Wat ben jij zoenerig en harterig de laatste tijd?? Beetje emo aan het worden voor het afsluiten van 2012?quote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, leuk dat die elkaar gevonden hebben, h, zo zie je maar weer, op elk potje past een dekseltje, ook al is het nog zo gebarsten
Ik hou gewoon van de users hier en van Opa, meer niet, ik draag de meesten alleen maar warme gevoelens toe omdat ik weet dat ze een goed hart hebben,......... bij een enkeling zou het gekookt op zijn/haar rug moeten hangen, maar verder ....quote:Op zondag 30 december 2012 17:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat ben jij zoenerig en harterig de laatste tijd?? Beetje emo aan het worden voor het afsluiten van 2012?
Hopelijk behoor ik er ergens tusseninquote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van de users hier en van Opa, meer niet, ik draag de meesten alleen maar warme gevoelens toe omdat ik weet dat ze een goed hart hebben,......... bij een enkeling zou het gekookt op zijn/haar moeten hangen, maar verder ....
We wachten vol spanning afquote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef Toverheks het volgende:
Jian denkt, ik ga Te Lief het oudejaar uit en sla keihard terug in 2013
Wat een gezellig berichtquote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van de users hier en van Opa, meer niet, ik draag de meesten alleen maar warme gevoelens toe omdat ik weet dat ze een goed hart hebben,......... bij een enkeling zou het gekookt op zijn/haar rug moeten hangen, maar verder ....
Waarom zeg je dit ? wat kinderachtig zegquote:Op zondag 30 december 2012 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is Oop h, n brok menselijkheid als het om mede-gehandicapten gaat
Ik voel een gifje aankomen! punt gif he :pquote:Op zondag 30 december 2012 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Oop online. en op het menu staan frietjes. Niet van Mehmet, maar van Oma..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oma heeft ook een portie voor Wim gebakken, mag ie met zijn handjes opeten en er gewoon een lekkere kliederboel van maken,vindt ie leuk, schaterlachen doet ie dan altijd. Oma gaat het portie straks brengen, met de lieve groeten van Oop erbij.quote:Op zondag 30 december 2012 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Oop online. en op het menu staan frietjes. Niet van Mehmet, maar van Oma..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat het eigenlijk wel goed met je, vraag het uit bezorgdheid hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Oma heeft ook een portie voor Wim gebakken, mag ie met zijn handjes opeten en er gewoon een lekkere kliederboel van maken,vindt ie leuk, schaterlachen doet ie dan altijd. Oma gaat het portie straks brengen, met de lieve groeten van Oop erbij.
Lekker en nog gezon ........ Lekker dusquote:Op zondag 30 december 2012 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
De schijf van 3. Patat, zout en mayonaise.
Lief van je, dank je, het gaat lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 17:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat het eigenlijk wel goed met je, vraag het uit bezorgdheid hoor.
kijk in het aquarium, er doet een vis Kiekeboequote:
quote:Op zondag 30 december 2012 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk in het aquarium, er doet een vis Kiekeboe
O laat me raden, je hebt een tante die een nicht heeft die een zoon heeft die een vriend heeft en die zijn buurman is ook gehandicapt en daarom is dit pijnlijk, sorryquote:Op zondag 30 december 2012 17:51 schreef selam het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit ? wat kinderachtig zeg
Het is een vrolijk mannetje, "Opa's kleine kneusje" zegt Oop wel eens liefkozendquote:Op zondag 30 december 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wim zal ook wel erg moeten lachen om het aquarium.
Kleine dibbeldopje van Fokquote:Op zondag 30 december 2012 18:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een vrolijk mannetje, "Opa's kleine kneusje" zegt Oop wel eens liefkozend
We gaan kijken, Heks, spanennnnnnnnndquote:Op zondag 30 december 2012 18:00 schreef Toverheks het volgende:
LONDEN -
Raymond van Barneveld en Phil Taylor staan zondagavond om 22.00 uur tegenover elkaar in de halve finale van het WK darts. Het tweetal trof elkaar twee keer eerder bij het belangrijkste toernooi van de PDC.
Van Barneveld won in 2007 een bloedstollende finale van Taylor met 7-6. In de eindstrijd van 2009 nam de beste darter aller tijden revanche door de Hagenaar met duidelijke cijfers (7-1) terug te wijzen.
Een compleet Nederlands finale behoort zeker nog tot de mogelijkheden. Michael van Gerwen, die gisteren in een geweldige kwartfinale Adrian Lewis terugwees, stuit op James Wade. Het treffen begint om 20.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |