SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aiquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was helemaal gek van Dre en Snoop. Ook had ik veel spul van Eminem liggen. Allerlei gebrande CD's die ik grijs draaide en overal mee naartoe nam met mijn discman.
Joints zijn ook baas:quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn vader rookt ook alleen maar sigaren.
&inderdaad bazer dan sigaretten.
Maar dat klinkt zo peopquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Joints zijn ook baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wrum??!!!quote:
Nou, daaromquote:
I do !!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Cause you don't give a fuck about me.
Ik heb er nog 8quote:
Jij mag het, schatjequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef timmmmm het volgende:
Nok ook eens met dat irritante fipo en lapohunten. Vandaag ben ik toch nog chagrijnig, ik mag nog even bitchen.
Is toch niet tegen de regels ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef timmmmm het volgende:
Nok ook eens met dat irritante fipo en lapohunten. Vandaag ben ik toch nog chagrijnig, ik mag nog even bitchen.
Wel beetje kinderachtig dat je je zo laat opnaaienquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |