Ja ik heb bij de geboorte ooit eens zuurstof gebrek gehad en nu denken de artsen dat ik iets van een achterstand heb van zeven jaar. Ja kan gebeuren tog. Ik ben wie ik ben. Ook proud to be fat enzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
17 jaar maar eigenlijk 24?
Ik post graag GIF plaatjes.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik heb bij de geboorte ooit eens zuurstof gebrek gehad en nu denken de artsen dat ik iets van een achterstand heb van zeven jaar. Ja kan gebeuren tog. Ik ben wie ik ben. Ook proud to be fat enzo.
Darom identificeer je je ook met Kirby. Dik en simpel, maar wel schattigquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik heb bij de geboorte ooit eens zuurstof gebrek gehad en nu denken de artsen dat ik iets van een achterstand heb van zeven jaar. Ja kan gebeuren tog. Ik ben wie ik ben. Ook proud to be fat enzo.
Ik bied me aan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:16 schreef JRRY het volgende:
Ik heb een nieuwe vriendin nodig, ik mis het skypen om 00:00 's nachts.
Dat is kut voor je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Must.. resist..quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
is het uit dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:16 schreef JRRY het volgende:
Want?quote:
Skype met mij dan. :$:$:$:$$:$$:quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:16 schreef JRRY het volgende:
Dat zei ik 2 dagen geleden, en toen lachte iedereen mij hier uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mooie rondingen zijn niet lelijk!
Hoe oud ben jij eigenlijk mevrouw uit Leusdenquote:
Waarom post jij een pic van mij? Heb ik helemaal geen toestemming voor gegeven. 48 uur ban alles EINZ!quote:
aawhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |