SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ik heb eigenlijk best wel goed geslapen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ik heb ook heerlijk geslapen. As a matter of fact, ik lig nog steeds in bed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:33 schreef Giertje het volgende:
ik heb eigenlijk best wel goed geslapen![]()
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook heerlijk geslapen. As a matter of fact, ik lig nog steeds in bed.
![]()
![]()
Ja dus?quote:Ja, heel erg!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind jij het niet verdacht dan?Oh, das minder. Ach biertje pakkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja heerlijk lang
Maar als ik lang slaap krijg ik hoofdpijn. Dat is wat minder![]()
![]()
Hier ook heerlijk geslapen en eindelijk bijgekomen van de verhoogde hartslag nav zwangerschapstest....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nu al aan de drank?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dus?
[..]
Ja, heel erg!
[..]
Oh, das minder. Ach biertje pakken
Hihi ok
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat zijn altijd angstige momenten jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef fietsie het volgende:
Hier ook heerlijk geslapen en eindelijk bijgekomen van de verhoogde hartslag nav zwangerschapstest....
[b]AirwiN schreef [/b]
vanavondquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dus?
[..]
Ja, heel erg!
[..]
Oh, das minder. Ach biertje pakken![]()
![]()
Maar die massageolie is dus voor niets geweest?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
We letten altijd op de taalquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus gaan we niet op de taal letten
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef fietsie het volgende:
Hier ook heerlijk geslapen en eindelijk bijgekomen van de verhoogde hartslag nav zwangerschapstest....![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar die massageolie is dus voor niets geweest?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Beste middel tegen hoofdpijn toch?quote:Ik welquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus gaan we niet op de taal letten.
![]()
Que?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat is seksquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beste middel tegen hoofdpijn toch?
[..]
Ik wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjee wat sneu..quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Euhm klaarkomen toch? Seks an sich doet toch niets tegen hoofdpijn? (En in ons bed met keihard eiken hoofdeind is het zelfs vaak oorzaak...)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm klaarkomen toch? Seks an sich doet toch niets tegen hoofdpijn? (En in ons bed met keihard eiken hoofdeind is het zelfs vaak oorzaak...)![]()
![]()
Bij goede seks moet klaarkomen geen probleem zijn hequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm klaarkomen toch? Seks an sich doet toch niets tegen hoofdpijn? (En in ons bed met keihard eiken hoofdeind is het zelfs vaak oorzaak...)
[b]AirwiN schreef [/b]
Verder van het hoofdeind gaan liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhm klaarkomen toch? Seks an sich doet toch niets tegen hoofdpijn? (En in ons bed met keihard eiken hoofdeind is het zelfs vaak oorzaak...)![]()
Sommige modelletjes dame hebben heul ingewikkelde instructiehandleidingen die zelfs in 15 jaar niet uit het hoofd geleerd kunnen wordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij goede seks moet klaarkomen geen probleem zijn he
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee wat je wilt zeggen ik weet alleen dat klaarkomen bij mij geen probleem is en dus is seks goed tegen de hoofdpijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige modelletjes dame hebben heul ingewikkelde instructiehandleidingen die zelfs in 15 jaar niet uit het hoofd geleerd kunnen worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij gaan filmpje kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben boodschappenlijstje voor de oliebollen aan het maken; heb er zin in!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Noooeess.. *schopt Revell site*
Wil ik iets bestellen, sturen ze niets van de US naar Europa..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Heeft Hobby-King het niet? Die hebben nl ook EU-warehouses en shippen dan van daar naar huisquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Noooeess.. *schopt Revell site*
Wil ik iets bestellen, sturen ze niets van de US naar Europa..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij ook lekker geslapen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm eens proberen.. Duitse site kun je ook niet vanaf bestellen in NL..quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeft Hobby-King het niet? Die hebben nl ook EU-warehouses en shippen dan van daar naar huisDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zit te dubben om een HK eigen merk heli te kopen, vandaar dat ik op die site zat gisterquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm eens proberen.. Duitse site kun je ook niet vanaf bestellen in NL..Geen idee of ie Revell voert...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nope, alleen RC spul..quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit te dubben om een HK eigen merk heli te kopen, vandaar dat ik op die site zat gisterGeen idee of ie Revell voert...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Had ik net van die serene rust in mijn hoofd, kom jij weer met dat beeld....quote:
Ja, echt opwindend een vrouw die vanuit bed de douche in stapt, haar door de war, ogen nog halfdicht, stinkbek. Whooptiedoo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
Ja, echt opwindend een vrouw die vanuit bed de douche in stapt, haar door de war, ogen nog halfdicht, stinkbek. Whooptiedoo.
Er hoort nog "fucking" tussen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
Ja, echt opwindend een vrouw die vanuit bed de douche in stapt, haar door de war, ogen nog halfdicht, stinkbek. Whooptiedoo.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vond dat niet echt in de context passenquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er hoort nog "fucking" tussen..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga boodschappen doen, later
Middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zekers, ik heb het beddengoed buiten hangen
Het is hier 13 graden met zonnetje![]()
![]()
Hier ook zoietsquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is hier 13 graden met zonnetje![]()
![]()
Welke?quote:
Wij kijken labyrinth!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat weet ik!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige filmIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
lekker toch.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wel een leuke film
Je wordt alleen zo lui van films kijken
Pot thee/koffie met een koekje erbij, dekentje en lekker op de bank films kijken.
En dan vanavond darten kijken![]()
Op bed film kijken!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wel een leuke film
Je wordt alleen zo lui van films kijken![]()
wij zitten gewoon in de woonkamer op de bank!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, maar dat zal vast wel iemand anders hebben gepakt danquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je raakt nogal wat kwijt he?
Glas al gevonden?![]()
En ja, ik raak veel kwijt![]()
![]()
Bowie!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je gaat me toch niet zeggen dat je een bowie fan bent he?quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ben ik niet!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je een bowie fan bent he?
Hij heeft wel een aantal geweldige nummers.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik niet!
Hij heeft wel een aantal geweldige nummers.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
nee vanavond eten bij de pizzeria en drankje doen in paddyquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
lekker toch.
Pot thee/koffie met een koekje erbij, dekentje en lekker op de bank films kijken.
En dan vanavond darten kijken![]()
![]()
Vinniiee zit een poes te aaien!
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is die zo gevaarlijk dan?![]()
Wij hebben even overleg gehad en wij snappen het gebruik van 'gevaarlijk' niet in jouw reply.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is die zo gevaarlijk dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt nog nooit een agressieve poes meegemaakt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben even overleg gehad en wij snappen het gebruik van 'gevaarlijk' niet in jouw reply.![]()
Het is een zij en ze is net weer droog.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel een wilde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een agressieve poes meegemaakt?![]()
Elke maand weer!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een agressieve poes meegemaakt?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dan. Daar ging m'n reply dus over (deels). Zo moeilijk was ie niet hoor.![]()
![]()
Gevaarlijk =/= wild.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dan. Daar ging m'n reply dus over (deels). Zo moeilijk was ie niet hoor.![]()
Bij beesten wel jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wild is vaak wel gevaarlijk![]()
Kan, maar gevaarlijk is niet wild.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wild is vaak wel gevaarlijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: