Luister jij eens even goed ik ben zelf een hoer en ik mag best over mezelf praten en AppelCake is mijn slet dus dat mag ook genoemd wordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles wat je teveel doet is slecht. Als je teveel filmpjes post, verziek je de sfeer. Bij te veel fipo/lapohunten ook. Bij teveel gifjes ook. Bij teveel over hoeren praten en hoeveel je wel niet van een andere user houdt ook.
teveel is slecht.
Een te grote fan van u zijn is ook slecht?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles wat je teveel doet is slecht. Als je teveel filmpjes post, verziek je de sfeer. Bij te veel fipo/lapohunten ook. Bij teveel gifjes ook. Bij teveel over hoeren praten en hoeveel je wel niet van een andere user houdt ook.
teveel is slecht.
Hij is de gifjes manquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben hier pas sinds vandaag actief aan het posten, dus wij kennen elkaar nog niet.
Aangenaam.
"Tsss, alleen Nou & ik zijn datquote:
komt door je dikke tietenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar iedereen wil mij. :$:$:$:$$:$
Hoi. Oerbeer. 17 jaar (eigenlijk 24) en ik ben een lekker gekke jongeman die graag op FOK! post vanaf zijn zolderkamertje. En jy?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben hier pas sinds vandaag actief aan het posten, dus wij kennen elkaar nog niet.
Aangenaam.
boks ik heb een trui van peter griffinquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:11 schreef LETMEIN het volgende:
Maar het gaat hier nu dus over hoeren ?
En slettenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:11 schreef LETMEIN het volgende:
Maar het gaat hier nu dus over hoeren ?
17 jaar maar eigenlijk 24?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoi. Oerbeer. 17 jaar (eigenlijk 24) en ik ben een lekker gekke jongeman die graag op FOK! post vanaf zijn zolderkamertje. En jy?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op zn UI, opslaan als.
Hij is jarig op 29 februari.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
17 jaar maar eigenlijk 24?
Ik post graag GIF plaatjes.
Family guy is baas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
boks ik heb een trui van peter griffin
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
17 jaar maar eigenlijk 24?
Ik post graag GIF plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |