SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ik heb eigenlijk best wel goed geslapen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ik heb ook heerlijk geslapen. As a matter of fact, ik lig nog steeds in bed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:33 schreef Giertje het volgende:
ik heb eigenlijk best wel goed geslapen![]()
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook heerlijk geslapen. As a matter of fact, ik lig nog steeds in bed.
![]()
![]()
Ja dus?quote:Ja, heel erg!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind jij het niet verdacht dan?Oh, das minder. Ach biertje pakkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja heerlijk lang
Maar als ik lang slaap krijg ik hoofdpijn. Dat is wat minder![]()
![]()
Hier ook heerlijk geslapen en eindelijk bijgekomen van de verhoogde hartslag nav zwangerschapstest....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nu al aan de drank?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dus?
[..]
Ja, heel erg!
[..]
Oh, das minder. Ach biertje pakken
Hihi ok
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat zijn altijd angstige momenten jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef fietsie het volgende:
Hier ook heerlijk geslapen en eindelijk bijgekomen van de verhoogde hartslag nav zwangerschapstest....
[b]AirwiN schreef [/b]
vanavondquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dus?
[..]
Ja, heel erg!
[..]
Oh, das minder. Ach biertje pakken![]()
![]()
Maar die massageolie is dus voor niets geweest?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
We letten altijd op de taalquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus gaan we niet op de taal letten
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef fietsie het volgende:
Hier ook heerlijk geslapen en eindelijk bijgekomen van de verhoogde hartslag nav zwangerschapstest....![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar die massageolie is dus voor niets geweest?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Beste middel tegen hoofdpijn toch?quote:Ik welquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus gaan we niet op de taal letten.
![]()
Que?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat is seksquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beste middel tegen hoofdpijn toch?
[..]
Ik wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjee wat sneu..quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Euhm klaarkomen toch? Seks an sich doet toch niets tegen hoofdpijn? (En in ons bed met keihard eiken hoofdeind is het zelfs vaak oorzaak...)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm klaarkomen toch? Seks an sich doet toch niets tegen hoofdpijn? (En in ons bed met keihard eiken hoofdeind is het zelfs vaak oorzaak...)![]()
![]()
Bij goede seks moet klaarkomen geen probleem zijn hequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm klaarkomen toch? Seks an sich doet toch niets tegen hoofdpijn? (En in ons bed met keihard eiken hoofdeind is het zelfs vaak oorzaak...)
[b]AirwiN schreef [/b]
Verder van het hoofdeind gaan liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm klaarkomen toch? Seks an sich doet toch niets tegen hoofdpijn? (En in ons bed met keihard eiken hoofdeind is het zelfs vaak oorzaak...)![]()
Sommige modelletjes dame hebben heul ingewikkelde instructiehandleidingen die zelfs in 15 jaar niet uit het hoofd geleerd kunnen wordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij goede seks moet klaarkomen geen probleem zijn he
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee wat je wilt zeggen ik weet alleen dat klaarkomen bij mij geen probleem is en dus is seks goed tegen de hoofdpijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige modelletjes dame hebben heul ingewikkelde instructiehandleidingen die zelfs in 15 jaar niet uit het hoofd geleerd kunnen worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij gaan filmpje kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben boodschappenlijstje voor de oliebollen aan het maken; heb er zin in!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Noooeess.. *schopt Revell site*
Wil ik iets bestellen, sturen ze niets van de US naar Europa..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Heeft Hobby-King het niet? Die hebben nl ook EU-warehouses en shippen dan van daar naar huisquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Noooeess.. *schopt Revell site*
Wil ik iets bestellen, sturen ze niets van de US naar Europa..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij ook lekker geslapen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm eens proberen.. Duitse site kun je ook niet vanaf bestellen in NL..quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeft Hobby-King het niet? Die hebben nl ook EU-warehouses en shippen dan van daar naar huisDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zit te dubben om een HK eigen merk heli te kopen, vandaar dat ik op die site zat gisterquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm eens proberen.. Duitse site kun je ook niet vanaf bestellen in NL..Geen idee of ie Revell voert...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nope, alleen RC spul..quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit te dubben om een HK eigen merk heli te kopen, vandaar dat ik op die site zat gisterGeen idee of ie Revell voert...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Had ik net van die serene rust in mijn hoofd, kom jij weer met dat beeld....quote:
Ja, echt opwindend een vrouw die vanuit bed de douche in stapt, haar door de war, ogen nog halfdicht, stinkbek. Whooptiedoo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
Ja, echt opwindend een vrouw die vanuit bed de douche in stapt, haar door de war, ogen nog halfdicht, stinkbek. Whooptiedoo.
Er hoort nog "fucking" tussen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
Ja, echt opwindend een vrouw die vanuit bed de douche in stapt, haar door de war, ogen nog halfdicht, stinkbek. Whooptiedoo.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vond dat niet echt in de context passenquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er hoort nog "fucking" tussen..
Ik ga boodschappen doen, later
Middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zekers, ik heb het beddengoed buiten hangen
Het is hier 13 graden met zonnetje![]()
![]()
Hier ook zoietsquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is hier 13 graden met zonnetje![]()
![]()
Welke?quote:
Wij kijken labyrinth!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat weet ik!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige filmIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
lekker toch.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wel een leuke film
Je wordt alleen zo lui van films kijken
Pot thee/koffie met een koekje erbij, dekentje en lekker op de bank films kijken.
En dan vanavond darten kijken![]()
Op bed film kijken!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wel een leuke film
Je wordt alleen zo lui van films kijken![]()
wij zitten gewoon in de woonkamer op de bank!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, maar dat zal vast wel iemand anders hebben gepakt danquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je raakt nogal wat kwijt he?
Glas al gevonden?![]()
En ja, ik raak veel kwijt![]()
![]()
Bowie!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je gaat me toch niet zeggen dat je een bowie fan bent he?quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ben ik niet!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je een bowie fan bent he?
Hij heeft wel een aantal geweldige nummers.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik niet!
Hij heeft wel een aantal geweldige nummers.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
nee vanavond eten bij de pizzeria en drankje doen in paddyquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
lekker toch.
Pot thee/koffie met een koekje erbij, dekentje en lekker op de bank films kijken.
En dan vanavond darten kijken![]()
![]()
Vinniiee zit een poes te aaien!
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is die zo gevaarlijk dan?![]()
Wij hebben even overleg gehad en wij snappen het gebruik van 'gevaarlijk' niet in jouw reply.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is die zo gevaarlijk dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt nog nooit een agressieve poes meegemaakt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben even overleg gehad en wij snappen het gebruik van 'gevaarlijk' niet in jouw reply.![]()
Het is een zij en ze is net weer droog.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel een wilde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een agressieve poes meegemaakt?![]()
Elke maand weer!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een agressieve poes meegemaakt?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dan. Daar ging m'n reply dus over (deels). Zo moeilijk was ie niet hoor.![]()
![]()
Gevaarlijk =/= wild.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dan. Daar ging m'n reply dus over (deels). Zo moeilijk was ie niet hoor.![]()
Bij beesten wel jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wild is vaak wel gevaarlijk![]()
Kan, maar gevaarlijk is niet wild.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wild is vaak wel gevaarlijk![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan, maar gevaarlijk is niet wild.
Denk je dat ik dat niet snap of zo?![]()
![]()
Ja, dat zeg ik toch ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een poes kan ook best een beest zijn hoor!
Zeker als je iets tegen hun zin doet![]()
![]()
Dat denk ik inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet snap of zo?![]()
Ik snap alleen niet dat zelfs met onderling overleg Vinnie -en- Huppel mijn vraag gewoon niet snapten.quote:
Ik had echt zoiets van "Dat kan toch niet waar zijn?". Het was toch geen raadsel of zo?
![]()
![]()
Verzieken jullie even mijn prachtige dubbelzinnige uitspraak zeg!
Hmpf }:¦If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Verzieken jullie even mijn prachtige dubbelzinnige uitspraak zeg!
Hmpf }:¦![]()
![]()
Het was geen raadsel, maar het wild kwam gewoon een beetje uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat zelfs met onderling overleg Vinnie -en- Huppel mijn vraag gewoon niet snapten.
Ik had echt zoiets van "Dat kan toch niet waar zijn?". Het was toch geen raadsel of zo?
Er was geen enkele aanwijzing dat de poes van Huppel wild is![]()
Rare woordkeuze. Als je direct wild had gezegd hadden we 'm wel gesnapt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat zelfs met onderling overleg Vinnie -en- Huppel mijn vraag gewoon niet snapten.
![]()
Al Qaida Poes niet wild?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was geen raadsel, maar het wild kwam gewoon een beetje uit de lucht vallen.
Er was geen enkele aanwijzing dat de poes van Huppel wild is![]()
Dat was dus mijn vraag. Wat was er dan wel zoquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er was geen enkele aanwijzing dat de poes van Huppel wild isaan het aaien van een poes?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er was geen enkele aanwijzing dat de poes van Huppel wild is
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat ik dr niet mag aaien en die steenlever wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was dus mijn vraag. Wat was er dan wel zoaan het aaien van een poes?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was dus de dubbelzinnigheid.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
![]()
Rare woordkeuze?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rare woordkeuze. Als je direct wild had gezegd hadden we 'm wel gesnapt.vind ik pas een rare woordkeuze als het om het aaien van een poes gaat, want als je het goed doet, is er niks engs aan het aaien van een kat
![]()
![]()
Sowwiequote:Op zaterdag 29 december 2012 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik dr niet mag aaien en die steenlever wel.![]()
![]()
Ja, en ik stel daar een (simpele!) vraag over die niet eens gesnapt wordt. Net wakker of zo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was dus de dubbelzinnigheid.![]()
![]()
Moet ik deze echt uitleggen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
![]()
Dan doe je iets niet goed!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik dr niet mag aaien en die steenlever wel.![]()
![]()
![]()
Yes please.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oeiquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik het pakketje openmaken dat zojuist uit Duitsland is gearriveerd!![]()
![]()
Pardon? Wat denk jij wel niet van mij!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uitleggen dat het wellicht om een doos ging? Niet nodig hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Whiskey.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vinnie, what's gotten into your head!![]()
Huh?!quote:
Blijf eens uit de kast jij!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga underworld kijken.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh?!
Blijf eens uit de kast jij!![]()
![]()
Echt hequote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Al blijft toch wel de baas der bazen.![]()
![]()
Ik ga aan de drank door Vinniiee!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tis twintig voor tweequote:Op zaterdag 29 december 2012 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga aan de drank door Vinniiee!![]()
![]()
Die vind ik niet zo... Ik ga vanavond alle drie de Sisi-films kijken, denk ikquote:.
Ahh... die heeft m'n moeder al zeker 15 keer allemaal gezienquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo... Ik ga vanavond alle drie de Sisi-films kijken, denk ik.
![]()
![]()
Vinnie en Huppel wouden deze graag uitgelegd hebben, nu ben ik wel benieuwd wat je te zeggen hebtquote:![]()
![]()
Vinniiee kent de film niet.quote:![]()
Ik heb bier nu!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En weekend. En vakantie. En boeien!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wilden!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vinnie en Huppel wouden deze graag uitgelegd hebben, nu ben ik wel benieuwd wat je te zeggen hebtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Boeit ook niet, maar beetje vroeg nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En weekend. En vakantie. En boeien!![]()
![]()
Ik ga hier niet eens meer serieus op inquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vinnie en Huppel wouden deze graag uitgelegd hebben, nu ben ik wel benieuwd wat je te zeggen hebt![]()
Daar ben ik het niet mee eens!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Steen he.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinniiee kent de film niet.![]()
Ik heb bier nu!
Leg hem even uit wat vampieren zijn.
Misschien dat je beter met twilight kunt beginnen, echte vampieren kunnen misschien te eng zijn voor die jongen, rustig opbouwen.![]()
Das dan weer jammer, maar goed nu heb ik ondertussen begrepen dat er drank in het spel is. Verklaart waarom ze zo'n simpele vraag niet konden begrijpen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer serieus op in![]()
![]()
Moet je bij de bedenker van de regels van de Nederlandse taal zijn!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens!![]()
![]()
Bron?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon een correct woord volgens de hollanders![]()
Er zijn grenzen he!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Steen he.
Leg hem even uit wat vampieren zijn.
Misschien dat je beter met twilight kunt beginnen, echte vampieren kunnen misschien te eng zijn voor die jongen, rustig opbouwen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Duitsers die Nederlanders de Nederlandse taal moeten leren.....quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon een correct woord volgens de hollanders
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Duitsers die Nederlanders de Nederlandse taal moeten leren.....![]()
![]()
Vandale.nlquote:
wil·len (werkwoord; wilde of wou, heeft gewild)
1
verlangen, begeren, eisen, wensen; zijn wil gebruiken: we willen het niet hebben (a) staan het niet toe; (b) wensen het niet te kopen, te gebruiken enz.; het wil er bij mij niet in dat … ik kan niet geloven dat …; het toeval wilde dat … het was toevallig zo dat …Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wouden is meervoud van woud.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je bij de bedenker van de regels van de Nederlandse taal zijn!
Door spreektaal is het wilden gaan vervangen.
Maar ja.
Bier en film!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het moe nie gekker worden!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Duitsers die Nederlanders de Nederlandse taal moeten leren.....![]()
![]()
Wouden is volgens mij meervoud van wou, maar goed. Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wouden is meervoud van woud.
Maar ja.
Bier en film!![]()
Mja, volgens VanDale is het er wel 1.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind wou geen goede vervoeging van de verleden tijd van willen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Jij vindt groter als correct Nederlandsquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind wou geen goede vervoeging van de verleden tijd van willen.![]()
![]()
![]()
Doet er niet toequote:Op zaterdag 29 december 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind wou geen goede vervoeging van de verleden tijd van willen.![]()
Het is correct![]()
![]()
Waar denk jij dan dat wij hulp bij nodig hebben?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, wil jullie alleen maar helpen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is groter dan!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij vindt groter als correct Nederlands
[b]AirwiN schreef [/b]
Helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
Wouden is, hoewel informeel, wel correct.
Nu vampieren kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook van wou. Als in, ik wou dat ik jou was.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wouden is meervoud van woud.
Maar ja.
Bier en film!
En nee, wou en wil zijn ongeveer even oud. Wou zelfs ouder, dacht ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
wou komt sowieso in het middelnederlands al voor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook van wou. Als in, ik wou dat ik jou was.
En nee, wou en wil zijn ongeveer even oud. Wou zelfs ouder, dacht ik.![]()
Verhuizen is gewoon waardeloos, kut en klote.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
Had niemand mij kunnen waarschuwen dat verhuizen vooral veel schoonmaken is.
Veel sterkte lol, maak er wat moois van!![]()
![]()
Dat wou ik nou net niet horenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
Overigens vind ik wouden ook erg lelijk.
![]()
![]()
Twilight ben je binnen 10 minuten zat, dan kun je iets anders gaan doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar denk jij dan dat wij hulp bij nodig hebben?![]()
A spoon full of sugar helps the medicine go downquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
Had niemand mij kunnen waarschuwen dat verhuizen vooral veel schoonmaken is..
Muziekje erbij, lekker meezingen en dansen, hoppa.
Tenzij het echt een woud is...quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
Overigens vind ik wouden ook erg lelijk.
Ik-vorm wou kan nog in spreektaal, maar wouden
Wij wouden naar het woud....
Daaromquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij het echt een woud is...
Wij wouden naar het woud....
Weej woeien noar ut wald![]()
![]()
![]()
Tsja, tis effe wennen he?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij wouden naar het woud....![]()
![]()
Twilight, het verhaal over een meisje dat niet kan kiezen of ze nou met een dooie of met een dier wilt neuken....
Oh had ik dat nog niet gedaan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
Had niemand mij kunnen waarschuwen dat verhuizen vooral veel schoonmaken is.
Bij deze dan, sterkte Myra, verhuizen is voornamelijk veel schoonmaken.
En niet weten waar je met je spullen naar toe moet.![]()
wtf lol?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
Twilight, het verhaal over een meisje dat niet kan kiezen of ze nou met een dooie of met een dier wilt neuken....![]()
Watquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
Twilight, het verhaal over een meisje dat niet kan kiezen of ze nou met een dooie of met een dier wilt neuken....![]()
![]()
Ik heb het niet over een woud.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij wouden naar het woud....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En zich meteen van kant wil maken als ze gedumpt word.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
Twilight, het verhaal over een meisje dat niet kan kiezen of ze nou met een dooie of met een dier wilt neuken....
Maar verder is ze geestelijk wel in orde hoor.![]()
quote:Ja is toch zo? Ze kan niet kiezen tussen en vampier of een weerwolfquote:
O zo! Ja, ik ken die film helemaal niet!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Ja is toch zo? Ze kan niet kiezen tussen en vampier of een weerwolf
Laat me raden....'t is een serie?![]()
Ahquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Ja is toch zo? Ze kan niet kiezen tussen en vampier of een weerwolf![]()
![]()
Jij hebt daadwerkelijk de films gezien?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zich meteen van kant wil maken als ze gedumpt word.
Maar verder is ze geestelijk wel in orde hoor.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee uitgemolken films net als lotrquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O zo! Ja, ik ken die film helemaal niet!
Laat me raden....'t is een serie?
LotR is niet uitgemolken...LotR is gewoon epischquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee uitgemolken films net als lotr
(maar wel een beetje lang)
![]()
Nee, films.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O zo! Ja, ik ken die film helemaal niet!
Laat me raden....'t is een serie?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gelukkig kan Robert Pattisson ook goede films maken...... Remember Me
Zoals?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twilight ben je binnen 10 minuten zat, dan kun je iets anders gaan doen
Enne je weet dat Kate behoorlijk jummie is?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, voordat ik iets afkraak wil ik wel weten dat het ook echt slecht is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt daadwerkelijk de films gezien?
En toen ik de eerste keek was hij hier nog niet uit, en leek het me een leuke film.
Het begin was ook nog hoopvol, hij stopt op een badass manier die auto.
Maar naarmate de films vorderen krijg je steeds meer een what the fuck is this shit idee.![]()
Katequote:Op zaterdag 29 december 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals?
Enne je weet dat Kate behoorlijk jummie is?
Heb jij ook zo'n latex pakje dan?![]()
Ik vind Robert niks aan. En Toos Emotieloos al helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig kan Robert Pattisson ook goede films maken...... Remember Me“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb laatst ook een goede film gezien van dat mokkel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig kan Robert Pattisson ook goede films maken...... Remember Me
Ben ff de naam kwijt.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, voordat ik iets afkraak wil ik wel weten dat het ook echt slecht is.
En toen ik de eerste keek was hij hier nog niet uit, en leek het me een leuke film.
Het begin was ook nog hoopvol, hij stopt op een badass manier die auto.
Maar naarmate de films vorderen krijg je steeds meer een what the fuck is this shit idee.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Snowwhite and the Huntsmanquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb laatst ook een goede film gezien van dat mokkel.
Ben ff de naam kwijt.?
Geen idee wat er gebeurdequote:Op zaterdag 29 december 2012 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
[..]
wtf hoe doe je dat?!?![]()
![]()
Ging iets misquote:
Probeer het nog een keer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het verhaal is stront op een plank.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer, want het verhaal op zich is best wat tofs mee te doen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ging iets mis
Probeer het nog een keer!Ja daar ging iets mis, maar ik wilde niets typen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het verhaal is stront op een plank.
Ik ben van mening dat er met wat aanpassingen best wat van te maken is.![]()
Jij hebt vast de boeken niet gelezen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Ik ben van mening dat er met wat aanpassingen best wat van te maken is.
En dat zei je al. Ik ben het er niet mee eens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee ik heb de boeken niet gelezen. Maar ik hoorde juist van verschillende dat de boeken nog wel te doen waren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt vast de boeken niet gelezen.
En dat zei je al. Ik ben het er niet mee eens.![]()
Twilight
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Te doen, ja. De films zijn ook te doen. Dat was het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik heb de boeken niet gelezen. Maar ik hoorde juist van verschillende dat de boeken nog wel te doen waren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat wil ik de wereld niet aandoen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kate
Heb jij ook zo'n latex pakje dan?
Hups in latex
[b]AirwiN schreef [/b]
Hupsquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik de wereld niet aandoen.
Hups in latex
Latex
Moggel!dus![]()
De huppelcam geleend ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nog anderhalf uur en dan ga ik in bad
*grinnik*quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hey Evie jij ook hierquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoezo over anderhalf uur pas?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nog anderhalf uur en dan ga ik in badDit account is niet meer in gebruik.![]()
Zo, schoon en fris, straks lekker een stukje fietsen.
Das geen antwoord op de vraagquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu nog maar een dik uur he!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat k niet alleen in bad wil
Ik vind er eigenlijk weinig aan met z'n tweeen in bad
Is gezellig tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk weinig aan met z'n tweeen in bad![]()
![]()
Naar de stad?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
Even naar de stad.... Ik geloof niet dat het verstandig wasProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga normaal niet in bad om seks te hebben nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gaat samen in bad om gezellig over koetjes en kalfjes te praten?
Dat het daar dan uiteindelijk vaak op uitdraait is een prettige bijkomstigheid![]()
![]()
Wat een drukte...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, iedereen is douchen denk ik
Groepsgedrag he? We zijn zo'n hecht groepje hier!![]()
![]()
Ik zou ook wel willen, maar zit te wachten op de pakketdienst....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:21 schreef fietsie het volgende:
Ik zou ook wel willen, maar zit te wachten op de pakketdienst....![]()
![]()
Ik heb al een pakketje gehad vandaag. Een pakketje met zelfgebakken koekjes uit Duitsland!quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:21 schreef fietsie het volgende:
Ik zou ook wel willen, maar zit te wachten op de pakketdienst....
ik werd daardoor letterlijk wakkergebeld![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al een pakketje gehad vandaag. Een pakketje met zelfgebakken koekjes uit Duitsland!
ik werd daardoor letterlijk wakkergebeld&
![]()
![]()
Uw pakket wordt bezorgd tussen 9:30 en 20:30. We werken er hard aan om deze tijdsloten kleiner te maken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al een pakketje gehad vandaag. Een pakketje met zelfgebakken koekjes uit Duitsland!
ik werd daardoor letterlijk wakkergebeld
Ge-wel-di-ge dienstverlening....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nog kloteriger is, als ze uiteindelijk helemaal niet komen die dagquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uw pakket wordt bezorgd tussen 9:30 en 20:30. We werken er hard aan om deze tijdsloten kleiner te maken.
Ge-wel-di-ge dienstverlening....![]()
![]()
Huh, bij mij is het meestal iets van twee uur waarin ze kunnen bezorgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uw pakket wordt bezorgd tussen 9:30 en 20:30. We werken er hard aan om deze tijdsloten kleiner te maken.
Ge-wel-di-ge dienstverlening....![]()
![]()
Wauw, wat fantastischquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ge-wel-di-ge dienstverlening.....
Vinden de poezen ook (hun dieet brokjes en dieet lekkere hapjes zitten er in)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben verliefd![]()
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Of je bent heel even naar de wc en zodra je weer terug bent zie je een zeker briefje in je brievenbus stekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog kloteriger is, als ze uiteindelijk helemaal niet komen die dag
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat zijn dat dan voor een faaldingen?quote:
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of je bent heel even naar de wc en zodra je weer terug bent zie je een zeker briefje in je brievenbus steken. Of een handgeschreven briefje dat je je pakketje in de kliko kunt vinden
__!
Nee dan druk ik op de knop van het buiten hek (bij de weg): dat valt dan op slotquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of je bent heel even naar de wc en zodra je weer terug bent zie je een zeker briefje in je brievenbus steken
Ze noemen het wel eens sneakers..quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan voor een faaldingen?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee dan druk ik op de knop van het buiten hek (bij de weg): dat valt dan op slot![]()
![]()
Ik ben gek op sneakersquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Alles goed?quote:
Ben ff een lijstje aan het maken voor inkopen bij de Sligro, oudejaarrsdag en nacht FOK! ABO/DEF en SEX meet bij ons
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
M'n vriendin ook, al heb ik liever dat ze op naaldhakken of laarzen looptquote:
Tegenwoordig draag ik bijna geen sneakers meer.. Maar dezequote:Op zaterdag 29 december 2012 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
M'n vriendin ook, al heb ik liever dat ze op naaldhakken of laarzen loopt![]()
![]()
Sneakers, als ik toch ergens niet in gezien wil worden.
En dan die gedrochten waar een sleehak of gewone hak onder zit__!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
Sneakers, als ik toch ergens niet in gezien wil worden.
![]()
Maar goed, jij bent dan ook Unbeschreiblich weiblich
Ja hoor, met jou?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles goed?
Ben ff een lijstje aan het maken voor inkopen bij de Sligro, oudejaarrsdag en nacht FOK! ABO/DEF en SEX meet bij ons![]()
![]()
Net klaar met werken, lang weekend nu, ff geen PostNL aan m'n kneiter nuquote:
Nu even niet, door m'n kniequote:Op zaterdag 29 december 2012 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Maar goed, jij bent dan ook Unbeschreiblich weiblich.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: