Was grappig geweest als je eerst How Deep Is Your Love had gehad, vervolgens Kleine Jongen en dan Gangnam Style om af te sluiten met The Day Before You Camequote:Op zondag 30 december 2012 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Het was een diepgaand onderonsje
Misschien moet ik een nieuw lijstje opmaken. Dingen te doen terwijl je de top2000 luistert en dan liefst met welk nummer
Onder welk nummer zullen we parachutespringen? Eerste keer dat ik dat deed was ik ongelofelijk duizelig toen ik naar beneden keek vanuit het vliegtuig en gezien het opzwepende tempo zal het voor mij Vertigo van U2 worden
Neequote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
HAHAHA DACHT JE ECHT DAT ZE DAT ZONGEN
Onzin is de andere kant op Paulquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was grappig geweest als je eerst How Deep Is Your Love had gehad, vervolgens Kleine Jongen en dan Gangnam Style om af te sluiten met The Day Before You Came
quote:Op zondag 30 december 2012 10:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Onzin is de andere kant op Paul
quote:Op zondag 30 december 2012 10:15 schreef Paul het volgende:
[..]ik heb nog wel de groetjes aan liesje gedaan voor je
Mag kleine jongen vervangen worden door big log?quote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was grappig geweest als je eerst How Deep Is Your Love had gehad, vervolgens Kleine Jongen en dan Gangnam Style om af te sluiten met The Day Before You Came
Zeg het is nog vroeg he? Houd je inquote:Op zondag 30 december 2012 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag kleine jongen vervangen worden door big log?
quote:Op zondag 30 december 2012 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag kleine jongen vervangen worden door big log?
Ik ookquote:
Misschien had ik het niet moeten doenquote:Op zondag 30 december 2012 10:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg het is nog vroeg he? Houd je in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |