Postquote:
Nee, jij bent limburger en ik ken jou niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Skype met mij dan. :$:$:$:$$:$$:
Met Kirby kun je bij Super Smash Brothers ook doortrappen als iemand op de grond ligt, anderen schieten met dat pistool over je heen en hij/zij slaat ongelooflijk snel met de lightsaber. Dus hij lijkt schattig, maar het is een geduchte tegenstander.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Darom identificeer je je ook met Kirby. Dik en simpel, maar wel schattig
17. en jij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk mevrouw uit Leusden
Limburgers zijn gail hoowr.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, jij bent limburger en ik ken jou niet.
Post daarnaquote:
Oja, maar dat was maar een klein dingetje. op de een of andere manier vond ze het niet meer leuk bij mij ofzo ;s toen maakte ze het vandaag uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
aawhmaar ging al niet zo goed of wel? In ieder geval, wat je vertelde over dat je niet met anderen mocht afspreken?
Klopt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik heb lekker de mooiste signature van iedereen op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
We DM'enquote:
ja, die reclames zijn vet kutquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef AppelCake het volgende:
HAHAHA OMG OP TV NET
ROKEN IS ZOO BREEZERSLETJES XD XD
Waar kan ik mijn sollicitatie naar toe sturen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een raam voor je op de Ouderzijds Achterburgwal op de Wallen.
Jij moet niet zo laat nog tv kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:19 schreef AppelCake het volgende:
HAHAHA OMG OP TV NET
ROKEN IS ZOO BREEZERSLETJES XD XD
dmquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn sollicitatie naar toe sturen?
Ik heb ook een zusje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hoef niet met 'gaile' jongetjes van 14 uit Limbuagh te skypen.
Wat een slecht filmpjequote:
aawh niet leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oja, maar dat was maar een klein dingetje. op de een of andere manier vond ze het niet meer leuk bij mij ofzo ;s toen maakte ze het vandaag uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |