Het is inmiddels ook wel duidelijk dat jij degene bent met de ballen in de relatie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Hoe gemeen en vals lief ook probeert te spelen, ik win nog met Carcassonne
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inmiddels ook wel duidelijk dat jij degene bent met de ballen in de relatie.
Mijn opa zegt al jaren niks meerquote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n opa zei gister dat ie hele oude ballen had. Van wel twintig jaar oud! De piek was iets jonger.
Hij snapte niet dat m'n oma bijna moest huilen van het lachen
Je hebt het niet van een vreemde zeg maar.quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n opa zei gister dat ie hele oude ballen had. Van wel twintig jaar oud! De piek was iets jonger.
Zijn alle vrouwen in jouw familie tof ofzo?quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Tuurlijk, haar moeder, zus, tantes, nichten.. duhquote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen in jouw familie tof ofzo?
quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Een nicht iets minderquote:Op zondag 30 december 2012 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, haar moeder, zus, tantes, nichten.. duh
Sukkel meldt.quote:Op maandag 31 december 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
welke sukkel moet er nou werken vandaag?
.
O ja, daar was ik mee bezig.quote:Op maandag 31 december 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
welke sukkel moet er nou werken vandaag?
.
Wij zijn bovenmatig bezet, 5 van de 7 zitten op de kamerquote:Op maandag 31 december 2012 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet dat er ook maar iets gebeurd hier
Maar bellen er klanten? Hier is het al een week uitgestorven.quote:Op maandag 31 december 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn bovenmatig bezet, 5 van de 7 zitten op de kamer.
De rest van de organisatie is afwezig geloof ik.
Nou ja het callcentre heeft het druk. Maar das altijd.quote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar bellen er klanten? Hier is het al een week uitgestorven.
Apple!quote:Op maandag 31 december 2012 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
en dat voor een Apple product!![]()
Mij ookquote:Op maandag 31 december 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Nooit begrepen waarom je vanaf 10:00 legaal vuurwerk mag afsteken eigenlijk. Stoor me er verder niet zo aan, maar de logica ontgaat me.
dit jaquote:Op maandag 31 december 2012 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
Die knallen storen mij ook niet, mijn honden gelukkig ook niet, maar die halve bommen storen mij wel, mijn honden dan weer niet... Snap de fun ook niet van knalvuurwerk.
Omdat de meeste gemeentes anders niet genoeg cellen hebben om het gajes in op te slaan.quote:Op maandag 31 december 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Nooit begrepen waarom je vanaf 10:00 legaal vuurwerk mag afsteken eigenlijk. Stoor me er verder niet zo aan, maar de logica ontgaat me.
Vuurwerk innemen, in de bek stoppen, aansteken, opgelostquote:Op maandag 31 december 2012 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat de meeste gemeentes anders niet genoeg cellen hebben om het gajes in op te slaan.
ies koeltoerquote:Op maandag 31 december 2012 11:34 schreef Q. het volgende:
Dat wordt weer strijkers ontwijken als ik zo nog even naar de AH wil.
Ik heb wel iets beters te doen dan Carcassonnen met een lover.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inmiddels ook wel duidelijk dat jij degene bent met de ballen in de relatie.
Oh, ik dacht al even dat je je vent had gedumpt.quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook vrij trouwens. De hele week
.
Neuh.quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al even dat je je vent had gedumpt.
Mondde het uit in goedmaakseks? Zo niet, dan helpt het.quote:Op maandag 31 december 2012 12:29 schreef Tegan het volgende:
We hadden wel ruzie gisteren als dat helpt.
Ja, hier worden we blij van!quote:Op maandag 31 december 2012 12:29 schreef Tegan het volgende:
We hadden wel ruzie gisteren als dat helpt.
Nee. Geen tijd.quote:Op maandag 31 december 2012 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mondde het uit in goedmaakseks? Zo niet, dan helpt het.
Zelfs niet voor een vluggertje? Dat is een barst in de relatie hoor, geen tijd meer hebben voor seks.quote:
I knowquote:Op maandag 31 december 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet voor een vluggertje? Dat is een barst in de relatie hoor, geen tijd meer hebben voor seks.
Niet goed hoor, als die sleur er al binnen een jaar is.quote:
Binnen een paar maandenquote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet goed hoor, als die sleur er al binnen een jaar is.
Ga je vanavond/vannacht nog wat ondernemen?quote:
Thuis of gezellig op een kringfestijn met familie?quote:
Bij mij thuis zonder andere mensenquote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thuis of gezellig op een kringfestijn met familie?
Gezellig met je vent en de drie kids. Staat het ganzenbordspel al klaar?quote:
Niet eens neukend het oude jaar uit?quote:Op maandag 31 december 2012 13:10 schreef Tegan het volgende:
Geen spelletjes. Gewoon goed zuipen en niets doen.
Zo te lezen is ze al een end op weg. Ik geef het nog wat tijdquote:Op maandag 31 december 2012 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar moeten ze nog achter komen.
Helemaal niet!quote:Op maandag 31 december 2012 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo te lezen is ze al een end op weg. Ik geef het nog wat tijd
Gaat ze dan ook suffe soepjes maken?quote:Op maandag 31 december 2012 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo te lezen is ze al een end op weg. Ik geef het nog wat tijd
Mooi he, zo'n vrouw die plichtsgetrouw invulling in de keuken geeft aan haar bestaansrecht.quote:Op maandag 31 december 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Gaat ze dan ook suffe soepjes maken?.
Wil ik ookquote:Op maandag 31 december 2012 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi he, zo'n vrouw die plichtsgetrouw invulling in de keuken geeft aan haar bestaansrecht.
quote:
Je hebt dan ook een relatie, drie kutkonijnen en je gaat met oud en nieuw samen gezellig op de bank zitten. Suf is een terugkerend thema in jouw leven.quote:
Soep is niet sufquote:Op maandag 31 december 2012 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt dan ook een relatie, drie kutkonijnen en je gaat met oud en nieuw samen gezellig op de bank zitten. Suf is een terugkerend thema in jouw leven.
Vergeet niet erbij te vertellen dat jij die soepjes niet eens wil, dus dat ik het lekker allemaal voor mezelf maakquote:Op maandag 31 december 2012 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi he, zo'n vrouw die plichtsgetrouw invulling in de keuken geeft aan haar bestaansrecht.
Barb... De beste wensen!quote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soep is niet sufDie kutnijnen daarintegen...
quote:Op maandag 31 december 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom moet ik nu weer een vriendin hebben die waarde hecht aan nieuwjaar
Soep is goedquote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een auto-feederquote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet niet erbij te vertellen dat jij die soepjes niet eens wil, dus dat ik het lekker allemaal voor mezelf maak
Jij ook kerel, en voorzichtig met vuurwerk!quote:
Ik doe niet aan vuurwerk. Ik kijk gratis naar dat van anderenquote:Op maandag 31 december 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook kerel, en voorzichtig met vuurwerk!![]()
Als je nou soep maakt van die konijnen. Is de soep dan wel of niet suf?quote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
Jij begrijpt hetquote:
Gelukkig maak je meer dan alleen soepjes in die keuken.quote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef MissMSX het volgende:
Vergeet niet erbij te vertellen dat jij die soepjes niet eens wil, dus dat ik het lekker allemaal voor mezelf maak
Gekookt Nijntje....hmmmja, dat lijkt me vrij suf jaquote:Op maandag 31 december 2012 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou soep maakt van die konijnen. Is de soep dan wel of niet suf?
Jezus.quote:Op maandag 31 december 2012 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt dan ook een relatie, drie kutkonijnen en je gaat met oud en nieuw samen gezellig op de bank zitten. Suf is een terugkerend thema in jouw leven.
Dat was een paar dagen geleden.quote:
Laten we die kutkonijnen eerst drie dagen buiten lopen en sturen we er af en toe een hond op af. Als dat hun oerinstinct niet aanjaagt, weet ik het ook niet meer. Vervolgens maken we er dan alsnog een soepje van. Wordt het toch een soort van wildbouillon.quote:Op maandag 31 december 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Gekookt Nijntje....hmmmja, dat lijkt me vrij suf jaEen goede wildbouillon mag wel graag geserveerd worden
Ook suf, anders nog iets?quote:
Ik vind het raar dat jij na al die jaren FOK! nog dingen serieus neemtquote:Op maandag 31 december 2012 14:01 schreef Tegan het volgende:
Air jij hebt ook een relatie. Dus raar dat je die van anderen suf noemt.
Ik braadt ze liever even in de pan, en stoof ze daarna af in bier, knoflook, ui en thijm.quote:Op maandag 31 december 2012 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we die kutkonijnen eerst drie dagen buiten lopen en sturen we er af en toe een hond op af. Als dat hun oerinstinct niet aanjaagt, weet ik het ook niet meer. Vervolgens maken we er dan alsnog een soepje van. Wordt het toch een soort van wildbouillon.
Ik ontken ook niet dat ik een relatie heb en ik pretendeer ook niet om niet suf te zijn. Dát is het grote verschil.quote:Op maandag 31 december 2012 14:01 schreef Tegan het volgende:
Air jij hebt ook een relatie. Dus raar dat je die van anderen suf noemt.
Ik ga er gewoon graag serieus op inquote:Op maandag 31 december 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij na al die jaren FOK! nog dingen serieus neemt.
Oh. Wat zou ik anders moeten doen dan?quote:Op maandag 31 december 2012 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat ik een relatie heb en ik pretendeer ook niet om niet suf te zijn. Dát is het grote verschil.
Op FOK! wel. In haar relatie is het serieus nemen geen prioriteit meer vertelde ze zojuist al.quote:Op maandag 31 december 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Het brood dat nu in de oven staat ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Je begrijpt het niet, HW. Het begint nu persoonlijk te worden. Ergo:quote:Op maandag 31 december 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 december 2012 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het brood dat nu in de oven staat ookWat ben je aan het maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik heb 1,5 lotquote:Op maandag 31 december 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik wilde nog staatsloten kopen maar de website doet het niet
Nu moet ik naar buiten
Jullie hebben elkaar toch?quote:Op maandag 31 december 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
Ik heb 1,5 lot. En date ook één. Als dat geen prijs wordt
.
quote:Op maandag 31 december 2012 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken?Een speltbrood met zonnebloempitten. Ik doe niet meer aan brood van de bakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Kutwebsite. Ik wil niet naar buitenquote:Op maandag 31 december 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 lot. En date ook één. Als dat geen prijs wordt
.
quote:Op maandag 31 december 2012 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een speltbrood met zonnebloempitten. Ik doe niet meer aan brood van de bakkerOhnommmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met soep erbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik kan niet eens naar buiten want volgens mij stopte de verkoop in de winkel om 1 uur en de online verkoop stopt om 14.20.quote:Op maandag 31 december 2012 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutwebsite. Ik wil niet naar buiten
quote:Op maandag 31 december 2012 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OhnommmMet soep erbij?
Soms, maar meestal met roomboter en extra pure hagelslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Tot 4 uur kan je in de winkel kopenquote:Op maandag 31 december 2012 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet eens naar buiten want volgens mij stopte de verkoop in de winkel om 1 uur en de online verkoop stopt om 14.20.
Staat dat ook ergens? Ik nievindenkanniequote:Op maandag 31 december 2012 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tot 4 uur kan je in de winkel kopen
quote:Op maandag 31 december 2012 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soms, maar meestal met roomboter en extra pure hagelslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniet ervan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
Elke reclame van de staatsloterij op tvquote:Op maandag 31 december 2012 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat dat ook ergens? Ik nievindenkannie
O ik dacht dat het 1 uur wasquote:Op maandag 31 december 2012 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Elke reclame van de staatsloterij op tv
Als jij nou even vooruit rijdt met een stuk chocolade aan je achterbumper.quote:
Dan kun je het nog beter in een goede-doelen-bodemloze-put gooien?quote:
ja, dan gaat het naar mijquote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je het nog beter in een goede-doelen-bodemloze-put gooien?
Jij hebt het ook zoooo hard nodig he?quote:
Ja, ik moet mijn gebrek aan liefdevolle kinderen toch opvullen met materialistische zakenquote:Op maandag 31 december 2012 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt het ook zoooo hard nodig he?
quote:Op maandag 31 december 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik moet mijn gebrek aan liefdevolle kinderen toch opvullen met materialistische zaken.
Valt ook wel weer mee, veel is naar vrienden/kennissen/stamkroeg gegaan hoorquote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Had jij niet zoveel laptops/tablets/pc's thuis staan dat je 25 scholen in Afrika van modern onderwijs kon laten genieten? Jeweets, onderwijs - kennis - betere samenleving - minder bodemloze put - enzovoorts
Ik zie een zinvol en doelgevend 2013 voor je aankomen, HW. Ik hoop dat men airbags heeft geinstalleerd in de rollercoaster die jouw leven is.quote:Op maandag 31 december 2012 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, veel is naar vrienden/kennissen/stamkroeg gegaan hoor.
maar ik heb wel een kastje vol meuk idd.
Neuh, my life sucksquote:Op maandag 31 december 2012 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie een zinvol en doelgevend 2013 voor je aankomen, HW. Ik hoop dat men airbags heeft geinstalleerd in de rollercoaster die jouw leven is.
Mijn vriendin ook, maar ik klaag niet.quote:
Ik klaag ook nietquote:Op maandag 31 december 2012 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook, maar ik klaag niet.
DAAR HEB JE ER WEER EENTJE, GRIEPT'M! GRIEPT'M!!!quote:
DIESKRIEMIENAASI!!!!quote:Op maandag 31 december 2012 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DAAR HEB JE ER WEER EENTJE, GRIEPT'M! GRIEPT'M!!!
ditquote:Op maandag 31 december 2012 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit ja
en ik wou uitslapen zodat ik vanavond niet moe zou zijn maar dat gaat zo echt niet
jij wilde toch die klok? En Rhu de lampquote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Zo, staatsloten in de pocket
Dank je, Spazza
Is m'n lamp al af?
Ik had een lamp en een klokquote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij wilde toch die klok? En Rhu de lamp
Oh, sorry. Maar echt niet alle nep-Hollanders zijn verkeerd hoor. Er zitten vele goeien tussen. Koekje? Kopje thee?quote:
Die kleine groep verpest het voor de restquote:Op maandag 31 december 2012 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorry. Maar echt niet alle nep-Hollanders zijn verkeerd hoor. Er zitten vele goeien tussen. Koekje? Kopje thee?
hebbertquote:
En wij maar hard ons best doenquote:Op maandag 31 december 2012 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kleine groep verpest het voor de rest.
Biertje ook goed?.
Dat is zo ongeveer de reden ja. Het afsteekverbod werd op zo'n grote schaal overtreden op 31 december dat ze maar besloten hebben dat je de hele dag legaal vuurwerk mag stokenquote:Op maandag 31 december 2012 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat de meeste gemeentes anders niet genoeg cellen hebben om het gajes in op te slaan.
dat is goed van je vader!quote:Op maandag 31 december 2012 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de reden ja. Het afsteekverbod werd op zo'n grote schaal overtreden op 31 december dat ze maar besloten hebben dat je de hele dag legaal vuurwerk mag stoken.
Ik weet nog dat toen het niet mocht ik één van de weinigen was die van zijn vader ook echt niks af mocht steken overdag
Dit is pas oude school...quote:Op maandag 31 december 2012 14:53 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een oude school muziekje, time to suit up.
Mijn oudste vindt aan dat geknal niets aan. De jongste mocht het gewoonweg niet overdag.quote:Op maandag 31 december 2012 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de reden ja. Het afsteekverbod werd op zo'n grote schaal overtreden op 31 december dat ze maar besloten hebben dat je de hele dag legaal vuurwerk mag stoken.
Ik weet nog dat toen het niet mocht ik één van de weinigen was die van zijn vader ook echt niks af mocht steken overdag
Owkeequote:
Dat snap ik ook niet zo, zie je die verlichting bijna niet.quote:Op maandag 31 december 2012 16:01 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die overdag siervuurwerk afknallen
Mensen.quote:Op maandag 31 december 2012 16:01 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die overdag siervuurwerk afknallen
Is het ook, alleen had het zo weinig nut als één van de weinigen. Dus dat ze nu heel de dag mogen knallen hebben we te danken aan ouders die niet durven opvoeden.quote:
Heerlijk!quote:Op maandag 31 december 2012 18:43 schreef rubbereend het volgende:
iedereen bergen vuurwerk gekocht gaat het regenen om middernacht
Mja, hier konden ze vanochtend al geen klok kijkenquote:Op maandag 31 december 2012 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dat zijn ze nu aan het afsteken hier
quote:
Dan is je vreugdevuur te klein.quote:Op maandag 31 december 2012 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
Regent hier nu al flink
Iedereen de beste wensen trouwens!
Die kan wel wat meer koebel gebruiken!quote:Op maandag 31 december 2012 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze staat hier al een half uur op repeat
R u sure?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kan wel wat meer koebel gebruiken!
quote:
Nee hou ze maarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:35 schreef KomtTijd... het volgende:
hier nog iemand behoefte aan goeie wensen?
It's so Back to the futurequote:
Nog meer van alles wat in 2012 langs kwam dus!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:15 schreef AirwiN het volgende:
Ik wens jullie allemaal het dubbele van wat jullie mij toewensen!
Er is nooit genoeg koebel!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kan wel wat meer koebel gebruiken!
Voor jou!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg koebel!
Gelukkig nieuwjaar iedereen
een berg koebel zou goed helpen tegen mijn verkoudheid. Het enige medicijn dat echt helpt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Er is nooit genoeg koebel!
Gelukkig nieuwjaar iedereen
Ah, een BBQ? Daar heb ik wel trek inquote:
Om de één of andere reden moest ik denken aan een ranzige bal spekvetquote:
Doodsverwensingen, ban!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:15 schreef AirwiN het volgende:
Ik wens jullie allemaal het dubbele van wat jullie mij toewensen!
hij stond wel ff 2 sets voor hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo, erg he van Raffie, en het darten, nou nou nou hee zeg!!!
Welkom op je werk.
Oh, en wie heeft ze vois of hollent gewonnen?quote:
geen idee. ik kan je niet eens de naam van de finalisten gevenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en wie heeft ze vois of hollent gewonnen?
De belangrijke dingen in het leven, dit is waarom we opstaan om te werken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en wie heeft ze vois of hollent gewonnen?
Ik heb serieus ooit een schoonmoeder gehad die tegen haar zoon altijd dit te vertellen had: 'Nou, wat er van de week toch in Deal or No Deal gebeurde....'quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:35 schreef Barbusse het volgende:
De belangrijke dingen in het leven, dit is waarom we opstaan om te werken.
mijn moeder komt nou eenmaal niet veel buitenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb serieus ooit een schoonmoeder gehad die tegen haar zoon altijd dit te vertellen had: 'Nou, wat er van de week toch in Deal or No Deal gebeurde....'![]()
Hahahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:44 schreef rival het volgende:
mijn moeder komt nou eenmaal niet veel buiten
Je leven kan dan niet anders dan uit extatische hoogtepunten bestaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb serieus ooit een schoonmoeder gehad die tegen haar zoon altijd dit te vertellen had: 'Nou, wat er van de week toch in Deal or No Deal gebeurde....'![]()
Thuiswerken heeft zn voordelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik beweer niet dat mijn leven een soort James Bond leven is, maar man man man, ik had me wel ingesteld op "beste wensen" etc, maar als eerste gesprek van de dag het moeten hebben over Raffie en het darten, dat was me ff teveel.
Sja, ik denk echt niet dat dat werkt voor mijquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Thuiswerken heeft zn voordelen.Zou het elke dag moeten doen.
thnx en van hetzelfde enzo etc!quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig nieuw jaar R&P SC'ers! Met toffe dingen en gezondheid enzo!
The Hobbit gezien vorige week!quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Kerstvakanties zijn ook weer bijna afgelopen, kan ik weer ongestoord naar de bios zonder tuig om me heen
Jij ook, en veel plezier in je nieuwe huisquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig nieuw jaar R&P SC'ers! Met toffe dingen en gezondheid enzo!
Ik ben zeker niet in slaap gevallen. Door de dwergen iets sprookjes/kinderachtiger vergeleken met LOTR.quote:
Heb je 'm nou eindelijk gezien ja?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet in slaap gevallen. Door de dwergen iets sprookjes/kinderachtiger vergeleken met LOTR.
3D goed gedaan en wel een toegevoegde waarde aan de film.
Omdat hij in 3 delen is gehakt misschien iets wat weinig spannend/actie/tempo maar het is ze vergeven.
Moeite waard om te gaan en zou hem wel een 8 geven.
Jagten vorige week was echt een 9!![]()
Looper vond ik tegenvallen. Kauwboy ook.
Jack Reacher, The Hypnotist, Anna Karenina, Jagten, Cloud Atlas, Argo, Life of Pi, The Hobbit, Skyfall.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook, en veel plezier in je nieuwe huis
Nu ben ik benieuwd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Beide heel mooiquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Cloud Atlas, Life of Pi, dat is het op dit moment wel.
Kauwboy hoef je het niet voor te doen. Jagten denk ik op de tweede plaats dit jaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je 'm nou eindelijk gezien ja?Ik nog steeds niet.
Kauwboy wil ik ook nog graag zien. Looper, op zich.
Ja, idee had ik iddquote:
Ja, je moet wel beetje bij blijven. Jagten is bijna weg en ook Argo is langzaam aan het vertrekken uit de zalen. Anna Karenina schijnt toch niet geweldig te zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jack Reacher, The Hypnotist, Anna Karenina, Jagten, Cloud Atlas, Argo, Life of Pi, The Hobbit, Skyfall.
O ja, Les Mis komt er dus bij. En Django unchainedquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, je moet wel beetje bij blijven. Jagten is bijna weg en ook Argo is langzaam aan het vertrekken uit de zalen. Anna Karenina schijnt toch niet geweldig te zijn.
Vanaf volgende week Les Mis en ganster squad met Sean Penn
Oh ja Django ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, Les Mis komt er dus bij. En Django unchained
Welke was de 10 dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kauwboy hoef je het niet voor te doen. Jagten denk ik op de tweede plaats dit jaar.
Dit jaar 1 keer een 10 gegeven en deze kreeg echt een 9 van me.
En de 3D bij Piquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Django wil ik ook nog wel zien, maar valt voor mij niet in de categorie "bioscoopfilms". ga alleen naar de bios als het echt iets toevoegt, zo'n groot scherm etc.
Nou ja, zoiets dus idd. Een "special effectsfilm" de rest kijk ik thuis.quote:
Joaquin Phoenixquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
IMDb: Upcoming Releases for Netherlands
Staan wel wat leuke dingen tussen
O ja, duhquote:
Plus Philip Seymour Hofman.quote:
Twee grootste kanshebbers voor beste buitenlandse film en misschien zelfs de normale oscar voor beste bijrol en/of hoofdrolquote:
Ik vond t raar dat Cloud Atlas er niet bij zat. Had hem bij make-up toch wel verwacht!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee grootste kanshebbers voor beste buitenlandse film en misschien zelfs de normale oscar voor beste bijrol en/of hoofdrol
De nominaties zijn pas 10 jan?!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t raar dat Cloud Atlas er niet bij zat. Had hem bij make-up toch wel verwacht!
O wacht, dan was t golden globesquote:
Ik heb de hoop dat er geen hoop meer is allang opgegeven, dat rasje "mens" blijft maar doorgaan.quote:
Dat slaan we er wel uitquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
In examentijd is 'geslaagt' ook trending op Twitter.
Duitsland.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is al jaren 230 in dit land. Dus geen idee waar jij die 220 vandaan gaat trekken.
Veluwe is Duitsland ja?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Terug naar je geboortestreek![]()
Die lopen inderdaad jaren achter.
Pasenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veluwe is Duitsland ja?
Alleen met Pasen
Nee, van de religie moet iedereen dood. Je draait het om!quote:
gaat heen en vermenigvuldigt u!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, van de religie moet iedereen dood. Je draait het om!
Zou eerst met taal beginnen ipv rekenenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat heen en vermenigvuldigd u!
Van welke religie moet dat nou weer?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Zou eerst met taal beginnen ipv rekenen.
Weet je zeker niet met 'dt'?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat heen en vermenigvuldigt u!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
op FOK! melden dat je single bent, dat is sowieso een verstandig besluit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Andromache het volgende:
korte vraag: als single vrouw verhuizen naar een stad met een vrouwenoverschot als je graag een relatie wil, doen of niet?
Het is wel een serieuze vraag. Ik overweeg Utrecht maar ik heb er zware concurrentie, en als je er een te pakken hebt, is de kans groot dat 'ie vreemdgaat....quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op FOK! melden dat je single bent, dat is sowieso een verstandig besluit.
Hoi
dat is wel een erg negatief beeldquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het is wel een serieuze vraag. Ik overweeg Utrecht maar ik heb er zware concurrentie, en als je er een te pakken hebt, is de kans groot dat 'ie vreemdgaat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |