Top2000, waar vriendschappen geboren wordenquote:
Dat klinkt als een droom niet als iets wat echt is gebeurdquote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ging over een schoonheid in zijn huis die hem kwam roepen in jarretels...maar het was niet zijn vriendin en hij vond een of ander vaag nummer belangrijker om af te luisteren
Wie had het over schoonheid?quote:Op zondag 30 december 2012 11:17 schreef glittertje39 het volgende:
owja Dven hoe is het vannacht gegaan met je schoonheid in jarretellen?
Oh het was een vriendschap, sorryquote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Top2000, waar vriendschappen geboren worden
Waren geen jarratels maar slechts stockings. Bonerbreakerquote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ging over een schoonheid in zijn huis die hem kwam roepen in jarretels...maar het was niet zijn vriendin en hij vond een of ander vaag nummer belangrijker om af te luisteren
Daar is een reclame vanquote:
Haha, jij bent er ook altijd bij hequote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Wilde avonturen in Bulgarije? Het zou eens niet
Je zit op een anti-Blof forumquote:
Niet naar hen luisteren schat, ze hebben gisteren te veel gedronken en nu wordt de waarheid verdraaidquote:Op zondag 30 december 2012 11:20 schreef Nouk het volgende:
Ik denk dat ik eens moet teruglezen, we zijn net bij elkaar en t gaat nu al over vrouwen met jarretels!?
Streepje intypen en dan e? Op de Mac is het alt+equote:Op zondag 30 december 2012 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha, jij bent er ook altijd bij he
Hoe kan ik trouwens een e met streepjes e.d. wanneer je een toetsenbord zonder 'calculator' hebt?
Kan er niks aan doenquote:Op zondag 30 december 2012 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha, jij bent er ook altijd bij he
Hoe kan ik trouwens een e met streepjes e.d. wanneer je een toetsenbord zonder 'calculator' hebt?
quote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik merk het...en toch geniet ik stilletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |