quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:44 schreef Berkery het volgende:
Beste Sander, als je het outtro zo mooi vind, wil dan zo ook je muil houden? Dank
Soms ben ik zo blij dat ik zelf de cd/lp heb staanquote:Op zondag 30 december 2012 10:45 schreef Pedroso het volgende:
Zullen wel weer na het gezang gelijk afkappen. Mooiste moet dan nog komen...
Roodbeen heeft respect voor goede intro'squote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Maar als je er op gaat letten: ongeveer elke DJ praat intro's vol.
Ja, maar het gaat me nu om het eind van het nummer, die isquote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Youtube doet ook wonderen.quote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Soms ben ik zo blij dat ik zelf de cd/lp heb staan
Een fles, een vliegerquote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Dven het volgende:
Waar kan ik het best een bericht achter laten wanneer ik wil dat deze voorgelezen wordt?
Irritante gewoonte inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Gastenboek?quote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Dven het volgende:
Waar kan ik het best een bericht achter laten wanneer ik wil dat deze voorgelezen wordt?
Stuur maar een bombrief. Daar zal vast aandacht aan besteed worden.quote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Dven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |