quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Volgensmij 20 kilo erboven ofzo. :$
Aflbijven, jesus fuckquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Volgensmij 20 kilo erboven ofzo. :$
ahwquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:38 schreef AppelCake het volgende:
Ze zegt ook steeds dat ze wil trouwens en kinderen met me wilt enzo, ik word daar nog onzekerder van.
Run while you can!quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:38 schreef AppelCake het volgende:
Ze zegt ook steeds dat ze wil trouwens en kinderen met me wilt enzo, ik word daar nog onzekerder van.
Oke 10 kilo daarboven dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Aflbijven, jesus fuck
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Aflbijven, jesus fuck
[ afbeelding ]
Boor je nu jezelf de grond in?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, en ze kan niets beters krijgen.
Dus daarom: zielig
Dan zou ik het gewoon niet doen, simpel je voelt niks voor haar en ze is niet knapquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, en ze kan niets beters krijgen.
Dus daarom: zielig
Ze heeft wel een leuk gezichtje :$quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon niet doen, simpel je voelt niks voor haar en ze is niet knap
Pics.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze heeft wel een leuk gezichtje :$
Dus je zou het puur uit medelijden voor haar doen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, iedereen kan nee zeggen maar ik leef daar te veel met haar voor mee...
Puur uit medelijden een relatie, maar puur om eigen wil seks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus je zou het puur uit medelijden voor haar doen?
Als je echt met haar meeleeft, zou je het niet doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, iedereen kan nee zeggen maar ik leef daar te veel met haar voor mee...
Maar dan moet ik het ook uitmaken... Want lang hou ik deze relatie niet vol zonder dat ik er zelf van profiteer...quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:46 schreef AthCom het volgende:
[..]
Als je echt met haar meeleeft, zou je het niet doen.
Nou eigenlijk niet maar het topic is door een soort van spel geopend.quote:
Dan heb je haar wel geen pijn gedaan door liefdeloos met haar te batsen (als ze daar het type van is, natuurlijk, sommigen boeit het niet).quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het ook uitmaken... Want lang hou ik deze relatie niet vol zonder dat ik er zelf van profiteer...
nou, gewoon, niet, doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet maar het topic is door een soort van spel geopend.
Maar ik wil eigenlijk wel de meningen weten want ik weet echt niet wat ik moet.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maak in R&P een topic waarin je twijfelt over je ginger, en of je wel met haar naar bed moet gaan.
Minimaal 15 regels txt lang.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |