Dagcijfers #226.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Waar stond ook alweer hoeveel je gepost had?
GIFJESquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nu post je zelf filmpjes
En ik mocht het niet doen
Ik zei toch corruptie
Kijk maar naar mijn UIquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ze is het uploaden dus niet waard? zal ze blij mee zijn
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Hvj sjattie!![]()
#nohommo
Ik spreek hier anders wel met een feit meneer Timmmmmquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]Doe nou toch eens niet zo vermoeiend.
De gifjesmanquote:
ik ben vergeten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef AppelCake het volgende:
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Hvj sjattie!![]()
#nohommo
ONELOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef AppelCake het volgende:
Hvj sjattie!![]()
#nohommo
Dat weet Rockiejjj welquote:
DUHquote:
Ja ofnnietquote:
Alles wat je teveel doet is slecht. Als je teveel filmpjes post, verziek je de sfeer. Bij te veel fipo/lapohunten ook. Bij teveel gifjes ook. Bij teveel over hoeren praten en hoeveel je wel niet van een andere user houdt ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik spreek hier anders wel met een feit meneer Timmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |