Ze wachtte in haar stockings en zwak doorschijnend korte jurkje op bed. Dus het was gezelligquote:
Hoe letterlijk?quote:Op zondag 30 december 2012 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze wachtte in haar stockings en zwak doorschijnend korte jurkje op bed. Dus het was gezellig Ik heb onder andere how deep is your love voorbij horen komen![]()
Is dat zeker? Het is wel De Heerquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat zeker? Het is wel De Heer
Eagles?quote:Op zondag 30 december 2012 10:12 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik eigenlijk niet zo. En het lijkt ergens op.
Het was een diepgaand onderonsjequote:
Lolquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze wachtte in haar stockings en zwak doorschijnend korte jurkje op bed. Dus het was gezelligIk heb onder andere how deep is your love voorbij horen komen
![]()
Zou kunnen ja. Het zit ergens achter in mijn hoofd, maar ik kom er niet op.quote:
Build a Rocket Boys!quote:
Was grappig geweest als je eerst How Deep Is Your Love had gehad, vervolgens Kleine Jongen en dan Gangnam Style om af te sluiten met The Day Before You Camequote:Op zondag 30 december 2012 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Het was een diepgaand onderonsje
Misschien moet ik een nieuw lijstje opmaken. Dingen te doen terwijl je de top2000 luistert en dan liefst met welk nummer
Onder welk nummer zullen we parachutespringen? Eerste keer dat ik dat deed was ik ongelofelijk duizelig toen ik naar beneden keek vanuit het vliegtuig en gezien het opzwepende tempo zal het voor mij Vertigo van U2 worden
Neequote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
HAHAHA DACHT JE ECHT DAT ZE DAT ZONGEN
Onzin is de andere kant op Paulquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was grappig geweest als je eerst How Deep Is Your Love had gehad, vervolgens Kleine Jongen en dan Gangnam Style om af te sluiten met The Day Before You Came
quote:Op zondag 30 december 2012 10:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Onzin is de andere kant op Paul
quote:Op zondag 30 december 2012 10:15 schreef Paul het volgende:
[..]ik heb nog wel de groetjes aan liesje gedaan voor je
Mag kleine jongen vervangen worden door big log?quote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was grappig geweest als je eerst How Deep Is Your Love had gehad, vervolgens Kleine Jongen en dan Gangnam Style om af te sluiten met The Day Before You Came
Zeg het is nog vroeg he? Houd je inquote:Op zondag 30 december 2012 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag kleine jongen vervangen worden door big log?
quote:Op zondag 30 december 2012 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag kleine jongen vervangen worden door big log?
Ik ookquote:
Misschien had ik het niet moeten doenquote:Op zondag 30 december 2012 10:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg het is nog vroeg he? Houd je in
'sex'quote:
Intro heeft hij al verpest in ieder gevalquote:Op zondag 30 december 2012 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander die een outro helemaal draait? Eerst zien, dan geloven.
+1quote:Op zondag 30 december 2012 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Alweer een voor mij onbekend De Dijk nummer.
438 Kan Ik Iets Voor Je Doen? - De Dijk - 2011quote:
Jij vindt dat nummer van Aerosmith goed?quote:Op zondag 30 december 2012 10:20 schreef Dven het volgende:
Overcome Live
Lola The Kinks
What A Wonderful World Louis Armstrong
These Are the Days Of Our Lives Queen
Black Betty Ram Jam
Always Bon Jovi
I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith
Laatste gedeelte van het komende uur is![]()
![]()
![]()
Lijkt erop.quote:Op zondag 30 december 2012 10:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
438 Kan Ik Iets Voor Je Doen? - De Dijk - 2011
Goed is niet de juiste uitdrukking. Ik vind het schitterendquote:Op zondag 30 december 2012 10:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij vindt dat nummer van Aerosmith goed?
Niet meer noemen dan nodig is graag.quote:Op zondag 30 december 2012 10:20 schreef Dven het volgende:
Overcome Live
Lola The Kinks
What A Wonderful World Louis Armstrong
These Are the Days Of Our Lives Queen
Black Betty Ram Jam
Always Bon Jovi
I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith
Laatste gedeelte van het komende uur is![]()
![]()
![]()
Ik vind Bruce Willis zo slecht zingenquote:Op zondag 30 december 2012 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed is niet de juiste uitdrukking. Ik vind het schitterend
Bon Jovi niet selecteren is -1 voor Mexicanobakkerquote:Op zondag 30 december 2012 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer noemen dan nodig is graag.
quote:Op zondag 30 december 2012 10:22 schreef Jane het volgende:
Over schitterend gesproken..... Your Song
Always vind ik echt een vreselijk zeiknummer.quote:Op zondag 30 december 2012 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Bon Jovi niet selecteren is -1 voor Mexicanobakker
Heerlijke nummers imo!quote:Op zondag 30 december 2012 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Always vind ik echt een vreselijk zeiknummer.
Zelfde voor die plaat van Aerosmith.
Absoluut!quote:Op zondag 30 december 2012 10:23 schreef FritsFlits het volgende:
Mooier dan Can You Feel The Love +Tonight
De band wel, dit nummer niet echt.quote:
Staat er sinds 2009 al inquote:
Dat valt mij ook op. Dit uur al 2, deze en net die van De Dijk.quote:Op zondag 30 december 2012 10:28 schreef FritsFlits het volgende:
Toch apart dat er zo veel nummers in de Top2000 staan dat ik / we niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |