Het is inmiddels ook wel duidelijk dat jij degene bent met de ballen in de relatie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Hoe gemeen en vals lief ook probeert te spelen, ik win nog met Carcassonne
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inmiddels ook wel duidelijk dat jij degene bent met de ballen in de relatie.
Mijn opa zegt al jaren niks meerquote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n opa zei gister dat ie hele oude ballen had. Van wel twintig jaar oud! De piek was iets jonger.
Hij snapte niet dat m'n oma bijna moest huilen van het lachen
Je hebt het niet van een vreemde zeg maar.quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n opa zei gister dat ie hele oude ballen had. Van wel twintig jaar oud! De piek was iets jonger.
Zijn alle vrouwen in jouw familie tof ofzo?quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Tuurlijk, haar moeder, zus, tantes, nichten.. duhquote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen in jouw familie tof ofzo?
quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Een nicht iets minderquote:Op zondag 30 december 2012 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, haar moeder, zus, tantes, nichten.. duh
Sukkel meldt.quote:Op maandag 31 december 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
welke sukkel moet er nou werken vandaag?
.
O ja, daar was ik mee bezig.quote:Op maandag 31 december 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
welke sukkel moet er nou werken vandaag?
.
Wij zijn bovenmatig bezet, 5 van de 7 zitten op de kamerquote:Op maandag 31 december 2012 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet dat er ook maar iets gebeurd hier
Maar bellen er klanten? Hier is het al een week uitgestorven.quote:Op maandag 31 december 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn bovenmatig bezet, 5 van de 7 zitten op de kamer.
De rest van de organisatie is afwezig geloof ik.
Nou ja het callcentre heeft het druk. Maar das altijd.quote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar bellen er klanten? Hier is het al een week uitgestorven.
Apple!quote:Op maandag 31 december 2012 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
en dat voor een Apple product!![]()
Mij ookquote:Op maandag 31 december 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Nooit begrepen waarom je vanaf 10:00 legaal vuurwerk mag afsteken eigenlijk. Stoor me er verder niet zo aan, maar de logica ontgaat me.
dit jaquote:Op maandag 31 december 2012 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
Die knallen storen mij ook niet, mijn honden gelukkig ook niet, maar die halve bommen storen mij wel, mijn honden dan weer niet... Snap de fun ook niet van knalvuurwerk.
Omdat de meeste gemeentes anders niet genoeg cellen hebben om het gajes in op te slaan.quote:Op maandag 31 december 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Nooit begrepen waarom je vanaf 10:00 legaal vuurwerk mag afsteken eigenlijk. Stoor me er verder niet zo aan, maar de logica ontgaat me.
Vuurwerk innemen, in de bek stoppen, aansteken, opgelostquote:Op maandag 31 december 2012 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat de meeste gemeentes anders niet genoeg cellen hebben om het gajes in op te slaan.
ies koeltoerquote:Op maandag 31 december 2012 11:34 schreef Q. het volgende:
Dat wordt weer strijkers ontwijken als ik zo nog even naar de AH wil.
Ik heb wel iets beters te doen dan Carcassonnen met een lover.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inmiddels ook wel duidelijk dat jij degene bent met de ballen in de relatie.
Oh, ik dacht al even dat je je vent had gedumpt.quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook vrij trouwens. De hele week
.
Neuh.quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al even dat je je vent had gedumpt.
Mondde het uit in goedmaakseks? Zo niet, dan helpt het.quote:Op maandag 31 december 2012 12:29 schreef Tegan het volgende:
We hadden wel ruzie gisteren als dat helpt.
Ja, hier worden we blij van!quote:Op maandag 31 december 2012 12:29 schreef Tegan het volgende:
We hadden wel ruzie gisteren als dat helpt.
Nee. Geen tijd.quote:Op maandag 31 december 2012 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mondde het uit in goedmaakseks? Zo niet, dan helpt het.
Zelfs niet voor een vluggertje? Dat is een barst in de relatie hoor, geen tijd meer hebben voor seks.quote:
I knowquote:Op maandag 31 december 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet voor een vluggertje? Dat is een barst in de relatie hoor, geen tijd meer hebben voor seks.
Niet goed hoor, als die sleur er al binnen een jaar is.quote:
Binnen een paar maandenquote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet goed hoor, als die sleur er al binnen een jaar is.
Ga je vanavond/vannacht nog wat ondernemen?quote:
Thuis of gezellig op een kringfestijn met familie?quote:
Bij mij thuis zonder andere mensenquote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thuis of gezellig op een kringfestijn met familie?
Gezellig met je vent en de drie kids. Staat het ganzenbordspel al klaar?quote:
Niet eens neukend het oude jaar uit?quote:Op maandag 31 december 2012 13:10 schreef Tegan het volgende:
Geen spelletjes. Gewoon goed zuipen en niets doen.
Zo te lezen is ze al een end op weg. Ik geef het nog wat tijdquote:Op maandag 31 december 2012 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar moeten ze nog achter komen.
Helemaal niet!quote:Op maandag 31 december 2012 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo te lezen is ze al een end op weg. Ik geef het nog wat tijd
Gaat ze dan ook suffe soepjes maken?quote:Op maandag 31 december 2012 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo te lezen is ze al een end op weg. Ik geef het nog wat tijd
Mooi he, zo'n vrouw die plichtsgetrouw invulling in de keuken geeft aan haar bestaansrecht.quote:Op maandag 31 december 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Gaat ze dan ook suffe soepjes maken?.
Wil ik ookquote:Op maandag 31 december 2012 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi he, zo'n vrouw die plichtsgetrouw invulling in de keuken geeft aan haar bestaansrecht.
quote:
Je hebt dan ook een relatie, drie kutkonijnen en je gaat met oud en nieuw samen gezellig op de bank zitten. Suf is een terugkerend thema in jouw leven.quote:
Soep is niet sufquote:Op maandag 31 december 2012 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt dan ook een relatie, drie kutkonijnen en je gaat met oud en nieuw samen gezellig op de bank zitten. Suf is een terugkerend thema in jouw leven.
Vergeet niet erbij te vertellen dat jij die soepjes niet eens wil, dus dat ik het lekker allemaal voor mezelf maakquote:Op maandag 31 december 2012 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi he, zo'n vrouw die plichtsgetrouw invulling in de keuken geeft aan haar bestaansrecht.
Barb... De beste wensen!quote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soep is niet sufDie kutnijnen daarintegen...
quote:Op maandag 31 december 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom moet ik nu weer een vriendin hebben die waarde hecht aan nieuwjaar
Soep is goedquote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een auto-feederquote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet niet erbij te vertellen dat jij die soepjes niet eens wil, dus dat ik het lekker allemaal voor mezelf maak
Jij ook kerel, en voorzichtig met vuurwerk!quote:
Ik doe niet aan vuurwerk. Ik kijk gratis naar dat van anderenquote:Op maandag 31 december 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook kerel, en voorzichtig met vuurwerk!![]()
Als je nou soep maakt van die konijnen. Is de soep dan wel of niet suf?quote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
Jij begrijpt hetquote:
Gelukkig maak je meer dan alleen soepjes in die keuken.quote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef MissMSX het volgende:
Vergeet niet erbij te vertellen dat jij die soepjes niet eens wil, dus dat ik het lekker allemaal voor mezelf maak
Gekookt Nijntje....hmmmja, dat lijkt me vrij suf jaquote:Op maandag 31 december 2012 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou soep maakt van die konijnen. Is de soep dan wel of niet suf?
Jezus.quote:Op maandag 31 december 2012 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt dan ook een relatie, drie kutkonijnen en je gaat met oud en nieuw samen gezellig op de bank zitten. Suf is een terugkerend thema in jouw leven.
Dat was een paar dagen geleden.quote:
Laten we die kutkonijnen eerst drie dagen buiten lopen en sturen we er af en toe een hond op af. Als dat hun oerinstinct niet aanjaagt, weet ik het ook niet meer. Vervolgens maken we er dan alsnog een soepje van. Wordt het toch een soort van wildbouillon.quote:Op maandag 31 december 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Gekookt Nijntje....hmmmja, dat lijkt me vrij suf jaEen goede wildbouillon mag wel graag geserveerd worden
Ook suf, anders nog iets?quote:
Ik vind het raar dat jij na al die jaren FOK! nog dingen serieus neemtquote:Op maandag 31 december 2012 14:01 schreef Tegan het volgende:
Air jij hebt ook een relatie. Dus raar dat je die van anderen suf noemt.
Ik braadt ze liever even in de pan, en stoof ze daarna af in bier, knoflook, ui en thijm.quote:Op maandag 31 december 2012 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we die kutkonijnen eerst drie dagen buiten lopen en sturen we er af en toe een hond op af. Als dat hun oerinstinct niet aanjaagt, weet ik het ook niet meer. Vervolgens maken we er dan alsnog een soepje van. Wordt het toch een soort van wildbouillon.
Ik ontken ook niet dat ik een relatie heb en ik pretendeer ook niet om niet suf te zijn. Dát is het grote verschil.quote:Op maandag 31 december 2012 14:01 schreef Tegan het volgende:
Air jij hebt ook een relatie. Dus raar dat je die van anderen suf noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |