Wie waren je idolen trouwens?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mijn keiharde tijden als straatrapper
Nogmaalsquote:
Ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nogmaals
YouTube: Miss Daniellle
Voor mijn Tomahawk & Throwing Knife montages
De gouden tijden van MC Beerautist?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mijn keiharde tijden als straatrapper
Ik was helemaal gek van Dre en Snoop. Ook had ik veel spul van Eminem liggen. Allerlei gebrande CD's die ik grijs draaide en overal mee naartoe nam met mijn discman.quote:
quote:
Sigaren zijn gezonder dan sigaretten!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je sigaren rookt ben je een baas bij ons
Sigaren zijn ook baas:quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sigaren zijn gezonder dan sigaretten!![]()
Maar hoezo baas?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De gouden tijden van MC Beerautist?
rip tochquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Heey OF
Waarom tweet je dit?[ afbeelding ]
Discmanquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was helemaal gek van Dre en Snoop. Ook had ik veel spul van Eminem liggen. Allerlei gebrande CD's die ik grijs draaide en overal mee naartoe nam met mijn discman.
Hé goede gok. Dat kloptquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DiscmanEn dan Overzeas broeken dragen omdat dat een van de weinigen waren waar zo'n discman inpastte.
Een wat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DiscmanEn dan Overzeas broeken dragen omdat dat een van de weinigen waren waar zo'n discman inpastte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |