Nee hoor. Is toen alleen door 9/11 populair geworden.quote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Overcome.... dit vind ik ook zo'n zaadplaat, he? Maar het zal wel aan mij liggen.
Wanneer de koekjes vervangen zouden worden door chocolade en de cola door wijn danquote:
*schudt hand*quote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Overcome.... dit vind ik ook zo'n zaadplaat, he? Maar het zal wel aan mij liggen.
Het ligt aan jouw Janequote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Dolphins cry ofzo?quote:Op zondag 30 december 2012 11:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat nummer met dat water in die videoclip van Live is wel goed. Iets met Dolphins ofzo
Goed punt. Ik ben [-------|---] op de schaal van FOKhosselheitquote:Op zondag 30 december 2012 11:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor een FOK!ker niet slecht hoor.
Nee hoor, afschuwelijk nummerquote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Zolang je geen hond hebt kan het best hoorquote:
Jou danquote:
Ja geloof het wel. Die vind ik wel goed. Beter dan deze tenminste.quote:Op zondag 30 december 2012 11:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dolphins cry ofzo?
Dit is idd een zeiknummer hoor.
Complot?quote:Op zondag 30 december 2012 11:32 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nee hoor. Is toen alleen door 9/11 populair geworden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |