SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
havermoutpap met sojamelk doet het ook heel goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:03 schreef Tommeke het volgende:
Als je af wil vallen. Niet eten en je volgieten met Spa rood. Deed Hamilton ook
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:25 schreef the_critic het volgende:
eerst crashen, en daarna je eetpatroon aanpassen dus
hoe anders raak ik nog 10 kilo kwijt voor 6juli?!
Sojamelk zit een stof in dat vrouwelijke hormonen aanmaakt. Niet goed voor testosteron. Rommel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:11 schreef dop het volgende:
[..]
havermoutpap met sojamelk doet het ook heel goed
Eens. Crashen zou dom zijn. Je hebt dan onvoldoende energie voor je trainingsopbouw naar het voorjaar toe. Alles wat je nu nog af wilt vallen doe je beter door verstandig eten en veel D1. Als dat niet genoeg resultaat oplevert had je maar eerder moeten beginnen.quote:
Geen idee, vroeg ik mij laatst ook afquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom rijden veldrijders eigenlijk met hoge velgen? Duur, gaat stuk en heeft geen enkele meerwaarde toch?
Dan snijd je wiel beter door de modder of zand. Het sluit zich niet boven de velg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom rijden veldrijders eigenlijk met hoge velgen? Duur, gaat stuk en heeft geen enkele meerwaarde toch?
He Patroonquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
Afvallen doe je door structureel je eetpatroon aan te passen, niet door een crashdieet te doen. Want alles wat je daarna eet gaat meteen weer je vetreserve in.
Precies. Merk ook wel dat in periodes waarin ik minder at het fietsen niet heel goed ging. Even het afvallentopic omhoog schoppen voor wat motivatiequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eens. Crashen zou dom zijn. Je hebt dan onvoldoende energie voor je trainingsopbouw naar het voorjaar toe. Alles wat je nu nog af wilt vallen doe je beter door verstandig eten en veel D1. Als dat niet genoeg resultaat oplevert had je maar eerder moeten beginnen.
Het enige wat ik van afvallen weet is dat een crashdieët gewoon slecht is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
He Patroon
[..]
Precies. Merk ook wel dat in periodes waarin ik minder at het fietsen niet heel goed ging. Even het afvallentopic omhoog schoppen voor wat motivatie
Waar blijven eigenlijk al die Shamalpics?
inderdaad geen geld.. 45euro dus.. zal de vriendin eens vragen of ze ze mooi vind.. Zij moet nog nieuwe scheontjes hebben..quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:02 schreef eentwee het volgende:
Mooie pata's zijn dit voor 38 pond.. Carnac Notus, vandaag 15% extra korting met code SHOES15.
2 appels per dag en veel water.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:13 schreef Patroon het volgende:
Wat is crashen eigenlijk precies? Ik eet niet minder maar wel gezonder dan eerst. Tijdens de training eet ik wel bewust minder, is dat ook crashen?
Er is ook een damesversie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
inderdaad geen geld.. 45euro dus.. zal de vriendin eens vragen of ze ze mooi vind.. Zij moet nog nieuwe scheontjes hebben..
was ook maar grapje.. Zeker voor fietsen heeft je lichaam energie nodigquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eens. Crashen zou dom zijn. Je hebt dan onvoldoende energie voor je trainingsopbouw naar het voorjaar toe. Alles wat je nu nog af wilt vallen doe je beter door verstandig eten en veel D1. Als dat niet genoeg resultaat oplevert had je maar eerder moeten beginnen.
Daarom moet je, als je opeens meer gaat sporten, ook meer gaan eten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:17 schreef the_critic het volgende:
[..]
was ook maar grapje.. Zeker voor fietsen heeft je lichaam energie nodig
Denk alleen dat er voor je lichaam niet veel verschil zal zitten tussen crashen of patroon aanpassen en ontzettend veel D1 doen. Feit blijft dat je ineens veel meer verbruikt dan je binnenkrijgt.
Feitelijk moet je gewoon steeds klein beetje meer verbruiken dan je binnen krijgt. Grote verschillen, of het nu crashen of sporten is... zal denk ik zelfde effect hebben op je lichaam. (als er hier een dietist op het forum ofzo meer over weet.. ik hoor het graag)
alleen je SHOES15 code werkt niet.. misschien alleen voor GB inwonenden oid?!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:02 schreef eentwee het volgende:
Mooie pata's zijn dit voor 38 pond.. Carnac Notus, vandaag 15% extra korting met code SHOES15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |