Hallo iedereen,
Ik heb dit topic gemaakt omdat ik wil weten of ik dit wel kan maken tegen deze lieve meid... Ik heb haar in andere topics al bekend gemaakt onder de naam ''ginger'' en ik ben echt heel erg onzeker over mijn zaak.
Het zit zo; Ze was op mij verliefd en vroeg mij verkering, ik vond het zielig dus zei ja. Dit heb ik de dag daarna tegen een goede vriend van mij verteld die zij meten ''Gast! die doet gewoon alles voor je als je het alleen maar vraagt omdat ze je niet kwijt wil raken!'' Dus toen kwam hij met het idee om me door haar te laten ontmaagden, we waren helemaal melig toen we daarover praatten maar we meenden wel alles wat we vertelden.
Ik heb al seksuele dingen met haar besproken en daarin zegt ze dat ze het volgend jaar (Snel na 1 januari) wil doen omdat ze van me houdt, maar ik hou niet van haar! Ze is dan wel een leuke meid maar ik heb geen gevoelens voor haar want... nou ze is nogal aan de flinke kant... maar dat is niet de enige mening die ik over haar heb, ik ken haar gewoon nog niet goed genoeg.
Die vriend van mij verwacht dat ik dat ook echt ga doe en ik wil ook niet hebben gelogen tegen hem. :$
Ik wil het zelf ook wel graag maar ik denk steeds eraan hoe het meisje zich voelt als ze achter deze waarheid komt. Al zal ze er toch nooit achter komen want mijn vrienden verklappen mijn geheimen toch niet door. Dus was vinden jullie moet ik het doen of niet? Zo nee, hoe moet ik het dan uitmaken want ik vind het heel zielig? :$
Ik heb trouwens wel eens met haar gezoend en alles.
Gr
Een jongen van 14 die onzeker is van zijn zaak.