SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is niet eerlijk, heb al 8 uur lang bier gedronkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst vechten daarna bier drinken.
Wat dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
dat is niet eerlijk, heb al 8 uur lang bier gedronken
Kerel, hou maar op met je stoere praatjes.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kerel, hou maar op met je stoere praatjes.
Doe jezelf een plezier, ik ben niet onder de indruk en als je denkt dat je ruig bent kom je bedrogen uit.
Ik kom van de straten waar niet eens een straat lag.
ik mag jou welquote:
Dat was inderdaad beter geweest, dat was de bedoeling ook in d eerste plaats maar na omstandigheden liep dit compleet uit de hand gr grquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:33 schreef FrankSpencer het volgende:
Maar kiddo's even een tip voor de volgende keer
Zet niet zo'n kutregel in de OP als "dit is een geintje en moest ik doen van die en die en daarom en daarom"
Wees voor 1 keer volwassen en doe alsof je het meent, dan kun je tenminste lachen om de reacties
bedankt voor de tip vervelend naar mannetjequote:Op zaterdag 29 december 2012 02:33 schreef FrankSpencer het volgende:
Maar kiddo's even een tip voor de volgende keer
Zet niet zo'n kutregel in de OP als "dit is een geintje en moest ik doen van die en die en daarom en daarom"
Wees voor 1 keer volwassen en doe alsof je het meent, dan kun je tenminste lachen om de reacties
Leuk he, trollen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
bedankt voor de tip vervelend naar mannetje
ik was toen geeneens aan t trollen jongquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:37 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Leuk he, trollen?
Maar meteen gaan huilen als je zelf de dupe bent.
Cheers
Dit is waar, deze lieve man trollt niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik was toen geeneens aan t trollen jong
Eens, nu al een hit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:39 schreef AppelCake het volgende:
Oke mijn topic voor waarheid doen of durf is het beste.
kk frankspencer denkt echt dat ie wat isquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit is waar, deze lieve man trollt niet.
-5quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:47 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
kk frankspencer denkt echt dat ie wat is
hij is oorzaak backfiretopicquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
-5
Niet met kk schelden want niet lief.
hij mag z'n pielewies eraf snijden met een roestig broodmes!quote:
Waarom mag hij dat en ik niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:52 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
hij mag z'n pielewies eraf snijden met een roestig broodmes!
En ik hou van je
Sletje :$
wees blij dat ik jou daar geen toestemming voor geef, anders moet je straks zonder pielewies door het leven en dan kan je niemand meer ontmaagdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom mag hij dat en ik niet?
Jawel, dan wordt mijn afgesneden piem0l gebruikt als de dildo van Miley.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:54 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
wees blij dat ik jou daar geen toestemming voor geef, anders moet je straks zonder pielewies door het leven en dan kan je niemand meer ontmaagden
oke dan gekkerdquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, dan wordt mijn afgesneden piem0l gebruikt als de dildo van Miley.
Laat maar dan....quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
oke dan gekkerd
Omdat jij het bent
Maar misschein gaan zwervers hem dan ook gebruiken
wtf waarom? .. En heb 2 DM's brbquote:
Ik snap het ook niet...quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:57 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
wtf waarom? .. En heb 2 DM's brb
nu al..quote:
gehheehehe ;$:$:'$quote:
Is dit een strikvraag?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:01 schreef kanovinnie het volgende:
Hoi. Vermaken jullie je een beetje?
Nee, er is een mod gekomen. Bedtijdquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:01 schreef kanovinnie het volgende:
Hoi. Vermaken jullie je een beetje?
Zeklerquote:
Maar wel zeklerquote:
POreciesquote:
wel godverdomme ik dacht echt dat ik enigste was met die gewoontequote:Op zaterdag 29 december 2012 03:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben dronken en eet augurk uit pot en drink nog even door.
JWZ
Oostblokleefje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:10 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
wel godverdomme ik dacht echt dat ik enigste was met die gewoonte
Hiero is anders toch echt Regio Utregtquote:
Dat is toch die provincie waar 30 werkelozen wonen en denken dat ze stoer zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:15 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hiero is anders toch echt Regio Utregt
Uhh nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is toch die provincie waar 30 werkelozen wonen en denken dat ze stoer zijn?
Haha, Lidl bier.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Uhh nee.
En jij ben hier degene die werkloos is en stoer doet.
Lidl bier
je wist toch dat ik er was tot 4 uur standaard?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:57 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen hier is weg...
Ik ga dan toch maar proberen te slapen...
x
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 04:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
je wist toch dat ik er was tot 4 uur standaard?
altijd overal kusjes opquote:
Ik heb geen werk omdat ik studeerquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Uhh nee.
En jij ben hier degene die werkloos is en stoer doet.
Lidl bier
promquote:
jep ik ookquote:
Nee dat is het pas over 10 uur en 29 minuten : (quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okeoke mooi!is het al 9 uur?
rock apekop. goedemorgenquote:
bahhh geen zinquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat is het pas over 10 uur en 29 minuten : (
heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Even wat bagger opgeruimd. Ik heb teveel posts verwijderd, maar als je denkt dat ik alle posts van baggeraars ga lezen, heb je het lelijk mis, die jop ik gewoon allemaal weg
Ja baas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Even wat bagger opgeruimd. Ik heb teveel posts verwijderd, maar als je denkt dat ik alle posts van baggeraars ga lezen, heb je het lelijk mis, die jop ik gewoon allemaal weg
hahahaha ja man. Ik heb half terug gelezen omdat ik me verveel. Ze deden vannacht doen durf of de waarheid. En ze maakten nep topics aan enzo.quote:
dafuqquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha ja man. Ik heb half terug gelezen omdat ik me verveel. Ze deden vannacht doen durf of de waarheid. En ze maakten nep topics aan enzo.
oh myquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
zoals dit
R&P / Zal ik dit wel doen?
En dat gaat dus veel te ver. Het bevalt me al niet dat men er hier een teringzooi van maakt, maar als je andere fora gaat verbaggeren omdat dat leuk is vanuit de JNG SC, is het snel gedaan met de SCquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
zoals dit
R&P / Zal ik dit wel doen?
Dat is wel heel sneu jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat gaat dus veel te ver. Het bevalt me al niet dat men er hier een teringzooi van maakt, maar als je andere fora gaat verbaggeren omdat dat leuk is vanuit de JNG SC, is het snel gedaan met de SC
Gelukkig ben ik niet de enige die vind dat de SC verneukt wordt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat gaat dus veel te ver. Het bevalt me al niet dat men er hier een teringzooi van maakt, maar als je andere fora gaat verbaggeren omdat dat leuk is vanuit de JNG SC, is het snel gedaan met de SC
Ben je ook zeker nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die vind dat de SC verneukt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |