SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is niet eerlijk, heb al 8 uur lang bier gedronkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst vechten daarna bier drinken.
Wat dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
dat is niet eerlijk, heb al 8 uur lang bier gedronken
Kerel, hou maar op met je stoere praatjes.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kerel, hou maar op met je stoere praatjes.
Doe jezelf een plezier, ik ben niet onder de indruk en als je denkt dat je ruig bent kom je bedrogen uit.
Ik kom van de straten waar niet eens een straat lag.
ik mag jou welquote:
Dat was inderdaad beter geweest, dat was de bedoeling ook in d eerste plaats maar na omstandigheden liep dit compleet uit de hand gr grquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:33 schreef FrankSpencer het volgende:
Maar kiddo's even een tip voor de volgende keer
Zet niet zo'n kutregel in de OP als "dit is een geintje en moest ik doen van die en die en daarom en daarom"
Wees voor 1 keer volwassen en doe alsof je het meent, dan kun je tenminste lachen om de reacties
bedankt voor de tip vervelend naar mannetjequote:Op zaterdag 29 december 2012 02:33 schreef FrankSpencer het volgende:
Maar kiddo's even een tip voor de volgende keer
Zet niet zo'n kutregel in de OP als "dit is een geintje en moest ik doen van die en die en daarom en daarom"
Wees voor 1 keer volwassen en doe alsof je het meent, dan kun je tenminste lachen om de reacties
Leuk he, trollen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
bedankt voor de tip vervelend naar mannetje
ik was toen geeneens aan t trollen jongquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:37 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Leuk he, trollen?
Maar meteen gaan huilen als je zelf de dupe bent.
Cheers
Dit is waar, deze lieve man trollt niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik was toen geeneens aan t trollen jong
Eens, nu al een hit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:39 schreef AppelCake het volgende:
Oke mijn topic voor waarheid doen of durf is het beste.
kk frankspencer denkt echt dat ie wat isquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit is waar, deze lieve man trollt niet.
-5quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:47 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
kk frankspencer denkt echt dat ie wat is
hij is oorzaak backfiretopicquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
-5
Niet met kk schelden want niet lief.
hij mag z'n pielewies eraf snijden met een roestig broodmes!quote:
Waarom mag hij dat en ik niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:52 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
hij mag z'n pielewies eraf snijden met een roestig broodmes!
En ik hou van je
Sletje :$
wees blij dat ik jou daar geen toestemming voor geef, anders moet je straks zonder pielewies door het leven en dan kan je niemand meer ontmaagdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom mag hij dat en ik niet?
Jawel, dan wordt mijn afgesneden piem0l gebruikt als de dildo van Miley.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:54 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
wees blij dat ik jou daar geen toestemming voor geef, anders moet je straks zonder pielewies door het leven en dan kan je niemand meer ontmaagden
oke dan gekkerdquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, dan wordt mijn afgesneden piem0l gebruikt als de dildo van Miley.
Laat maar dan....quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
oke dan gekkerd
Omdat jij het bent
Maar misschein gaan zwervers hem dan ook gebruiken
wtf waarom? .. En heb 2 DM's brbquote:
Ik snap het ook niet...quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:57 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
wtf waarom? .. En heb 2 DM's brb
nu al..quote:
gehheehehe ;$:$:'$quote:
Is dit een strikvraag?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:01 schreef kanovinnie het volgende:
Hoi. Vermaken jullie je een beetje?
Nee, er is een mod gekomen. Bedtijdquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:01 schreef kanovinnie het volgende:
Hoi. Vermaken jullie je een beetje?
Zeklerquote:
Maar wel zeklerquote:
POreciesquote:
wel godverdomme ik dacht echt dat ik enigste was met die gewoontequote:Op zaterdag 29 december 2012 03:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben dronken en eet augurk uit pot en drink nog even door.
JWZ
Oostblokleefje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:10 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
wel godverdomme ik dacht echt dat ik enigste was met die gewoonte
Hiero is anders toch echt Regio Utregtquote:
Dat is toch die provincie waar 30 werkelozen wonen en denken dat ze stoer zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:15 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hiero is anders toch echt Regio Utregt
Uhh nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is toch die provincie waar 30 werkelozen wonen en denken dat ze stoer zijn?
Haha, Lidl bier.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Uhh nee.
En jij ben hier degene die werkloos is en stoer doet.
Lidl bier
je wist toch dat ik er was tot 4 uur standaard?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:57 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen hier is weg...
Ik ga dan toch maar proberen te slapen...
x
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 04:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
je wist toch dat ik er was tot 4 uur standaard?
altijd overal kusjes opquote:
Ik heb geen werk omdat ik studeerquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Uhh nee.
En jij ben hier degene die werkloos is en stoer doet.
Lidl bier
promquote:
jep ik ookquote:
Nee dat is het pas over 10 uur en 29 minuten : (quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okeoke mooi!is het al 9 uur?
rock apekop. goedemorgenquote:
bahhh geen zinquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat is het pas over 10 uur en 29 minuten : (
heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Even wat bagger opgeruimd. Ik heb teveel posts verwijderd, maar als je denkt dat ik alle posts van baggeraars ga lezen, heb je het lelijk mis, die jop ik gewoon allemaal weg
Ja baas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Even wat bagger opgeruimd. Ik heb teveel posts verwijderd, maar als je denkt dat ik alle posts van baggeraars ga lezen, heb je het lelijk mis, die jop ik gewoon allemaal weg
hahahaha ja man. Ik heb half terug gelezen omdat ik me verveel. Ze deden vannacht doen durf of de waarheid. En ze maakten nep topics aan enzo.quote:
dafuqquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha ja man. Ik heb half terug gelezen omdat ik me verveel. Ze deden vannacht doen durf of de waarheid. En ze maakten nep topics aan enzo.
oh myquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
zoals dit
R&P / Zal ik dit wel doen?
En dat gaat dus veel te ver. Het bevalt me al niet dat men er hier een teringzooi van maakt, maar als je andere fora gaat verbaggeren omdat dat leuk is vanuit de JNG SC, is het snel gedaan met de SCquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
zoals dit
R&P / Zal ik dit wel doen?
Dat is wel heel sneu jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat gaat dus veel te ver. Het bevalt me al niet dat men er hier een teringzooi van maakt, maar als je andere fora gaat verbaggeren omdat dat leuk is vanuit de JNG SC, is het snel gedaan met de SC
Gelukkig ben ik niet de enige die vind dat de SC verneukt wordt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat gaat dus veel te ver. Het bevalt me al niet dat men er hier een teringzooi van maakt, maar als je andere fora gaat verbaggeren omdat dat leuk is vanuit de JNG SC, is het snel gedaan met de SC
Ben je ook zeker nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die vind dat de SC verneukt wordt.
ik moet werken vandaagquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:27 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we anders gewoon gezellig posten nu?
Hallo. Wie heeft er nog spannende plannen vandaag? Ik ben van plan in bed te gaan liggen, hopen dat ik niet doodga en de top2000 luisteren
Geen plannen, ja straks weer naar huis rijdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:27 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we anders gewoon gezellig posten nu?
Hallo. Wie heeft er nog spannende plannen vandaag? Ik ben van plan in bed te gaan liggen, hopen dat ik niet doodga en de top2000 luisteren
Wat voor werk doen jullie allemaal dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet werken vandaag
Ik doe kassa bij de Albert Heijn, mag vandaag van 16-21quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat voor werk doen jullie allemaal dan?
Maandag mijn laatste werkdag, ik ontwierp machinesquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat voor werk doen jullie allemaal dan?
Wat voor machines dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maandag mijn laatste werkdag, ik ontwierp machines
ja is het ook wel, gelukkig hoef ik niet 5 uur lang alleen maar achter de kassa te bliepen, dan was ik gillend gek gewordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef timmmmm het volgende:
Dat lijkt me nou zo hersendodend hè, bliepmiep zijn
[..]
Wat voor machines dan?Da's nogal een ruim begrip hè, zijn dat black&deckertjes of moet ik dat groter denken?
ja mij lijkt het ook wel leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:40 schreef timmmmm het volgende:
Brood
Ik heb 4 jaar lang lekker broodjes gebakken/gesmeerd bij de la place. Ik hou ervan
Klopt, in dit geval pompen en installatie's.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef timmmmm het volgende:
Dat lijkt me nou zo hersendodend hè, bliepmiep zijn
[..]
Wat voor machines dan?Da's nogal een ruim begrip hè, zijn dat black&deckertjes of moet ik dat groter denken?
Ik vraag me ook wel af hoe dat bij de appie gaat. Of ze nog iets zelf draaien of dat het gewoon verpakkingen uitpakken en in de oven schuiven is. Bij ons bij de C1000 draaien ze nog wel eens zelf deeg ook. Voor broodjes edquote:
lijkt me ook heel leuk om te doen maar is niks voor mij denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:40 schreef timmmmm het volgende:
Brood
Ik heb 4 jaar lang lekker broodjes gebakken/gesmeerd bij de la place. Ik hou ervan
Ik hou er echt van. Ik ben niet voor niets voor horecamanager aan het leren. Ik ga later mijn eigen lunchroom runnen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lijkt me ook heel leuk om te doen maar is niks voor mij denk ik
mja ik ben nogal lomp dus geen goed idee om mij met brood en beleg te laten werkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou er echt van. Ik ben niet voor niets voor horecamanager aan het leren. Ik ga later mijn eigen lunchroom runnen.
Ik hoop 2 jaar. Maar iedere janboerenlul kan dat hoor. De La Place bijvoorbeeld heeft kwalitatief redelijk goede broodjes maar echt elke zwakzinnige kan die klaarmaken, het beleg ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ik ben nogal lomp dus geen goed idee om mij met brood en beleg te laten werken
Oke wel vet! Hoelang moet je nog?
Haha nou ik doe het maar nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop 2 jaar. Maar iedere janboerenlul kan dat hoor. De La Place bijvoorbeeld heeft kwalitatief redelijk goede broodjes maar echt elke zwakzinnige kan die klaarmaken, het beleg ook
volgens mij bakken ze niks zelf. wel jammer op zich. dus alleen uitpakken en afbakken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe dat bij de appie gaat. Of ze nog iets zelf draaien of dat het gewoon verpakkingen uitpakken en in de oven schuiven is. Bij ons bij de C1000 draaien ze nog wel eens zelf deeg ook. Voor broodjes ed
het komt uit de diepvries inderdaad en dan in de oven pleurenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij bakken ze niks zelf. wel jammer op zich. dus alleen uitpakken en afbakken.
Ja zoiets vertelde ze me ff snel. Lijkt me best leuk. Leuker dan vakkenvullen in ieder geval. Want ik mocht kiezenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het komt uit de diepvries inderdaad en dan in de oven pleuren
Je bent in ieder geval nog bezig met iets maken hè, ook al stelt het niet zoveel voorquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zoiets vertelde ze me ff snel. Lijkt me best leuk. Leuker dan vakkenvullen in ieder geval. Want ik mocht kiezen
Ja daarom, vakkenvullen is telkens hetzelfde. Bij brood misschien ook wel, maar toch lijkt het me leuker haha.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval nog bezig met iets maken hè, ook al stelt het niet zoveel voor
jottum. succesquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik doe kassa bij de Albert Heijn, mag vandaag van 16-21
brood lijkt mij ook wel leuker dan vakkenvullenquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zoiets vertelde ze me ff snel. Lijkt me best leuk. Leuker dan vakkenvullen in ieder geval. Want ik mocht kiezen
Haha hoezo dat? Vergeten ze de stickers dan vaak?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
brood lijkt mij ook wel leuker dan vakkenvullen
20x per dag gebeld worden door kassa omdat er op een brood geen sticker zit
haha de laatste paar keren niet maar soms had ik 5x achter elkaar een brood zonder stickerquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha hoezo dat? Vergeten ze de stickers dan vaak?
Ik ben net wakker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goedendag en welkom op deze mooie zaterdagochtend. Hoe vaart u?
Ja maar ik let niet overal opquote:
Doen jullie nou wat zelf, of krijg je dat ook allemaal zo binnen? Hoe krijg je bijvoorbeeld een ham binnen die je snijden moet, moet je daar het vet/vel nog afhalen bijvoorbeeld, of komt dat allemaal zo binnen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hall0n
Sorry van vannacht
Ik werkte trouwens 6 maanden in de slagerij van de C1000
Was ook veel ambachtelijk werk.
Was leuk werk en verdiende goed
mwoah, met jou?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik let niet overal op
Alles goed?
Waddup? Wel goed hoorquote:
voel me lui,moe en geïrriteerdquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waddup? Wel goed hoorMoet alleen wat productiever worden deze vakantie, ik voel me een luie hond
ja dat is wel een mooie vraagquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doen jullie nou wat zelf, of krijg je dat ook allemaal zo binnen? Hoe krijg je bijvoorbeeld een ham binnen die je snijden moet, moet je daar het vet/vel nog afhalen bijvoorbeeld, of komt dat allemaal zo binnen?
En je mist Taxquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voel me lui,moe en geïrriteerd![]()
Geen zin om te werken en de dagen duren te laaaaang
Leuk om te lezen dit! Denk dat dat wel een gat in de markt is, al die supermarkten hebben een baggervisafdeling, daar komt niets aan eigen bewerklijkheid bij, da's allemaal slechte kwaliteit, voorverpakt en nog weinig ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja dat is wel een mooie vraagAl het gehakt wordt sowieso zelfs gedraaid met een gehaktmolen, tartaartjes en duitse biefstuk maakten wij ook zelf met kruiden en tartaarvlees. Eigenlijk alles zoals rosbief, varkenshaas, biefstuk (kogel, haas, normaal), nasi vlees etc werd zelf gesneden van grote stukken waar het vel ook zelf afgesneden moest worden eerst. Daarnaast komt het zelfde vlees ook voorverpakt binnen, maar dat is dan kwaliteits en/of biologisch. Alles met kip/ gevogelte komt wel voorverpakt binnen net zoals vis! Alhoewel wij heel soms met acties weleens aan kip snijden deden stiekem
Ik moet toegeven dat bijna alles zelf gemaakt wordt, daarom had ik erg veel plezier in dat werk omdat het best goed en leuk ambachtelijk werk was
handig hahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha de laatste paar keren niet maar soms had ik 5x achter elkaar een brood zonder sticker
ahh nicequote:Op zaterdag 29 december 2012 12:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja gaat goed, zin in morgen en overmorgen
De menselijke Tax zal jou ook vast wel aanvallen (op een wat minder aanvallende manier) dus het heeft wel gelijkenissenquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Een kat in het asiel heette Tax, toffe kat was dat.
Viel iedereen aan
dat verbaasde mij eerlijk gezegd ook toen ik daar stond dag 1quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dit! Denk dat dat wel een gat in de markt is, al die supermarkten hebben een baggervisafdeling, daar komt niets aan eigen bewerklijkheid bij, da's allemaal slechte kwaliteit, voorverpakt en nog weinig ook
Het verbaast me wel dat jullie zelf je biefstuk ed nog snijden!
Nou dat weet ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De menselijke Tax zal jou ook vast wel aanvallen (op een wat minder aanvallende manier) dus het heeft wel gelijkenissen
Echt hèquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet
GC / wat is leuk om met je vriendin te doen in de vakantie
ja genoeg opties lijkt mequote:Op zaterdag 29 december 2012 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt hèdat was bij mij toch altijd het moment dat het niet goed ging
als we ons zo erg gingen vervelen dat we helemaal niks meer wisten
En niet alleen in de seksuele kringen gezocht inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja genoeg opties lijkt me
Roaldquote:
ja als je zegt geen reacties als de hele vakantie doorneuken krijg je die reacties ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En niet alleen in de seksuele kringen gezocht inderdaad
ja dat dacht ik alquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik werd niet wakker door je whats app![]()
Ik slaap te diep
Ik zag men ex alleen in het weekend en ik had echt geen zin om het hele weekend in bed te blijven liggen hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja als je zegt geen reacties als de hele vakantie doorneuken krijg je die reacties ook
Een keer zo'n weekend kan leuk zijn maar echt niet elk weekendquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag men ex alleen in het weekend en ik had echt geen zin om het hele weekend in bed te blijven liggen hoorhoorde weleens verhalen van een collega van mij, en die deed dat dus wel,,vrijdagavond tot zondagmorgen, en toen weer naar huis
Dat hou je ook niet vol hoor, continuquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Een keer zo'n weekend kan leuk zijn maar echt niet elk weekend
Lijkt mij ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hou je ook niet vol hoor, continu
En al die opgelopen wondjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niethoef echt niet 3 dagen lang een polonaise aan mijn lijf
quote:
verzin zelf eens watquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:47 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een lekker ontbijtje?
Ik ben radeloos, daarom vraag ik hetquote:
Wat ga je met Tax doen dan oudejaarsavond?quote:
Top, ga ik doenquote:
In bed liggen en op FOK! reageren natuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga je met Tax doen dan oudejaarsavond?
Als een ekt FOK!-stelletjequote:Op zaterdag 29 december 2012 12:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
In bed liggen en op FOK! reageren natuurlijk
Meen je die?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
In bed liggen en op FOK! reageren natuurlijk
Ah, jij bent er ook weerquote:
Ik heb net voor mezelf gemaakt: ui, knoflook, champignon en kaas. omnomnomnomnomquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:47 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een lekker ontbijtje?
Kom op, het is oudjaarsdag dan ga je toch wat leuks doen?quote:
Vind je dat vervelend dan?quote:
Ik ga nu ook maar eens wat lekkers maken dus ik ben er straks weerquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb net voor mezelf gemaakt: ui, knoflook, champignon en kaas. omnomnomnomnom
Je hebt tegenwoordig opladers voor onderweg waar je geen stopcontact voor nodig hebtquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:54 schreef supersof het volgende:
Ik moet weg maar outasight houdt mij tegen : ( en ipod is leeg dus kan ook niet onderweg luisteren
Jaa die wil ik, maar ik geef mijn geld verkeerd uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig opladers voor onderweg waar je geen stopcontact voor nodig hebt
Zonne-energie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig opladers voor onderweg waar je geen stopcontact voor nodig hebt
Het is geen oudjaarsdag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:54 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Kom op, het is oudjaarsdag dan ga je toch wat leuks doen?
[..]
Vind je dat vervelend dan?
Ik mag LETMEIN wel
Nee geen ideequote:
FOK! is leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:54 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Kom op, het is oudjaarsdag dan ga je toch wat leuks doen?
[..]
Vind je dat vervelend dan?
Ik mag LETMEIN wel
*wordt bangquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:57 schreef supersof het volgende:
Ok doei. Ik ga. Ben zo terug hoor. Wees niet bang
Je bedoelt een accu die je oplaadt die je vervolgens aan je device kan koppelen? heujjjquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen ideeMaar die kan je gewoon in je telefoon pluggen. soort batterij.
Truequote:
Dat zal ik vast bedoelenquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:57 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je bedoelt een accu die je oplaadt die je vervolgens aan je device kan koppelen? heujjj
[..]
True
Maar op oudjaarsdag kan je beter in het echt iets leuks gaan doen toch?
Dat is engquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:57 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je bedoelt een accu die je oplaadt die je vervolgens aan je device kan koppelen? heujjj
[..]
True
Maar op oudjaarsdag kan je beter in het echt iets leuks gaan doen toch?
Geeft niet toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal ik vast bedoelenIk ben niet zo technisch
Alleen als je mij bent is sociaal doen engquote:
Echt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Geeft niet toch?
Bij deze
Ik heb ergens nog zo'n ding liggen voor Ipod, Ipad, iPhone
Nee, je mag hem best hebbenquote:
Nais.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:59 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee, je mag hem best hebben
Hebben we het zo over
sociaal doen is sowieso engquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Alleen als je mij bent is sociaal doen eng
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sociaal doen is sowieso eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]ik ben enkelvoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Dat mag niet!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanavond moet ik werken, jmmr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat mag niet!Dat bepaal ik zelf wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me ook wel wat leukers bedenken dan werken op zaterdag hoorTax wil tetten :)!
Dat je het wegkrijgtquote:
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Ik kan me ook wel wat leukers bedenken dan werken op zaterdag hoor
Ja, daar hebben we kauwgum voorquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar ga je zo van meuren
ja maar je gaat toch niet na elke keer dat je iets hebt gegeten waar je uit je mond van kan stinken tanden poetsenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of een tandenborstel en tandpasta
Ligt eraan wat ik die dag nog moet doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja maar je gaat toch niet na elke keer dat je iets hebt gegeten waar je uit je mond van kan stinken tanden poetsen
Of Smint.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of een tandenborstel en tandpasta
Lag je steen lekker?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:16 schreef Crocodi1e het volgende:
Is dit het nieuwe Puber & Tienertalk?
Ja Rhettquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:16 schreef Crocodi1e het volgende:
Is dit het nieuwe Puber & Tienertalk?
Wats mis met prom en mij?quote:
Houden je ouders ook lekker bij danquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ben er weer, 2 broodjes gebraden gehakt dan maar![]()
Kon serieus 7 pakken vleeswaren weggooien die over de datum waren
Die zijn te druk met het nieuwe huis, want we gaan verhuizenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Houden je ouders ook lekker bij dan
24/7 in een sc rondhangenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:19 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Die zijn te druk met het nieuwe huis, want we gaan verhuizen
Maar aangezien ik de afgelopen 3 dagen 24/7 in de SC was heb ik niet veel gegeten en geslapen
En over die oplader die je mag hebben stuur maar een dm
Exciting, wel zelfde stad of?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:19 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Die zijn te druk met het nieuwe huis, want we gaan verhuizen
Maar aangezien ik de afgelopen 3 dagen 24/7 in de SC was heb ik niet veel gegeten en geslapen
En over die oplader die je mag hebben stuur maar een dm
Je weet waaromquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
24/7 in een sc rondhangen
Ja gewoon in Soest nogquote:
Ja nu lach je me uit maar als je wist waarom heb je medelijdenquote:
Ik fap al teveelquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zat andere dingen die je kan doen
Kan ik niet meer voor elkaar krijgenquote:
gewoon doen #yoloquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:26 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Kan ik niet meer voor elkaar krijgen
Dan wordt het een hoer en daar heb ik teveel zelfrespect voor dus dat wordt hem ook nietquote:
Komt goed Gaygayquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je bent er weer? Pas wel op, onze kinderachtigheid kan besmettelijk zijn.
Ik vond het anders wel grappigquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij is er weer. En hij is helemaal welkom. Net als iedereen. Als dat je niet bevalt, rechtsboven is het kruisjequote:Op zaterdag 29 december 2012 13:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeldquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is er weer. En hij is helemaal welkom. Net als iedereen. Als dat je niet bevalt, rechtsboven is het kruisje
quote:
Ja maar in trein enzo meenemen is niet heel handig volgens mijquote:
op een gegeven moment is het gewoon triest maargoed.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:29 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel grappig
Zo groot is ie nu ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar in trein enzo meenemen is niet heel handig volgens mij
Je zegt zelf net yolo, dat is precies wat we vannacht ook dachtenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op een gegeven moment is het gewoon triest maargoed.
Happy happy joy joy
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je zegt zelf net yolo, dat is precies wat we vannacht ook dachten
Hm, naja het is wel handig maar zoals het eruit ziet heb ik er niet veel voor over denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Zo groot is ie nu ook weer niet hoor
Is close-up foto
En die site verkoopt allemaal zooi, gadgets en hebbedingetjes
Ook geen idee wat dit is, maar stond er ook tussen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, naja het is wel handig maar zoals het eruit ziet heb ik er niet veel voor over denk ikdus kijk eerst maar hoe duur hij is op internet.
Slaapkopquote:
je kan ook te ver gaanquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je zegt zelf net yolo, dat is precies wat we vannacht ook dachten
Ik was er niet mee begonnen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kan ook te ver gaan
Nou dan, dan doel ik toch niet op jouquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik was er niet mee begonnen.
Ik heb geen rare ideeën bedacht die ze moesten doen
Ik heb geen topiques aangemaakt.
Ik heb alleen waarheid 1x gekozen en dat beantwoord
Awhhquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou dan, dan doel ik toch niet op jou
Gegroet zendpiraatquote:
Hihi, neger.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Crocodi1e het volgende:
Mijn hele handen zijn bruin omdat ik mijn leren jas heb ingevet.
Rhett is al een zendpiraatquote:
OmgevallenFlat heeft een filmpje gemaakt voor jouquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:45 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Gegroet, kameraad [ afbeelding ]
Bij deze danquote:
Bij mij wonen geen FOK!kers in be buurt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Zojuist vernomen dat Fok-It eng dichtbij mij woont
ch0c0l0c0 woont op 1 minuut lopen van mijn huisquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bij mij wonen geen FOK!kers in be buurt.
Bij mij ook, ik dacht dat het al heel laat was, is het pas kwart voor 2 ofzo, omdat ik veel eerder dan normaal wakker was vandaagquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik dacht ik moet bijna weg, moet ik pas over 1 uur weg.
Lange dag duurt lang
Dit dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:46 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
ch0c0l0c0 woont op 1 minuut lopen van mijn huis
beter is het snel 9 uur, heb echt geen zin meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:47 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik dacht dat het al heel laat was, is het pas kwart voor 2 ofzo, omdat ik veel eerder dan normaal wakker was vandaag
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:46 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
ch0c0l0c0 woont op 1 minuut lopen van mijn huis
Sgatje!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beter is het snel 9 uur, heb echt geen zin meer
Ik mis je, wanneer gaan we meeten geilerd?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In Limburg heeft blijkbaar niemand een computer...
neenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Rhett heb je OF zijn filmpje gezien?![]()
Oja hahahahahahquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik heb nog op de scouting gezeten met ch0c0, tot we er afgetrapt werden wegens slecht gedrag ofzo iets
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In Limburg heeft blijkbaar niemand een computer...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |