Jij was toch bang voor lapo's?quote:
Nee maar iPhone is traagquote:Op zondag 30 december 2012 11:24 schreef FritsFlits het volgende:
Dacht je dat je weer door een slotje had gepost?
Ze was goed in een eigen witte kerst makenquote:Op zondag 30 december 2012 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, Amy. Zó goed was ze nu ook weer niet.
Jawel! Over het algemeen rare zeiknummersquote:
Oh dat kan ik ook hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 11:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze was goed in een eigen witte kerst maken
Ja, zo lang de eerste keer maar is geweest hequote:Op zondag 30 december 2012 11:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja maar heb er vanaacht eens goed over nagedacht
Luister danquote:Op zondag 30 december 2012 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, Amy. Zó goed was ze nu ook weer niet.
Het ligt niet aan jou, wij zijn als twee superstormen en als dat samenkomt dan verdwijnt de wereld in een zwart gat van awesomeness enzo !quote:
Over het algemeen wel ja, al hebben ze ook best leuke nummersquote:Op zondag 30 december 2012 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel! Over het algemeen rare zeiknummers
Prima nummer. Maar de hysterie was overdrevenquote:
R&P is een deurtje verderop hequote:Op zondag 30 december 2012 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, wij zijn als twee superstormen en als dat samenkomt dan verdwijnt de wereld in een zwart gat van awesomeness enzo !
En dan heb ik het nog niet eens over de afstand
Of zullen we LATten?
ja precies dan krijg je vanzelf zin in MEER MEER MEERquote:Op zondag 30 december 2012 11:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, zo lang de eerste keer maar is geweest he![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja precies dan krijg je vanzelf zin in MEER MEER MEER
I want more
Die staan dan ook hoger.quote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind zelf Back To Black en Rehab wel iets sterker
Ik lig onder een deken op de bank, vergezeld door een doos koekjes en een fles cola. Niet echt het prototype hosselaarquote:
Terechtquote:
Ik wil em nog wel wijzigen voor jequote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]neuh nu hoeft ie ook niet meer
Meestal zijn het de vrouwen die de ander in de friendzone zettenquote:
Dat kan prima wat mij betreft, heb hier ook een kleine baby, denk dat je daar ook eventjes aan moet wennen eerstquote:Op zondag 30 december 2012 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, wij zijn als twee superstormen en als dat samenkomt dan verdwijnt de wereld in een zwart gat van awesomeness enzo !
En dan heb ik het nog niet eens over de afstand
Of zullen we LATten?
Fixedquote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik lig onder een deken op de bank, vergezeld door een doos, koekjes en een fles cola. Niet echt het prototype hosselaar
iets over oliebollen slechte stockings en een roze ruisquote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil em nog wel wijzigen voor je
Voor een FOK!ker niet slecht hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik lig onder een deken op de bank, vergezeld door een doos koekjes en een fles cola. Niet echt het prototype hosselaar
Kloptquote:Op zondag 30 december 2012 11:29 schreef laxus13 het volgende:
Love Is A Losing Game is ook een mooie van Amy
Natuurlijk, geen luier of slab wat mij afschrikken kan!quote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat kan prima wat mij betreft, heb hier ook een kleine baby, denk dat je daar ook eventjes aan moet wennen eerst.
Goeie smaakquote:
Op visite tijdens de Top 2000quote:Op zondag 30 december 2012 11:29 schreef Karina het volgende:
Ik ga me maar eens aankledenIn mijn joggingbroek op visite lijkt me geen goed idee.
Het leek zo meant to bequote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk, geen luier of slab wat mij afschrikken kan!
Ik ben zelf gecertificeerd hondentrainer en ik leer mensen hun honden aan om kinderen op te eten. Interesse?
Ja, ligt aan jou. Al luistert dit niet echt lekker weg, je moet er beetje voor gaan zitten.quote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Overcome.... dit vind ik ook zo'n zaadplaat, he? Maar het zal wel aan mij liggen.
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Overcome.... dit vind ik ook zo'n zaadplaat, he? Maar het zal wel aan mij liggen.
Nee hoor. Is toen alleen door 9/11 populair geworden.quote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Wanneer de koekjes vervangen zouden worden door chocolade en de cola door wijn danquote:
*schudt hand*quote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Het ligt aan jouw Janequote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Dolphins cry ofzo?quote:Op zondag 30 december 2012 11:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat nummer met dat water in die videoclip van Live is wel goed. Iets met Dolphins ofzo
Goed punt. Ik ben [-------|---] op de schaal van FOKhosselheitquote:Op zondag 30 december 2012 11:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor een FOK!ker niet slecht hoor.
Nee hoor, afschuwelijk nummerquote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Zolang je geen hond hebt kan het best hoorquote:
Jou danquote:
Ja geloof het wel. Die vind ik wel goed. Beter dan deze tenminste.quote:Op zondag 30 december 2012 11:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dolphins cry ofzo?
Dit is idd een zeiknummer hoor.
Complot?quote:Op zondag 30 december 2012 11:32 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nee hoor. Is toen alleen door 9/11 populair geworden.
quote:
I KNEW IT!!!quote:Op zondag 30 december 2012 11:35 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja, heel 9/11 is in gang gezet door de CIA om een zeiknummer van Live populair te maken
Ja ik dacht dat het in de Studio wasquote:
Oh, dan is het weer aanquote:Op zondag 30 december 2012 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je geen hond hebt kan het best hoor
Weird Al? D:quote:Op zondag 30 december 2012 11:36 schreef Tijn het volgende:
I met him in a swamp down in Dagobah
Where it bubbles all the time like a giant carbonated soda
S-O-D-A, soda
I saw the little runt sitting there on a log
I asked him his name and in a raspy voice he said "Yoda"
Y-O-D-A, Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I've been around, but I ain't never seen
A guy who looks like a muppet, but he's wrinkled and green
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I'm not dumb, but I can't understand
How he can lift me in the air just by raising his hand
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I left home just a week before
And I've never ever been a Jedi before
But Obi Wan, he set me straight, of course
He said, "Go to Yoda and he'll show you the Force"
Well I'm not the kind that would argue with Ben
So it looks like I'm gonna start all over again
With my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
So I used the Force
I picked up a box
I lifted some rocks
While I stood on my head
But, I won't forget what Yoda said
He said, "Luke, stay away from the darker side
And if you start to go astray, let the Force be your guide"
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
"I know Darth Vader's really got you annoyed
But remember, if you kill him, then you'll be unemployed"
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I heard my friends really got in a mess
So I'm gonna have to leave Yoda I guess
But I know that I'll be coming back some day
I'll be playing this part 'till I'm old and gray
The long-term contract I had to sign
Says I'll be making these movies till the end of time
Oh with my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda Yo-yo-yo-yo Yoda
Yoda Yo-yo-yo-yo Yoda Yo-yo-yo-yo Yoda
[ afbeelding ]
Weird Al Yankovicquote:Op zondag 30 december 2012 11:36 schreef Tijn het volgende:
I met him in a swamp down in Dagobah
Where it bubbles all the time like a giant carbonated soda
S-O-D-A, soda
I saw the little runt sitting there on a log
I asked him his name and in a raspy voice he said "Yoda"
Y-O-D-A, Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I've been around, but I ain't never seen
A guy who looks like a muppet, but he's wrinkled and green
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I'm not dumb, but I can't understand
How he can lift me in the air just by raising his hand
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I left home just a week before
And I've never ever been a Jedi before
But Obi Wan, he set me straight, of course
He said, "Go to Yoda and he'll show you the Force"
Well I'm not the kind that would argue with Ben
So it looks like I'm gonna start all over again
With my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
So I used the Force
I picked up a box
I lifted some rocks
While I stood on my head
But, I won't forget what Yoda said
He said, "Luke, stay away from the darker side
And if you start to go astray, let the Force be your guide"
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
"I know Darth Vader's really got you annoyed
But remember, if you kill him, then you'll be unemployed"
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I heard my friends really got in a mess
So I'm gonna have to leave Yoda I guess
But I know that I'll be coming back some day
I'll be playing this part 'till I'm old and gray
The long-term contract I had to sign
Says I'll be making these movies till the end of time
Oh with my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda Yo-yo-yo-yo Yoda
[ afbeelding ]
Zijn versie van American Piequote:
Het hele Star Wars verhaal in 1 nummerquote:
Amish paradisequote:
Wat mij betreft met White & Nerdy. Geniale plaat!quote:
Eat Itquote:
Hier net gegeten, zo maar eens genieten van het mooie weer buiten, mét Top 2000 uit mn oordopjesquote:Op zondag 30 december 2012 11:37 schreef FritsFlits het volgende:
Zo meteen maar eens eten en straks douchen of zo
Ik zei net dat t weer aan was honnepon!quote:Op zondag 30 december 2012 11:38 schreef Dven het volgende:
Volgens mij ben ik Nouk kwijtEn ik deed het allemaal voor de Nouky
doe eens!!quote:
Met overslaande stemmetjes?quote:Op zondag 30 december 2012 11:38 schreef Tijn het volgende:
Dit zongen we met muziekles in de brugklas
Wmb met Albuquerquequote:Op zondag 30 december 2012 11:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat mij betreft met White & Nerdy. Geniale plaat!
quote:Op zondag 30 december 2012 11:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zei net dat t weer aan was honnepon!
Louis maakt het nog een beetje goed. Is 41 plaatsen gestegen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:39 schreef Van_Poppel het volgende:
2012 was een matig jaar voor de Armstrongs
Louis Armstrongquote:Op zondag 30 december 2012 11:40 schreef Molurus het volgende:
Goedemorgen mensen. Wat heb ik gemist? Psy ieg.
Mwah, hij ligt er toch relaxed bijquote:Op zondag 30 december 2012 11:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe sterk is de eenzame fietserquote:Op zondag 30 december 2012 11:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Get a room!quote:Op zondag 30 december 2012 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]Je bent zo mooi! En dat weet ik zonder het fobo te checken
quote:Op zondag 30 december 2012 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mwah, hij ligt er toch relaxed bij
[ afbeelding ]
De beelden ook van die making of, zonder al die filters en zo, met al die dikke lagen make-up, lijkbleek, broodmager.quote:
Baas.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 30 december 2012 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer had Queen niet moeten doen
En zelfs nog kritisch zijnquote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
De beelden ook van die making of, zonder al die filters en zo, met al die dikke lagen make-up, lijkbleek, broodmager.En maar doorgaan.
Mooie avatar ookquote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baas.
Strootjen is wel nog een grotere held.
Je lijkt wel helderziend, hoe doe je het tochquote:Op zondag 30 december 2012 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]Je bent zo mooi! En dat weet ik zonder het fobo te checken
Idd, triest dat hij zo vroeg is overleden. Blijf toch van piemels afquote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
De beelden ook van die making of, zonder al die filters en zo, met al die dikke lagen make-up, lijkbleek, broodmager.En maar doorgaan.
Ik heb je fotoboek even gezien. Je lijkt op Thomas Acda.quote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je lijkt wel helderziend, hoe doe je het toch.
wat heeft dat nou met piemels te maken?quote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, triest dat hij zo vroeg is overleden. Blijf toch van piemels af
Met z'n bakkesquote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baas.
Strootjen is wel nog een grotere held.
quote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek even gezien. Je lijkt op Thomas Acda.
Mijn UIquote:
Rubbertje er omheen lijkt me voldoende.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek even gezien. Je lijkt op Thomas Acda.
Wat een slechte opmerkingquote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stiekem toch kijken onder mijn surrogaat-accountquote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je lijkt wel helderziend, hoe doe je het toch.
Eerste wat mijn vader mij leerdequote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doe net of ik het niet door heb, goed?quote:Op zondag 30 december 2012 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Stiekem toch kijken onder mijn surrogaat-account
421 Black Betty Ram Jam 1978quote:Op zondag 30 december 2012 11:46 schreef Tijn het volgende:
Hier heeft A Gogo ook wel eens een mini-docu over gemaakt. Dit nummer is echt réte-oud
Bij Montreux staat dat mooie beeld van hem. Wil ik ooit nog eens heen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:46 schreef Pino112 het volgende:
"Freddie is in kleine kring gecremeerd in Londen en zijn as is uitgestrooid in het meer van Geneve."
Dat wist ik niet, ben ik paar jaar geleden boven Freddie geweest
Mijn luchtgitaar heb ik uitgeleendquote:Op zondag 30 december 2012 11:46 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 rockt door de kamer....met haar luchtgitaar
Daar staat ook dat standbeeldquote:Op zondag 30 december 2012 11:46 schreef Pino112 het volgende:
" zijn as is uitgestrooid in het meer van Geneve."
Dat wist ik niet, ben ik paar jaar geleden boven Freddie geweest
Ja, over de boycot vooral toch?quote:Op zondag 30 december 2012 11:46 schreef Tijn het volgende:
Hier heeft A Gogo ook wel eens een mini-docu over gemaakt. Dit nummer is echt réte-oud
De telefoon van Chuck Berryquote:
Ignorance is bliss!quote:Op zondag 30 december 2012 11:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik doe net of ik het niet door heb, goed?
Ik moet even springen!
Deze?quote:Op zondag 30 december 2012 11:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar het origineel bedoel ik. Dat was echt uit de jaren '20 ofzo.
Nope was een One Day Flyquote:Op zondag 30 december 2012 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft deze band verder nog hitjes gehad?
Is het Bloody Sunday?quote:Op zondag 30 december 2012 11:47 schreef Cee het volgende:
Oké, kom maar met die maandverband-plaatjes.
Dat zou wel heel flauw zijnquote:Op zondag 30 december 2012 11:47 schreef Cee het volgende:
Oké, kom maar met die maandverband-plaatjes.
boeit toch nietquote:Op zondag 30 december 2012 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft deze band verder nog hitjes gehad?
Nee Bloedend Hart.quote:
Als ik toch eens zulk haar zou kunnen laten groeienquote:Op zondag 30 december 2012 11:49 schreef Tijn het volgende:
Altijd weer leuk om de ergste foto's van Bon Jovi te zoeken
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven dat ik een kleine zwak heb voor Jon Bon Jovi.quote:Op zondag 30 december 2012 11:48 schreef laxus13 het volgende:
Voor vele een zeiknummer, ik vind het wel mooi
Mijn kamer hing er vol meequote:Op zondag 30 december 2012 11:49 schreef Tijn het volgende:
Altijd weer leuk om de ergste foto's van Bon Jovi te zoeken
[ afbeelding ]
Oef, echt zonde dat ik die niet mee ga pakken..quote:Op zondag 30 december 2012 11:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik kijk even naar waar The show must go on staat, maar dat is me toch een topuurtje morgen na 6u
Zo ver ben ik dan weer nooit gegaan.quote:
Lekker laten luchten dan maarquote:Op zondag 30 december 2012 11:50 schreef Karina het volgende:
Ik krijg mijn broek niet dichtRits is kapot.
Hij houdt zijn buik in.quote:Op zondag 30 december 2012 11:50 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
A;s ik toch eens op mannen viel
quote:Op zondag 30 december 2012 11:50 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 11:50 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
A;s ik toch eens op mannen viel
veiligheidspeldquote:Op zondag 30 december 2012 11:50 schreef Karina het volgende:
Laters.quote:Op zondag 30 december 2012 11:51 schreef laxus13 het volgende:
Ik ga maar eens de hond uitlaten en daarna eten koken
Tot straks
Hun eerste 2 singles gingen nog, daarna waren enkel vrouwen de doelgroepquote:Op zondag 30 december 2012 11:48 schreef laxus13 het volgende:
Voor vele een zeiknummer, ik vind het wel mooi
404- Muse not foundquote:Op zondag 30 december 2012 11:52 schreef MohMi het volgende:
Starlight van Muse op 404 joh??Hmm, ben wel Muse fan maar weet niet of ik me daar in kan vinden
Sorry, ik loop vooruit.
189 The Show Must Go On Queen 1991quote:Op zondag 30 december 2012 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oef, echt zonde dat ik die niet mee ga pakken..
Eerst de wekker zetten om half zes om Slayer mee te maken!quote:Op zondag 30 december 2012 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
189 The Show Must Go On Queen 1991
188 Killing In The Name Of Rage Against The Machine 1992
187 Heart Of Gold Neil Young 1972
186 Knights Of Cydonia Muse 2006
185 Everlong Foo Fighters 1997
184 Still Got The Blues Gary Moore 1990
183 California Dreamin' The Mamas & The Papas 1966
182 Gimme Shelter The Rolling Stones 1969
181 Thriller Michael Jackson 1983
180 Geef Mij Je Angst Guus Meeuwis 2004
179 Born To Run Bruce Springsteen 1975Gewoon de wekker zetten joh
Ik wil While My Guitar Gently Weeps als afsluiter van vandaagquote:Op zondag 30 december 2012 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
189 The Show Must Go On Queen 1991
188 Killing In The Name Of Rage Against The Machine 1992
187 Heart Of Gold Neil Young 1972
186 Knights Of Cydonia Muse 2006
185 Everlong Foo Fighters 1997
184 Still Got The Blues Gary Moore 1990
183 California Dreamin' The Mamas & The Papas 1966
182 Gimme Shelter The Rolling Stones 1969
181 Thriller Michael Jackson 1983
180 Geef Mij Je Angst Guus Meeuwis 2004
179 Born To Run Bruce Springsteen 1975Gewoon de wekker zetten joh
quote:Op zondag 30 december 2012 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
ArmageddonPrima film, prima nummer!
Every breath you take is helemaal stalkerigquote:Op zondag 30 december 2012 11:53 schreef glittertje39 het volgende:
wakker blijven om iemand te horen ademen
Ik ook. Elk jaar.quote:Op zondag 30 december 2012 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga m'n wekker denk ik niet voor Slayer zetten maar wel voor RATM - Killing In The Name Of.... op gestemd
Ik zie ook altijd die meme voor me bij dat nrquote:Op zondag 30 december 2012 11:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Every breath you take is helemaal stalkerig
wie zapt er dan ook? De top 2000 die moet je HELEMAAL belevenquote:Op zondag 30 december 2012 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, dan zap je naar 3fm hoor je bono, ben je mooi klaar mee
Die filmquote:Op zondag 30 december 2012 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
ArmageddonPrima film, prima nummer!
174 Enjoy The Silence Depeche Modequote:Op zondag 30 december 2012 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Elk jaar.
Waar staat Enjoy The Silence? Daar heb ik ook op gestemd.
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil While My Guitar Gently Weeps als afsluiter van vandaagEn daarna zou ik dus moeten kiezen voor 5 uur slaap en 26 uur op blijven?
quote:Op zondag 30 december 2012 11:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die film
In plaats van een stelletje astronauten even uitleggen hoe een drilboor werkt, gaan ze bouwvakkers opleiden tot astronaut![]()
![]()
![]()
Starlight albumversie vind ik niet zo bijzonder maar die live versie te Wembley.. Damn dat is 1 brok awesomeness!quote:Op zondag 30 december 2012 11:52 schreef MohMi het volgende:
Starlight van Muse op 404 joh??Hmm, ben wel Muse fan maar weet niet of ik me daar in kan vinden
Sorry, ik loop vooruit.
Dat is dan niet geluktquote:Op zondag 30 december 2012 11:56 schreef Cee het volgende:
Dit was toch eigenlijk als country liedje bedoeld?
Ja hier wordt de nacht ook niet vroeg, ben dus nog even aan het nadenken. Er komen wel stuk voor stuk pareltjes voorbij..quote:Op zondag 30 december 2012 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil komende nacht ook wel enigzins slapen want die nacht erop wordt lang + veel alcohol
Ik ga ook straks ook douchenquote:Op zondag 30 december 2012 11:57 schreef Nouk het volgende:
Ik ga na Mark Knopfler snel douchen denk ik.
1.50 vannacht.quote:Op zondag 30 december 2012 11:57 schreef glittertje39 het volgende:
wie weet hoelaat Dream on van Aerosmith komt?
1:50uquote:Op zondag 30 december 2012 11:57 schreef glittertje39 het volgende:
wie weet hoelaat Dream on van Aerosmith komt?
Staat hij er nou onder?quote:Op zondag 30 december 2012 11:57 schreef Nouk het volgende:
Ik ga na Mark Knopfler snel douchen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |