Goedemorgenquote:
In a gadda da vidaquote:Op zondag 30 december 2012 10:32 schreef glittertje39 het volgende:
mwah..werd wakker van een of ander butterfly geschreeuw.....
* glittertje39 moet nog ff opzoeken wat dat was
De Dijk?quote:Op zondag 30 december 2012 10:32 schreef glittertje39 het volgende:
mwah..werd wakker van een of ander butterfly geschreeuw.....
* glittertje39 moet nog ff opzoeken wat dat was
Nou inderdaad. Zoals Peace zei: leuk voor zijn vrouw.quote:Op zondag 30 december 2012 10:32 schreef Karina het volgende:
Wat een schoft die net van dat verhaaltje
Zoals Suite Sister Maryquote:Op zondag 30 december 2012 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Queensryche is tof. Alleen normaal harder.
De Vlieger heeft ook een boodschapquote:Op zondag 30 december 2012 10:36 schreef Cynix ® het volgende:
Je hebt liedjes met een boodschap en liedjes zonder een boodschap.
Zo, is dat ook maar gezegd.
Zeker, (leef)tijdloos!quote:
Leuk, maar schoolvoorbeeld van rijmelarij.quote:
Het is een erg lief nummerquote:Op zondag 30 december 2012 10:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Leuk, maar schoolvoorbeeld van rijmelarij.
Was ook zijn 1e keerquote:Op zondag 30 december 2012 10:39 schreef FritsFlits het volgende:
Wat een broekie trouwens in deze clip
Wat een geluk voor jou.quote:Op zondag 30 december 2012 10:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, mijn vrouw zit al jaren 3 of 4 avonden achterelkaar in het PSV stadion te zwijmelen en te brullen.
Het goeie nieuws is dat ik nooit mee hoef.
Het Philips Stadion is heel leuk hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 10:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, mijn vrouw zit al jaren 3 of 4 avonden achterelkaar in het PSV stadion te zwijmelen en te brullen.
PSVquote:Op zondag 30 december 2012 10:40 schreef Cynix ® het volgende:
Rotterdammers denken daar anders overquote:Op zondag 30 december 2012 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Philips Stadion is heel leuk hoor.
Amsterdammers ookquote:Op zondag 30 december 2012 10:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Rotterdammers denken daar anders over
Ook met Guus er in?quote:Op zondag 30 december 2012 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Philips Stadion is heel leuk hoor.
Ik ben 1x naar een concert van Guus geweestquote:
Brabanders nietquote:
twitter:FritsFlits twitterde op zondag 30-12-2012 om 10:43:38En weer een intro verpest door zinloos geblaat #top2000 #radio2 reageer retweet
quote:
Intro.quote:Op zondag 30 december 2012 10:44 schreef Berkery het volgende:
Beste Sander, als je het outtro zo mooi vind, wil dan zo ook je muil houden? Dank
4-3-3, het heeft wel wat.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:44 schreef Berkery het volgende:
Beste Sander, als je het outtro zo mooi vind, wil dan zo ook je muil houden? Dank
Soms ben ik zo blij dat ik zelf de cd/lp heb staanquote:Op zondag 30 december 2012 10:45 schreef Pedroso het volgende:
Zullen wel weer na het gezang gelijk afkappen. Mooiste moet dan nog komen...
Roodbeen heeft respect voor goede intro'squote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Maar als je er op gaat letten: ongeveer elke DJ praat intro's vol.
Ja, maar het gaat me nu om het eind van het nummer, die isquote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Youtube doet ook wonderen.quote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Soms ben ik zo blij dat ik zelf de cd/lp heb staan
Een fles, een vliegerquote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Dven het volgende:
Waar kan ik het best een bericht achter laten wanneer ik wil dat deze voorgelezen wordt?
Irritante gewoonte inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Gastenboek?quote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Dven het volgende:
Waar kan ik het best een bericht achter laten wanneer ik wil dat deze voorgelezen wordt?
Stuur maar een bombrief. Daar zal vast aandacht aan besteed worden.quote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef Dven het volgende:
quote:
quote:
Ik doel ook op andere zenders.quote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Roodbeen heeft respect voor goede intro's
twitter:gilbertberkers twitterde op zondag 30-12-2012 om 10:45:04Sander, als je het outtro zo mooi vind, wil dan zo ook je muil houden? Dank #top2000 reageer retweet
twitter:FritsFlits twitterde op zondag 30-12-2012 om 10:48:52Mooi het outro uitgespeeld bij Het Goede Doel
#top2000 @radio reageer retweet
pas sinds 5 dagen op cultura 24quote:Op zondag 30 december 2012 10:49 schreef Pedroso het volgende:
Wordt het trouwens ook nog uitgezonden ergens op een Thema kanaal ofzo ?
222 op ziggoquote:Op zondag 30 december 2012 10:49 schreef Pedroso het volgende:
Wordt het trouwens ook nog uitgezonden ergens op een Thema kanaal ofzo ?
Thanks, niet dat ik het veel aan zal hebben staan. Muziek moet je tenslotte luisteren !quote:Op zondag 30 december 2012 10:50 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
pas sinds 5 dagen op cultura 24
Ik kom eraanquote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb nog een fles versgeperste staan in de koelkast
je leert er heel veel van hoor....quote:Op zondag 30 december 2012 10:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Thanks, niet dat ik het veel aan zal hebben staan. Muziek moet je tenslotte luisteren !
Ik ga ook zo beginnen!quote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen! Zo beginnen met de oliebollen, radio blijft aan
Gekookte eitjes en beschuitjes meenemen?quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, als je een bericht voorgelezen wilt hebben heb ik nog wat tips voor de inhoud: veel pathos, liefst op rijm, meld even dat je in het buitenland luistert en gooi er anders even wat krachttermen in (kan de dj dat soort termen fijn op de radio roepen onder het mom van 'bericht voorlezen' ). En als je het bij Stefan Stasse voorgelezen wilt hebben, stop er dan 'lichte erotiek' in
Jij als Amsterdamse kent weinig nummers van de Dijk ? Schaam je !quote:
Ook buiten?quote:Op zondag 30 december 2012 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo beginnen!
Goedemorgen!
ROFLOLquote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
. En als je het bij Stefan Stasse voorgelezen wilt hebben, stop er dan 'lichte erotiek' in
Alleen die van toenstraks kende ik nietquote:Op zondag 30 december 2012 10:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij als Amsterdamse kent weinig nummers van de Dijk ? Schaam je !
quote:Op zondag 30 december 2012 10:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gekookte eitjes en beschuitjes meenemen?
Klopt ook wel. Verschilt per nummer, sommigen mag ie helemaal vol lullen van mijquote:Op zondag 30 december 2012 10:53 schreef Jane het volgende:
Ik heb niet zo'n last van Sander, of de andere presentatoren. Het is toch de bedoeling dat ze er bij praten. Het is toch radio en niet je mp3-speler. Heb er wel een hekel aan als ze een nummer echt afkappen.
dat is nieuws.....quote:
Nee ik ga in de keuken staan, maar moet zo nog eerst het beslag maken.quote:
Toenstraks? Is dat amsterdams?quote:Op zondag 30 december 2012 10:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen die van toenstraks kende ik niet
Diaan was niet je naam. Heet je Dinand?quote:
Sterkte de komende dagen als je de keuken in moet dan.quote:Op zondag 30 december 2012 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik ga in de keuken staan, maar moet zo nog eerst het beslag maken.
Deur naar de woonkamer kan dicht!
quote:Op zondag 30 december 2012 10:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Diaan was niet je naam. Heet je Dinand?
Ik moet er dit jaar een kleine 400, het is mooi weer, dus ik ga buiten staanquote:Op zondag 30 december 2012 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik ga in de keuken staan, maar moet zo nog eerst het beslag maken.
Deur naar de woonkamer kan dicht!
nooit wat van gemerkt.....quote:
Ach goed schoonmaken en pannetje met azijn op het aanrecht. Komt vast goed. Hoop ik.quote:Op zondag 30 december 2012 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sterkte de komende dagen als je de keuken in moet dan.
Alleen jammer dat ze dan zo'n kutnummer draaienquote:Op zondag 30 december 2012 10:57 schreef Pedroso het volgende:
Stranglers zometeen. Ook zo'n heldenbandje uit de jaren 70 / 80 !
Pfff dat is veel! Ik doe het dit jaar voor het eerst thuis. Normaal bakt mijn moeder ze en help ik mee. Maar dit jaar kan ze niet. Helaas.quote:Op zondag 30 december 2012 10:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moet er dit jaar een kleine 400, het is mooi weer, dus ik ga buiten staan
Bij sommige nummers wordt het behoorlijk doorbijten, komend uur, idd.quote:Op zondag 30 december 2012 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik na Labi Siffre maar snel ga douchen, jammer van Amy, maar die 2 Skyradionummers er omheen trek ik niet
quote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
430 Golden Brown - The Stranglers - 1982*O*![]()
429 Still Loving You - Scorpions - 1987
428 (Something Inside) So Strong - Labi Siffre - 1987
427 Blauwe Ruis - Bløf - 2002(deze kan ik wel hebben)
426 You Know I'm No Good - Amy Winehouse - 2007
425 Overcome - Live - 2001
424 Lola - The Kinks - 1970![]()
![]()
423 What A Wonderful World - Louis Armstrong - 1968
422 These Are the Days Of Our Lives - Queen - 1991
421 Black Betty - Ram Jam - 1978
420 Always - Bon Jovi - 1994
419 I Don't Want To Miss A Thing - Aerosmith - 1998
Nee hoor, ik gebruik dat al jaaaaaren.quote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat FOK!s als ik even googel.
jaquote:Op zondag 30 december 2012 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Die aftiteling bij het filmpje van Jan-Willem
Yep, is idd niet de beste van ze.quote:Op zondag 30 december 2012 10:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dan zo'n kutnummer draaien
Zou goed kunnen. Nooit eerder gehoordquote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat FOK!s als ik even googel.
Blijft bijzonder volk natuurlijk, radiomakersquote:Op zondag 30 december 2012 10:59 schreef glittertje39 het volgende:
waarom ruimen die DJ's niet ff hun huis op als ze weten dat er gefilmd gaat worden? Gisteren bij Stasse al allemaal rondslingerende spullen en nu bij Roodbeen ook
Ja, wij verkopen ze dit jaar voor het goede doel. Maar het bakken is verdeeld over 2 dagen en 3 personen, dus is goed te doenquote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff dat is veel! Ik doe het dit jaar voor het eerst thuis. Normaal bakt mijn moeder ze en help ik mee. Maar dit jaar kan ze niet. Helaas.
Sssst, ik heb het ook gedaanquote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Blijft bijzonder volk natuurlijk, radiomakers
Mensen die Bon Jovi en Aerosmith niet waarderen moeten allemaal voor de trein!quote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat triest, iemand voor de trein duwen omdat diegene 'anders' is
quote:
Peaceman en ik moeten voor de trein dus?quote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die Bon Jovi en Aerosmith niet waarderen moeten allemaal voor de trein!
Ik vrees dat ik ook mee moetquote:Op zondag 30 december 2012 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peaceman en ik moeten voor de trein dus?
quote:Op zondag 30 december 2012 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peaceman en ik moeten voor de trein dus?
Ik denk dat je toch raar zou opkijkenquote:Op zondag 30 december 2012 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo met die stem van Roodbeen wakker worden, daar teken ik wel voor hoor
Ik ook, volgens mij halveert het aantal Top2000-topics volgend jaarquote:Op zondag 30 december 2012 11:05 schreef Karina het volgende:
Wordt stil hier dan, al die mensen voor de trein
Slut upquote:
Dat.quote:
Met zijn hoofd ben ik bekend maar lijf en tenen?quote:Op zondag 30 december 2012 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Aerosmith kan ik ook niet hebben, ik zie ook altijd dat hoofd en lijf (en die tenen) van Steven Tyler voor me. Oud Bon Jovispul is leuk.
Helemaal geen verkeerde keuzequote:Op zondag 30 december 2012 11:06 schreef FritsFlits het volgende:
Laatste nummer dat ik draaide op de radio trouwens
* glittertje39 zet Frits een roze bril opquote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef FritsFlits het volgende:
Blauwe Ruis.. ik heb liever roze ruis
quote:Op zondag 30 december 2012 11:07 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 zet Frits een roze bril op
Denk het ook wel jaquote:Op zondag 30 december 2012 11:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch raar zou opkijken
Je moet denk ik meer in SHO komen. Celebs onflatteus op de kiek. Epische topicreeks!quote:Op zondag 30 december 2012 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Met zijn hoofd ben ik bekend maar lijf en tenen?
op zich wel grappig want ik ben zelf ook niet zo een mega opruimerig typje...maar als ik op tv zou komen dan zou het weer wel doenquote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Blijft bijzonder volk natuurlijk, radiomakers
quote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet denk ik meer in SHO komen. Celebs onflatteus op de kiek. Epische topicreeks!
Een week nadat ik heb opgeruimd heb ik altijd zoiets van "hoe komt deze troep nou weer hier.."quote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
op zich wel grappig want ik ben zelf ook niet zo een mega opruimerig typje...maar als ik op tv zou komen dan zou het weer wel doen
Neuh ik zit te eten dus tenenkaas hoef ik even niet te zienquote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen, ga die tenen niet googelen, ik herhaal NIET GOOGELEN
heel veel succes..........quote:Op zondag 30 december 2012 11:05 schreef Karina het volgende:
Ik heb nu spijt dat ik gisteren geen boodschappen heb gehaald, moet ik het vanmiddag doenEn ik moet straks nog weg ook.
quote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ow echt hahahga heb jij ook zo een goede dansskills???
En dan ook nog fan van Acda en de Munnik. Ik vind je nu al aardigquote:
zeer herkenbaar...ik weet ook nooit waar dat vandaan komt...en dan heb ik nog wel een nee/nee sticker op de deurquote:Op zondag 30 december 2012 11:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een week nadat ik heb opgeruimd heb ik altijd zoiets van "hoe komt deze troep nou weer hier.."Ligt er weer meuk verspreid
Knuffelrock?quote:Op zondag 30 december 2012 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had hele cassettebandjes vol met rockballads
quote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, wij verkopen ze dit jaar voor het goede doel. Maar het bakken is verdeeld over 2 dagen en 3 personen, dus is goed te doen
Wil ik dat wel zien?quote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet denk ik meer in SHO komen. Celebs onflatteus op de kiek. Epische topicreeks!
En dan zingt-ie ook nog door zijn neus, maar het blijft een wereld-nummer.quote:Op zondag 30 december 2012 11:11 schreef laxus13 het volgende:
Dat accent is niks maar verder is het wel een mooi nummer
Na een week pas? ik heb dat alweer de volgende dag.quote:Op zondag 30 december 2012 11:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een week nadat ik heb opgeruimd heb ik altijd zoiets van "hoe komt deze troep nou weer hier.."Ligt er weer meuk verspreid
Ik heb gisteren de hele dag opgeruimd omdat mijn huisgenoot die hier niet meer woont op het fabuleuze plan kwam om op oudjaarsavond voor 15 man te koken. En aangezien ik uberhaupt niet in de keuken geweest ben sinds ik hier woon zag het er niet bepaald frisjes uitquote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
op zich wel grappig want ik ben zelf ook niet zo een mega opruimerig typje...maar als ik op tv zou komen dan zou het weer wel doen
Ik jou ookquote:Op zondag 30 december 2012 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan ook nog fan van Acda en de Munnik. Ik vind je nu al aardig
Niet zo vroeg opstaan Dudequote:
quote:Op zondag 30 december 2012 11:15 schreef FritsFlits het volgende:
Dven, zong je dit vannacht ook? Something inside so strong?
Oh dat heb ik gemist, kom maar op met dat verhaal danquote:Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Dven begon vannacht..en nu moet ie ook het verhaal vertellen...
ging over een schoonheid in zijn huis die hem kwam roepen in jarretels...maar het was niet zijn vriendin en hij vond een of ander vaag nummer belangrijker om af te luisterenquote:Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, kom maar op met dat verhaal dan
Top2000, waar vriendschappen geboren wordenquote:
Dat klinkt als een droom niet als iets wat echt is gebeurdquote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ging over een schoonheid in zijn huis die hem kwam roepen in jarretels...maar het was niet zijn vriendin en hij vond een of ander vaag nummer belangrijker om af te luisteren
Wie had het over schoonheid?quote:Op zondag 30 december 2012 11:17 schreef glittertje39 het volgende:
owja Dven hoe is het vannacht gegaan met je schoonheid in jarretellen?
Oh het was een vriendschap, sorryquote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Top2000, waar vriendschappen geboren worden
Waren geen jarratels maar slechts stockings. Bonerbreakerquote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ging over een schoonheid in zijn huis die hem kwam roepen in jarretels...maar het was niet zijn vriendin en hij vond een of ander vaag nummer belangrijker om af te luisteren
Daar is een reclame vanquote:
Haha, jij bent er ook altijd bij hequote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Wilde avonturen in Bulgarije? Het zou eens niet
Je zit op een anti-Blof forumquote:
Niet naar hen luisteren schat, ze hebben gisteren te veel gedronken en nu wordt de waarheid verdraaidquote:Op zondag 30 december 2012 11:20 schreef Nouk het volgende:
Ik denk dat ik eens moet teruglezen, we zijn net bij elkaar en t gaat nu al over vrouwen met jarretels!?
Streepje intypen en dan e? Op de Mac is het alt+equote:Op zondag 30 december 2012 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha, jij bent er ook altijd bij he
Hoe kan ik trouwens een e met streepjes e.d. wanneer je een toetsenbord zonder 'calculator' hebt?
Kan er niks aan doenquote:Op zondag 30 december 2012 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan ik trouwens een e met streepjes e.d. wanneer je een toetsenbord zonder 'calculator' hebt?
quote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik merk het...en toch geniet ik stilletjes
Je wil je sexstory extra kracht bijzetten?quote:Op zondag 30 december 2012 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |