SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aiquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was helemaal gek van Dre en Snoop. Ook had ik veel spul van Eminem liggen. Allerlei gebrande CD's die ik grijs draaide en overal mee naartoe nam met mijn discman.
Joints zijn ook baas:quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn vader rookt ook alleen maar sigaren.
&inderdaad bazer dan sigaretten.
Maar dat klinkt zo peopquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Joints zijn ook baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wrum??!!!quote:
Nou, daaromquote:
I do !!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Cause you don't give a fuck about me.
Ik heb er nog 8quote:
Jij mag het, schatjequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef timmmmm het volgende:
Nok ook eens met dat irritante fipo en lapohunten. Vandaag ben ik toch nog chagrijnig, ik mag nog even bitchen.
Is toch niet tegen de regels ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef timmmmm het volgende:
Nok ook eens met dat irritante fipo en lapohunten. Vandaag ben ik toch nog chagrijnig, ik mag nog even bitchen.
Wel beetje kinderachtig dat je je zo laat opnaaienquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef timmmmm het volgende:
Als jij die hoer regelt voor mij voor 1 nachtjequote:
De prijs is niet te vergelijken manquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Als jij die hoer regelt voor mij voor 1 nachtje
Jawel. De gulden regel is doe normaal. Dat houdt in dat alles wat ik niet normaal vind tegen de regels is. Zo rol ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is toch niet tegen de regels ofzo?
In hoeverre zijn die invloeden uit die tijd blijven hangen dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja joh. Ik was 14/15 hè. Dat is tien jaar geleden.
Ik betaal jou ook nog daarbuitenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
De prijs is niet te vergelijken man
1 woord hiervoor: Corruptie!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jawel. De gulden regel is doe normaal. Dat houdt in dat alles wat ik niet normaal vind tegen de regels is. Zo rol ik
We kunnen iets regelen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik betaal jou ook nog daarbuiten
Van leuke menschen mocht het wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jawel. De gulden regel is doe normaal. Dat houdt in dat alles wat ik niet normaal vind tegen de regels is. Zo rol ik
Maar ze moet wel pijpen, anders houdt het bij voorbaat al op.quote:
quote:
No you don'tquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Joints zijn ook baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil kleine sigarenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar ze moet wel pijpen, anders houdt het bij voorbaat al op.
Niet. Totaal niet. Niks dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
In hoeverre zijn die invloeden uit die tijd blijven hangen dan?
Oké jij bent baasquote:
Ginger doet alles wat je wil, dus maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar ze moet wel pijpen, anders houdt het bij voorbaat al op.
Ga je haar hosselen voor mij?quote:
Amagadquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ginger doet alles wat je wil, dus maak je maar geen zorgen.
Zo is het.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben je hoerquote:
Waar is je Señor Chang ondertitel..?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan hossel ik sigaren en money voor jouquote:
Achtergelaten. Mijn sig is ook veranderdquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waar is je Señor Chang ondertitel..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |