Die van Koos ook nietquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ja dat is erg! zo herkenbaar. Weet dat ik nog een bandje heb met Lovefool van The Cardigans en heel lang kon ik alleen maar de versie waarin ik precies wist wanneer Rob van Someren er doorheen lulde en de Somertijd jingle instartte
![]()
Waarna ik dat bandje natuurlijk later zelf gebruikte om radio mee te maken op m`n slaapkamer en ook precies op dat moment er doorheen begon te praten en de dj uit te hangen!
![]()
![]()
Uhm..quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer normaal luisteren sinds een vriendin vertelde dat ze hierop aan het vrijen was. ,,En juist op t moment dat die gast zong: ,,build a rocket boys", stootte hij heel diep"
Aha
absoluutquote:
(Goede) 'nieuwe' muziek.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zit hier al weer uitgebreid aan de Glenlivet.
Whahaha! TMIquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer normaal luisteren sinds een vriendin vertelde dat ze hierop aan het vrijen was. ,,En juist op t moment dat die gast zong: ,,build a rocket boys", stootte hij heel diep"
Aha
En bedankt. Vanaf nu hebben wij deze associatie dus ook....quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |