quote:Op zondag 30 december 2012 00:23 schreef het_fokschaap het volgende:
toch doorgestoken kaart die top 2000, dit liedje (mad world) terwijl die schietpartij net geweest is
Nou haal je Skik en De Dijk wel erg doorelkaarquote:
Skik ging toch fietsen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou haal je Skik en De Dijk wel erg doorelkaar
Ik heb ze een keer live gezien en vond het geweldig. En toch zou ik niet zo uit mezelf iets van ze gaan luisteren.quote:Op zondag 30 december 2012 00:25 schreef Molurus het volgende:
De Dijk heb ik nou echt helemaal niks mee.
Niemand In De Stad was nu wel toepasselijk geweest...quote:Op zondag 30 december 2012 00:23 schreef het_fokschaap het volgende:
toch doorgestoken kaart die top 2000, dit liedje (mad world) terwijl die schietpartij net geweest is
Hier ook, heb niet eens een cd van ze, maar vond het live steengoedquote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gezien en vond het geweldig. En toch zou ik niet zo uit mezelf iets van ze gaan luisteren.
Had kaarten voor hun concert met Solomon Burke...quote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gezien en vond het geweldig. En toch zou ik niet zo uit mezelf iets van ze gaan luisteren.
Er is maar 1 toepasselijk nummer:quote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand In De Stad was nu wel toepasselijk geweest...
Ik heb ze ooit eens op parkpop gezien. Als ik er objectief naar kijk was dat best een aardig concert.. maar het deed me gewoon niks. Die zanger zingt niet vals ofzo... maar ik vind z'n stem echt niet mooi. Meer een kwestie van smaak I guess.quote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar je mening over Vandikhout...quote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit eens op parkpop gezien. Als ik er objectief naar kijk was dat best een aardig concert.. maar het deed me gewoon niks. Die zanger zingt niet vals ofzo... maar ik vind z'n stem echt niet mooi. Meer een kwestie van smaak I guess.
Een Eagle!quote:
Die heb ik gelukkig geboycotquote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ik moet elke keer denken aan die musical/film nu.. dat is jammer
Je ziet die poezen toch duidelijk!quote:
Zien er een beetje uitgerekt uitquote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je ziet die poezen toch duidelijk!
quote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je ziet die poezen toch duidelijk!
Ja.. vergelijkbaar, met het verschil dat de zanger van Vandikhout geen al te groot bereik heeft en hoorbaar op de grens van zijn kunnen zingt.quote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar je mening over Vandikhout...
voor mijn tijd...quote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef Cee het volgende:
Wie kent er Abacadabra nog? Kinder-tv-musical op de liedjes van ABBA? We hebben de LP thuis.Had pas later door dat het ABBA liedjes waren.
GTA Amsterdamquote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef MadMaster het volgende:
Even een schietgebedje doen en dan langzaam aftaaien...
Deze post is heiligquote:Op zondag 30 december 2012 00:31 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Let your motor running
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |