quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onmogelijk als het niet door Lennaert Nijgh geschreven is
Dat is ook een held. Maar dit nummer is zon prachtig, herkenbaar verhaalquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onmogelijk als het niet door Lennaert Nijgh geschreven is
Dit is zn bekendste, samen met Politiek en Rode wijn, maar hij heeft nog zoveel mooiers. De beuk erin bijvoorbeeld. Bram Vermeulen was een van de beste kleinkunstliedtekstschrijvers van Nederland.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Doe dan Rode wijn. als je er echt eentje beter wilt vinden dan deze..
Is Bram d00d?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hierop gestemd! Werkelijk te vroeg overleden deze man. Was een goede vent!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat Brammen en Freken
Wie/wat is (een) tem?quote:
Ik heb een aantal cds, dus ken het wel. Maar vind politiek of de beuk er in wel echt een stuk minder. Dan vind ik De steen nog een mooier nummerquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit is zn bekendste, samen met Politiek en Rode wijn, maar hij heeft nog zoveel mooiers. De beuk erin bijvoorbeeld. Bram Vermeulen was een van de beste kleinkunstliedtekstschrijvers van Nederland.
Een doodgoede vent, nu goed dood.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hierop gestemd! Werkelijk te vroeg overleden deze man. Was een goede vent!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:53 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Beste NLtalige nummer ooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |