SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Kan dat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Bloempje. het volgende:
Noh, wat stom, waaromHeeft ie een normaal leven gekregen?
Blijkbaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arrr summurrrrtoeburrrrd.
[..]
Kan dat?
Hij gaat nu door het leven als VIVAquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:54 schreef Bloempje. het volgende:
WOW. Goedzo Klink.
Is Cosmo met fokpensioen ja?
Niet. Lekker vakantie vieren.quote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe moet ik nou weten of ik voor de her moet leren of niet?
jouw sigquote:Op zondag 30 december 2012 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet. Lekker vakantie vieren.
Fock die shit.
nee, zo ben ik niet getrouwd met deze studiequote:Op zondag 30 december 2012 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet. Lekker vakantie vieren.
Fock die shit.
quote:Op zondag 30 december 2012 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, zo ben ik niet getrouwd met deze studie
Mja. Gewoon een beetje chillen en een beetje leren, totdat die lame-o docent die cijfers heeft doorgeseind.quote:Op zondag 30 december 2012 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, zo ben ik niet getrouwd met deze studie
Als je maar minimaal 1,5 uur per dag nikst anders worrik boooooowzquote:Op zondag 30 december 2012 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja mja mja maakt niet uit, heb zat andere dingen om te leren
Verdeeld is beter. Anders is in een keer je niksdoentijd op, dat is niet leuk.quote:Op zondag 30 december 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
achter elkaar of verdeeld over de dag?
quote:Op zondag 30 december 2012 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Verdeeld is beter. Anders is in een keer je niksdoentijd op, dat is niet leuk.
quote:Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]helemaal mee eens
Mijn broertje is echt een dramaqueen zegnet kwam hij huilend mn kamer binnen nadat mn zusje boos op hem geworden was ofzo en toen zei hij dat hij de hele dag niks gegeten had en dat zij haar chocoladereep niet wilde delen met hem
en daarnet kroop hij tegen me aan toen hij vuurwerk hoorde
Heb jij ook miniwolfrolfen rondlopen?quote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik voel die shitz goed aan jeweets
awwwwquote:Op zondag 30 december 2012 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn kat was ook bang voor het vuurwerk, hij stelde zich heel erg aan, ging zich verstoppen bij Klip en mij
Kinderen.. gelukkig (nog?) niet zegquote:Op zondag 30 december 2012 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij ook miniwolfrolfen rondlopen?
Hij is nu foto's aan het maken van zichzelf en mij
goed houd ik jullie up to date he?
[..]
awwww
quote:Op zondag 30 december 2012 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In ruil voor een foto van je hoofd
nee, niet weten waar heen te gaan, met wie, waarvoor kaarten kopenquote:
Gewoon nergens heen gaan en wachten tot die ellende weer over is.quote:Op maandag 31 december 2012 11:08 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, niet weten waar heen te gaan, met wie, waarvoor kaarten kopen
oudjaar
Ja maar oud en nieuw schijnt fabeltastisch te moeten zijn met wilde feesten waarvan je je de helft niet meer kunt herinneren. Ofzo, ik weet niet, ik blijf gewoon bij Klip thuis en misschien hier in Wassenaar even een rondje lopenquote:Op maandag 31 december 2012 11:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen stellen zich echt aan johal die gekte
Doe gewoon normaaaalllll
Dat eerste: ja dat zijn wel gekkies allemaalquote:Op maandag 31 december 2012 11:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja maar oud en nieuw schijnt fabeltastisch te moeten zijn met wilde feesten waarvan je je de helft niet meer kunt herinneren. Ofzo, ik weet niet, ik blijf gewoon bij Klip thuis en misschien hier in Wassenaar even een rondje lopen. Volgend jaar in DH gaan we wel wild feesten ofzo.
los in Diepquote:Op maandag 31 december 2012 11:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja maar oud en nieuw schijnt fabeltastisch te moeten zijn met wilde feesten waarvan je je de helft niet meer kunt herinneren. Ofzo, ik weet niet, ik blijf gewoon bij Klip thuis en misschien hier in Wassenaar even een rondje lopen. Volgend jaar in DH gaan we wel wild feesten ofzo.
Een keer inderdaad. Maar niet dit jaarquote:Op maandag 31 december 2012 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat eerste: ja dat zijn wel gekkies allemaallekker brak het nieuwe jaar in
Al lijkt het me stiekem wel leuk om een keer xoiets mee te maken, lekker toekijken hoe iedereen zich de klote in drinkt
Ik leef in zoverre nog dat ik ademhaal. Je zou kunnen stellen dat ik deze week niet heel veel geslapen heb.quote:
Oh ik ook niet, maar ik leef ook nog, dus dat komt helemaal goed.quote:Op maandag 31 december 2012 20:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik leef in zoverre nog dat ik ademhaal. Je zou kunnen stellen dat ik deze week niet heel veel geslapen heb.
kanker je zinkt nogme gerger dan ikquote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef leeell het volgende:
lekker thuisblijven vanavond like a boss
Ik blijf ook thuis, heb me de afgelopen 4 dagen helemaal kapot gezopen, laatste dag van het jaar weer rustig aan doenquote:
maar wel met partnerquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja thanks mann, ik spaar ze; hipelijk kan ik ze inruilen voor een tof 2013
Ik denk dat ik die bijna net zo vaak gezien heb als het nieuwjaarsconcert, vast een keer of 10.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe vaak heb je die al gezien?
Morgen Aladdin op tv eolfrolfdf
klobksyerbiski ik heb die film full hd gedownload jwtsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe vaak heb je die al gezien?
Morgen Aladdin op tv eolfrolfdf
Hahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die bijna net zo vaak gezien heb als het nieuwjaarsconcert, vast een keer of 10.
Ook op sbs?
Dat heeft ook wel wat, zeker met de oude stemmen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha
En ja, allemaal disneyfilms vandaag en morgen ofzo![]()
Jaa, maar zijn allemaal vertaalde versies geloof ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel wat, zeker met de oude stemmen.
Sorryquote:
Ik heb bewust onbewust niet gestemd, ken het meerendeel van de lijst niet/ heb niks met die personen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef LompeHork het volgende:
GC / De uitslag van de FOK!verkiezingen!
Kan ik me voorstellen in een aantal gevallen hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb bewust onbewust niet gestemd, ken het meerendeel van de lijst niet/ heb niks met die personen.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb bewust onbewust niet gestemd, ken het meerendeel van de lijst niet/ heb niks met die personen.
Dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He puppy watquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja, had net thee met honingyum
Heb je een puppy?
Vandaag, morgen, overmorgen, zondag en maandag vrij
Maar moet aan de studie ensorip
ooooh dat dacht ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
He puppy watwelke studie doe je nu dangg
Goed as usualquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ooooh dat dacht ikgeen idee hehe
Ergotherapieehoe gaat het bij jou op school?
KITTEEEEENNNSSquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed as usualnog maar 4 maandjes school kggg en ik moet nog 20 uur stage
Oh en in de zomervakantie krijg ik een kitten
Noh, lief doen jij. Mijn ratjens worden niet opgegetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed bezig Snowwwzs
Wat voor kitten? Britseeee korthaar?
[..]
kittens eten ratjes
Die zijn veel centjes manquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
hoi jongens en meiden ebste wesnen he :d
Hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.icadeau.nl/nl/liefdespillenomg wat lief
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef Omdatappel het volgende:
Klinkie, lief.
Beste wensen nog, allemaal.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]cutie
Zelfde! Ben je niet mee skiën?
Ahh balen wel. Wanneer komt die schavuit terug?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, geen geld voor en zo geweldig vind ik het ook weer niet dat ik daar mijn huur voor ga riskeren.
Mis 'm wel though, boh...
Morgen jarig ook. Geweldig.
Morgen ergens, dus ik zie hem pas volgend weekend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh balen wel. Wanneer komt die schavuit terug?![]()
Woohoo, ga je weer een feestje geven?
Ah.. kun je ook niet naar hem toe gaan morgenavond ofzo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Morgen ergens, dus ik zie hem pas volgend weekend.
Nee, dit keer niet. Wil eigenlijk niet echt vieren, maar ouders komen wel langs enzo.
Zie post hierboven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah.. kun je ook niet naar hem toe gaan morgenavond ofzo?Is daar een reden voor dat je niet wil vieren?
hoe krijg je dan zo snel voor elkaar?quote:
Waarom tussen.haakjes ? Quote je iemand ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
'Gefeliciteerd, je hebt je eerste was gedaan'
Ja mezelf..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom tussen.haakjes ? Quote je iemand ?
Hopelijk ga ik daar ook snel dood aan dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:55 schreef Beach het volgende:
niet spotten met kenkerdag mijn oma ging dood aan dag
wat is er loos zusterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hopelijk ga ik daar ook snel dood aan dan.
Watskeburt skatje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hopelijk ga ik daar ook snel dood aan dan.
Oh, potjandikkies, naar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Te lang verhaal. Begon vannacht ergens. Mja. En om vandaag af te sluiten is mijn telefoon ook kapot gegaan.
Aww, zondequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, potjandikkies, naar.Kusje op! Morgen gaat het weer beter, hopelijk!
En Zero, was wel gezellig. Niet de beste verjaardag ever, though, zo zonder Furdi.
Ja, nouja. Hopelijk volgend jaar wel. Eindelijk.quote:
hij was suïcidaalquote:Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nokai 3330? :d
En waardoor is je foon stuk gegaan eigk
brrrr matigquote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij was suïcidaalik was nietsvermoedend aan het eten en toen opeens bam, was hij uit mn zak (van vest) gevallen. zemmelding
hij heeft me te vroeg verlaten
Wanneer is de begrafenis? Mag ik komen? Moet ik in het zwart?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij was suïcidaalik was nietsvermoedend aan het eten en toen opeens bam, was hij uit mn zak (van vest) gevallen. zemmelding
hij heeft me te vroeg verlaten
Leuke-zwarte-jurkjesoptie.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wanneer is de begrafenis? Mag ik komen? Moet ik in het zwart?
Ik heb wel een zwart jurkje. Maar die is te kort om gepast te zijn op een begrafenis.quote:
Hoiii, ik moet eigenlijk al mijn spullen inpakken.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:55 schreef Omdatappel het volgende:
Hoiiii, ik post omdat ik eigenlijk huiswerk moet maken.
Daarom de perfecte kans om een nieuw jurkje te kopen. Jurkjes.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwart jurkje. Maar die is te kort om gepast te zijn op een begrafenis.
Doe snel dan.quote:[..]
Hoiii, ik moet eigenlijk al mijn spullen inpakken.
samsung galaxy s3quote:Op zondag 6 januari 2013 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
brrrr matig
Welke heb je besteld?? (:
ja over een paar dagenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wanneer is de begrafenis? Mag ik komen? Moet ik in het zwart?
Ohjaquote:Op zondag 6 januari 2013 20:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daarom de perfecte kans om een nieuw jurkje te kopen. Jurkjes.
Als ik supersonisch rijk zou zijn, zou ik aaaaaalle jurkjes kopen. Omfg.
[..]
Doe snel dan.
Bloempjes, check, die heb ik. Hoe laat moet ik waar zijn?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
samsung galaxy s3ben beniwusd hij is zo groot
[..]
ja over een paar dagenhij wordt nu onderzocht door de afdeling pathalogische zaken weetjwel ofzo
nee maatje stond bekend om zijn vrolijkheid die hij bracht aan mij, was altijd daar voor me. Bloemenprint it is.
Hoe precies zien flodderjurkjes eruit? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ik houd ook opeens van jurkjes. Maar alleen van die strakke, niet van die flodderdingen, daar lijk ik dik in.
En ik heb nog tot februari om alles in te pakkenVoor verhuizen gewoon, maar ik moet wel echt gaan beginnen.
Als je maar niet eentje neemt met zo'n scherm van glas als je je mobiel vaak laat vallen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
En S3 is wel tof. Ik heb de 1, die bevalt redelijk goed. Maar toch ga ik voor een iphone als ik nog centjes heb na het verhuizen
Doe iphonequote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
En S3 is wel tof. Ik heb de 1, die bevalt redelijk goed. Maar toch ga ik voor een iphone als ik nog centjes heb na het verhuizen
hmhmquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
S3 is een prima toestel.
S2 had overigens ook top geweest, nog steeds toptelefoon.
De beste is natuurlak iPhone
inderdaad, ik heb me er al overheen gezet. Het waren twee mooie jarenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Omdatappel het volgende:
Bloemenjurkjes, ook tof.
Maar naar is dat Klinks. Hopelijk is je nieuwe er snel.
weenie krijg je nog te horenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bloempjes, check, die heb ik. Hoe laat moet ik waar zijn?
Gewoon, te losse jurkjes. Waarin ik er uit zie als een paasei. Ik heb er nu een van de h&m, eigenlijk gewoon zo'n basic shirtje met lange mouwen, maar dan lang zodat het een jurk is. Ik houd van dat dingquote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe precies zien flodderjurkjes eruit? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Oh, dan kun je nog wel rustig aan doen. Perfect om alle troep uit te zoeken wel, had ik tenminste.
Ik doe er in elk geval een goed hoesje omquote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je maar niet eentje neemt met zo'n scherm van glas als je je mobiel vaak laat vallen.
Furdi kan er niet mee omgaan, in ieder geval.
Hij past ook zo mooi bij mijn macbook danquote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe iphoneje wilt nooit meer anders
Oke, ik zal er zijn, met cupcakes.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmhm
hmmhmhm
hm
[..]
inderdaad, ik heb me er al overheen gezet. Het waren twee mooie jaren
[..]
weenie krijg je nog te horen
Rollade is viesshquote:Op zondag 6 januari 2013 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
rollade's en paaseierensorry kon t niet laten
neh want jij :s en ik wacht op de badkamer tot die vrij is en ik ben bezig met kinesiologie en ik word helemaal naargeestig van dat vak heilige maagd maria nog aan toe zegquote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is dit voor een reply
vind je het niet interessant??
noot gehad denk ikquote:
Hahahahhaquote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neh want jij :s en ik wacht op de badkamer tot die vrij is en ik ben bezig met kinesiologie en ik word helemaal naargeestig van dat vak heilige maagd maria nog aan toe zeg
[..]
noot gehad denk ik
In elk geval, de S3 is een meesterlijke telefoon.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
neh want jij :s en ik wacht op de badkamer tot die vrij is en ik ben bezig met kinesiologie en ik word helemaal naargeestig van dat vak heilige maagd maria nog aan toe zeg
Mafkees, jij bent toch geen rollade.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gewoon, te losse jurkjes. Waarin ik er uit zie als een paasei. Ik heb er nu een van de h&m, eigenlijk gewoon zo'n basic shirtje met lange mouwen, maar dan lang zodat het een jurk is. Ik houd van dat dingEn ik zie er niet eens uit als een rollade als ik 'm aan heb
echte liefde, dat jurkje en ik.
[..]
Ik doe er in elk geval een goed hoesje om
ze haten me daar boven allemaallllquote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahhaJij
wat kan die heilige maria er nou weer aan doen.
die is best lompquote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In elk geval, de S3 is een meesterlijke telefoon.
Misschien ook handig: http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item27ce420c22
Oeh! Heb je die gratis erbij?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze haten me daar boven allemaallllvan jezus tot mohammed en maria aan toe
lach me niet uit johi
[..]
die is best lomp
kijk dit: http://www.samsunggalaxys(...)galaxy-s3/#more-3076
Nee, blijkbaar nietquote:Op zondag 6 januari 2013 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mafkees, jij bent toch geen rollade.
Hoe kan iemand jou nou hatenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze haten me daar boven allemaallllvan jezus tot mohammed en maria aan toe
lach me niet uit johi
[..]
die is best lomp
kijk dit: http://www.samsunggalaxys(...)galaxy-s3/#more-3076
ja die kan ik dan aanvragen als ik het toestel binnen heb enzo, best nice hequote:Op zondag 6 januari 2013 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oeh! Heb je die gratis erbij?
Netjes!
quote:
Ja zeker chiquequote:Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja die kan ik dan aanvragen als ik het toestel binnen heb enzo, best nice he
Ben je stiekem een heel gemeen persoon en heb je dat goed verstopt toen ik je zag?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja die kan ik dan aanvragen als ik het toestel binnen heb enzo, best nice he
[..]is niet zo moeilijk hor
maar vraag me nou wel af wat de toevoeging is van zo'n hoesjequote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ben je stiekem een heel gemeen persoon en heb je dat goed verstopt toen ik je zag?
Oh ja ik ook hoor, dan ben ik niet zo liefquote:Op zondag 6 januari 2013 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar vraag me nou wel af wat de toevoeging is van zo'n hoesjetelefoon valt en hoesje knalt eraf, daarom gebruikte ik geen hoesjes meer
[..]soms heb ik wel mn buien toch. iedereen?
Ja ik twijfel nog. Ik vind die rand zo lelijk van die witte. De zijkant zegmaar. Maar verder vind ik 'm wel heel mooi.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zo'n roze bloemenhoesje voor iphoneee. Oh bloem je moet dan wel een witte nemen!
Je hebt van die glitterstickers voor op de zijkant.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog. Ik vind die rand zo lelijk van die witte. De zijkant zegmaar. Maar verder vind ik 'm wel heel mooi.
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hebt van die glitterstickers voor op de zijkant.[ afbeelding ] Zoiets is zo mooiii.
Hoe kan je de superstrak gedesignede roestvrijstalen band niet mooi vindenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog. Ik vind die rand zo lelijk van die witte. De zijkant zegmaar. Maar verder vind ik 'm wel heel mooi.
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe kan je de superstrak gedesignede roestvrijstalen band niet mooi vinden
Zeker niet. Maar ik vond dit er juist zo plastic uitzienquote:Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij hebt liever die plastic zut van Samsung?
Ah ook het kruisverhoor uit Basic Instinct?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
Bohhh, allemaal foto's van filmscenes besteld voor in het huis
Ahja, ik wist dat er een woord voor wasquote:
Neequote:Op zondag 6 januari 2013 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah ook het kruisverhoor uit Basic Instinct?
nouquote:Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij hebt liever die plastic zut van Samsung?
Puur vergelijkend! Samsung heeft ook heuile strakke ontwerpenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef leeell het volgende:
Mja als je een iphone koopt koop je sowieso vorm over functie, dus dat terzijde
mijn ex telefoon heeft honderd keer de grond gekopt en is altijd prima blijven functioneren, dat rebooyverhaaal komt mje niet bekend voorquote:Op zondag 6 januari 2013 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een 4 en ik heb het ding omdat ie het altijd doet. Ik heb letterlijk! nog niet 1x een gecrashte of spontaan rebootende telefoon gehad.
Als je dat beweert over jouw Android toestel, lieg je![]()
![]()
![]()
![]()
ok sry grapjequote:Op zondag 6 januari 2013 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn ex telefoon heeft honderd keer de grond gekopt en is altijd prima blijven functioneren, dat rebooyverhaaal komt mje niet bekend voor
toppie, je heb er dik voor betaald, dus dat mag ook wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
Feit is dat ik dik tevreden ben met mijn iPhone, hij exact doet wat IK wil dat hij doet en ook nog eens probleemloos.
deze player hosselt die euroos jwtquote:Op zondag 6 januari 2013 22:05 schreef leeell het volgende:
[..]
toppie, je heb er dik voor betaald, dus dat mag ook wel.
straks weer de iphone 6 kopen met hetzelfde iOS maar 20 DPI meer en 100 HZ snellere core ?
slechts 900 ekkies
daarom,quote:
Lik toch lekker aan mijn lollypoppppquote:Op zondag 6 januari 2013 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk je alles gehad te hebben krijg je hem ook weer
Ik kan overal wat doen. Beetje pimpen jwt.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
Van V&A zie ik. Whiehoew
Kan je dan eigenlijk ook hier modden of alleen in jouw eigen subforumpjen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |