Ja ik heb bij de geboorte ooit eens zuurstof gebrek gehad en nu denken de artsen dat ik iets van een achterstand heb van zeven jaar. Ja kan gebeuren tog. Ik ben wie ik ben. Ook proud to be fat enzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
17 jaar maar eigenlijk 24?
Ik post graag GIF plaatjes.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik heb bij de geboorte ooit eens zuurstof gebrek gehad en nu denken de artsen dat ik iets van een achterstand heb van zeven jaar. Ja kan gebeuren tog. Ik ben wie ik ben. Ook proud to be fat enzo.
Darom identificeer je je ook met Kirby. Dik en simpel, maar wel schattigquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik heb bij de geboorte ooit eens zuurstof gebrek gehad en nu denken de artsen dat ik iets van een achterstand heb van zeven jaar. Ja kan gebeuren tog. Ik ben wie ik ben. Ook proud to be fat enzo.
Ik bied me aan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:16 schreef JRRY het volgende:
Ik heb een nieuwe vriendin nodig, ik mis het skypen om 00:00 's nachts.
Dat is kut voor je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Must.. resist..quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
is het uit dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:16 schreef JRRY het volgende:
Want?quote:
Skype met mij dan. :$:$:$:$$:$$:quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:16 schreef JRRY het volgende:
Dat zei ik 2 dagen geleden, en toen lachte iedereen mij hier uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mooie rondingen zijn niet lelijk!
Hoe oud ben jij eigenlijk mevrouw uit Leusdenquote:
Waarom post jij een pic van mij? Heb ik helemaal geen toestemming voor gegeven. 48 uur ban alles EINZ!quote:
aawhquote:
Postquote:
Nee, jij bent limburger en ik ken jou niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Skype met mij dan. :$:$:$:$$:$$:
Met Kirby kun je bij Super Smash Brothers ook doortrappen als iemand op de grond ligt, anderen schieten met dat pistool over je heen en hij/zij slaat ongelooflijk snel met de lightsaber. Dus hij lijkt schattig, maar het is een geduchte tegenstander.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Darom identificeer je je ook met Kirby. Dik en simpel, maar wel schattig
17. en jij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk mevrouw uit Leusden
Limburgers zijn gail hoowr.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, jij bent limburger en ik ken jou niet.
Post daarnaquote:
Oja, maar dat was maar een klein dingetje. op de een of andere manier vond ze het niet meer leuk bij mij ofzo ;s toen maakte ze het vandaag uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
aawhmaar ging al niet zo goed of wel? In ieder geval, wat je vertelde over dat je niet met anderen mocht afspreken?
Klopt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik heb lekker de mooiste signature van iedereen op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
We DM'enquote:
ja, die reclames zijn vet kutquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef AppelCake het volgende:
HAHAHA OMG OP TV NET
ROKEN IS ZOO BREEZERSLETJES XD XD
Waar kan ik mijn sollicitatie naar toe sturen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een raam voor je op de Ouderzijds Achterburgwal op de Wallen.
Jij moet niet zo laat nog tv kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef AppelCake het volgende:
HAHAHA OMG OP TV NET
ROKEN IS ZOO BREEZERSLETJES XD XD
dmquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn sollicitatie naar toe sturen?
Ik heb ook een zusje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hoef niet met 'gaile' jongetjes van 14 uit Limbuagh te skypen.
Wat een slecht filmpjequote:
aawh niet leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oja, maar dat was maar een klein dingetje. op de een of andere manier vond ze het niet meer leuk bij mij ofzo ;s toen maakte ze het vandaag uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |