SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee oud wijfquote:![]()
Roy: nee, ik wil gewoon knuffelen! Zo heel af en toe heb ik die behoefte gewoon!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee oud wijf![]()
Roy: nee, ik wil gewoon knuffelen! Zo heel af en toe heb ik die behoefte gewoon!
Wie niet?![]()
![]()
Jij vergeleek mij met Joof. Ik denk niet dat ik met jou wil knuffelenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja ik heb ook weleens behoeftes, dat vraag ik dan toch ook niet hierquote:Op zondag 30 december 2012 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee oud wijf![]()
Roy: nee, ik wil gewoon knuffelen! Zo heel af en toe heb ik die behoefte gewoon!![]()
Toch eens gaan doen danquote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook weleens behoeftes, dat vraag ik dan toch ook niet hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat deed ik helemaal nietquote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vergeleek mij met Joof. Ik denk niet dat ik met jou wil knuffelen![]()
![]()
Je weet het nooit he!quote:Op zondag 30 december 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is vast niemand die me nu wil pijpen
Ik niet btw, ik bevredig mijn zuigbehoefte nu met een peuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie je, ben ik weer net te laat met vragenquote:Op zondag 30 december 2012 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet het nooit he!
Ik niet btw, ik bevredig mijn zuigbehoefte nu met een peuk![]()
![]()
Bummerquote:Op zondag 30 december 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je, ben ik weer net te laat met vragen
[b]AirwiN schreef [/b]
Beetje jammer weerquote:Op zondag 30 december 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je, ben ik weer net te laat met vragen.
![]()
Alleen kijken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon omdat het kan ga ik weer liggen en Married with children kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan nooit goed gaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezierquote:Op zondag 30 december 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik weer liggen en Married with children kijken![]()
![]()
Dat wordt morgen het OV naar je werk enz hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hoorquote:Op zondag 30 december 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt morgen het OV naar je werk enz hoorKomt goed
![]()
![]()
Mn hondje komt knuffelen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Zoveel mannen die over je heen willen?quote:Op zondag 30 december 2012 14:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
wtf 1 miljoen mensen morgen om me heen![]()
![]()
Das een flinke gangbangquote:Op zondag 30 december 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoveel mannen die over je heen willen?![]()
Ja, gelukkig sta jij achteraanquote:Op zondag 30 december 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoveel mannen die over je heen willen?![]()
![]()
Daar hou ik van, door de bagger van anderen roeren.quote:Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig sta jij achteraan![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hou ik van, door de bagger van anderen roeren.![]()
![]()
Burn.quote:Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig sta jij achteraan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, ik ben een plekje opgeschoven, ik kom er wel.quote:Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig sta jij achteraanRustig aan.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, ik ben een plekje opgeschoven, ik kom er wel.![]()
![]()
Jij staat voor mijquote:Op zondag 30 december 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, ik ben een plekje opgeschoven, ik kom er wel..
![]()
Van 'not invited' naar 'maybe invited' is niet echt vooruitgang hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, ik ben een plekje opgeschoven, ik kom er wel.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van 'not invited' naar 'maybe invited' is niet echt vooruitgang hoor.
Kom maar, bro-hugquote:.
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van 'not invited' naar 'maybe invited' is niet echt vooruitgang hoor.
Rustig aan.![]()
Jij weet wel weer alle hoop de grond in te trappen hequote:Op zondag 30 december 2012 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van 'not invited' naar 'maybe invited' is niet echt vooruitgang hoor.![]()
Wees blij, ze had hem ook eerst flink kunnen toetakelen alvorens ze hem de grond in werkte.quote:Op zondag 30 december 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij weet wel weer alle hoop de grond in te trappen he![]()
![]()
Ik ben nog niet eens op dreef!quote:Op zondag 30 december 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij weet wel weer alle hoop de grond in te trappen heIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou je denken?quote:Op zondag 30 december 2012 14:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stiekem kan jij ook wel lief zijn.![]()
Alleen doet ze dat zo weinigquote:Op zondag 30 december 2012 14:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stiekem kan jij ook wel lief zijn.![]()
Valt mee toch?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig maar danquote:Op zondag 30 december 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, dit is ter compensatie, zo lief is ze.![]()
![]()
Whaha Al Bundy heeft een state of the art pc met wel 40 mb geheugen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben ik weer. Alleen even ketting gesmeerd, want ik kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk niks kan doen
![]()
![]()
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Whaha Al Bundy heeft een state of the art pc met wel 40 mb geheugen.
Soms mis ik die oude shit wel.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Whaha Al Bundy heeft een state of the art pc met wel 40 mb geheugen.![]()
![]()
Je wilde gewoon ff stoer doen?quote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik weer. Alleen even ketting gesmeerd, want ik kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk niks kan doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn van die oude reclame's uit tijdschriften, waar je voor enorme prijzen een 16mb geheugenkaart oid kunt kopen. Prachtig.quote:Op zondag 30 december 2012 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden
Soms mis ik die oude shit wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ok!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb nog een oud boek uit de tijd van de xt computers, was je voor een compleet systeem gewoon 10000 gulden kwijt. Nu gelijk aan 10000 euro ofzoquote:Op zondag 30 december 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn van die oude reclame's uit tijdschriften, waar je voor enorme prijzen een 16mb geheugenkaart oid kunt kopen. Prachtig.![]()
Wat een tijden.quote:Op zondag 30 december 2012 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een oud boek uit de tijd van de xt computers, was je voor een compleet systeem gewoon 10000 gulden kwijt. Nu gelijk aan 10000 euro ofzoBeter onethisch dan oneetbaar![]()
`quote:Op zondag 30 december 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan had je een 20mb harde schijf, monochroom beeldscherm, mooi man.
Nou![]()
![]()
Je had het waarschijnlijk mee moeten maken om de schoonheid er van te begrijpen.quote:
De magie van zelf programma's schrijven in basic.
Het uren kloten met commando's waarvan je eigenlijk geen idee had wat ze deden, je hele systeem daarmee verkloten en dos weer opnieuw kunnen installeren.
Dagen bezig zijn om een probleem op te lossen ipv google te raadplegen.
Sweet memory's![]()
![]()
Denk het wel jaquote:Op zondag 30 december 2012 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had het waarschijnlijk mee moeten maken om de schoonheid er van te begrijpen.
De magie van zelf programma's schrijven in basic.
Het uren kloten met commando's waarvan je eigenlijk geen idee had wat ze deden, je hele systeem daarmee verkloten en dos weer opnieuw kunnen installeren.
Dagen bezig zijn om een probleem op te lossen ipv google te raadplegen.
Sweet memory's![]()
![]()
Ik heb nog steeds mn 3dfx voodoo2 kaartjes liggenDoe er niets meer mee, maar omdat het toen helemaal hot was ook nooit meer weggegooid.
![]()
Ik had destijds de Riva TNT2 32MB, een godsvermogen voor betaald toen.quote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog steeds mn 3dfx voodoo2 kaartjes liggenDoe er niets meer mee, maar omdat het toen helemaal hot was ook nooit meer weggegooid.
![]()
Die 32MB was idd de bom, aangezien die voodoo dingen volgens mij 12 of 16 waren. Hoewel je dat wel kon boosten door ze aan elkaar te koppelen.quote:Op zondag 30 december 2012 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had destijds de Riva TNT2 32MB, een godsvermogen voor betaald toen.
Had die kaartjes o.a. nodig voor Need for Speed en Tomb Raider. Hele wereld ging voor je open in vergelijking met Keen en zo.![]()
Ik weet nog dat ik destijds Midtown Madness 2 zag draaien op zo'n riva kaart bij een kennis.quote:Op zondag 30 december 2012 14:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die 32MB was idd de bom, aangezien die voodoo dingen volgens mij 12 of 16 waren. Hoewel je dat wel kon boosten door ze aan elkaar te koppelen.
Had die kaartjes o.a. nodig voor Need for Speed en Tomb Raider. Hele wereld ging voor je open in vergelijking met Keen en zo.
Toen moest ik er ook 1 hebben![]()
Nee, de dames willen een stoere man die ze wel ff snoeihard te grazen zal nemen.quote:
Good luck.Rustig aan.![]()
Tis wel een leuke bezigheid natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, de dames willen een stoere man die ze wel ff snoeihard te grazen zal nemen.
Good luck.![]()
Van 2 dagen achter elkaar kiten na een hele tijd droog gestaan te hebben. En morgen weer waarschijnlijkquote:![]()
![]()
Eerste paar keer sporten na lang niets gedaan te hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van 2 dagen achter elkaar kiten na een hele tijd droog gestaan te hebben. En morgen weer waarschijnlijk![]()
![]()
Dat jaquote:Op zondag 30 december 2012 15:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eerste paar keer sporten na lang niets gedaan te hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 15:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik ga m'n nichtje dadelijk naar huis brengenquote:![]()
![]()
![]()
nee... ik ben weer eens van mn moraal gevallen o wacht... de afgelopen week voor het eerst in mn leven..quote:
En nu weer 2 maal.. gaat niet goedkomen zo
Vandaar: just because you feel good.. doesn't make it right..dus![]()
Bezette kerel?quote:Op zondag 30 december 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
nee... ik ben weer eens van mn moraal gevallen o wacht... de afgelopen week voor het eerst in mn leven..
Vandaar: just because you feel good.. doesn't make it right..![]()
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 30 december 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
nee... ik ben weer eens van mn moraal gevallen o wacht... de afgelopen week voor het eerst in mn leven..
Vandaar: just because you feel good.. doesn't make it right..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: