SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee oud wijfquote:![]()
Roy: nee, ik wil gewoon knuffelen! Zo heel af en toe heb ik die behoefte gewoon!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee oud wijf![]()
Roy: nee, ik wil gewoon knuffelen! Zo heel af en toe heb ik die behoefte gewoon!
Wie niet?![]()
![]()
Jij vergeleek mij met Joof. Ik denk niet dat ik met jou wil knuffelenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja ik heb ook weleens behoeftes, dat vraag ik dan toch ook niet hierquote:Op zondag 30 december 2012 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee oud wijf![]()
Roy: nee, ik wil gewoon knuffelen! Zo heel af en toe heb ik die behoefte gewoon!![]()
Toch eens gaan doen danquote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook weleens behoeftes, dat vraag ik dan toch ook niet hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat deed ik helemaal nietquote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vergeleek mij met Joof. Ik denk niet dat ik met jou wil knuffelen![]()
![]()
Je weet het nooit he!quote:Op zondag 30 december 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is vast niemand die me nu wil pijpen
Ik niet btw, ik bevredig mijn zuigbehoefte nu met een peuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie je, ben ik weer net te laat met vragenquote:Op zondag 30 december 2012 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet het nooit he!
Ik niet btw, ik bevredig mijn zuigbehoefte nu met een peuk![]()
![]()
Bummerquote:Op zondag 30 december 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je, ben ik weer net te laat met vragen
[b]AirwiN schreef [/b]
Beetje jammer weerquote:Op zondag 30 december 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je, ben ik weer net te laat met vragen.
![]()
Alleen kijken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon omdat het kan ga ik weer liggen en Married with children kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan nooit goed gaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezierquote:Op zondag 30 december 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik weer liggen en Married with children kijken![]()
![]()
Dat wordt morgen het OV naar je werk enz hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hoorquote:Op zondag 30 december 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt morgen het OV naar je werk enz hoorKomt goed
![]()
![]()
Mn hondje komt knuffelen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Zoveel mannen die over je heen willen?quote:Op zondag 30 december 2012 14:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
wtf 1 miljoen mensen morgen om me heen![]()
![]()
Das een flinke gangbangquote:Op zondag 30 december 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoveel mannen die over je heen willen?![]()
Ja, gelukkig sta jij achteraanquote:Op zondag 30 december 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoveel mannen die over je heen willen?![]()
![]()
Daar hou ik van, door de bagger van anderen roeren.quote:Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig sta jij achteraan![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hou ik van, door de bagger van anderen roeren.![]()
![]()
Burn.quote:Op zondag 30 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig sta jij achteraan
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: