SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet je zelf ook wel en die ga ik hier niet neer zettequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:10 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Geef me 3 goede redenen waarom ik een junk ben
1. Ik weet ze nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel en die ga ik hier niet neer zette
Alleen maar omdat ik iets fout typtequote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik iets fout typte
Ik heb haar geneukt 1,5 jaar geledenquote:
Ach, niks aan te doen hequote:
dat verhaal van gister zegt genoegquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:11 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
1. Ik weet ze niet
2. Je hebt mijn toestemming
Enjoy
Net als dat PUB en JNG niet hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dat ook niet hetzelfde.
Nice!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik heb haar geneukt 1,5 jaar geleden
Heb je ook haar handtekening kunnen scoren?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik heb haar geneukt 1,5 jaar geleden
Jawel, het mij gunnen!quote:
14.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ben ik hier de enige die weet hoe oud AppelCake irl is?
Iedereen weet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Dan ben ik dus geen junk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat verhaal van gister zegt genoeg
Dit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Op interpunctie zaniken en jezelf wel fel verdedigen omdat je op de iPad zit.
ik weet het ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Handtekeningen deed ze niet aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je ook haar handtekening kunnen scoren?
[..]
Jawel, het mij gunnen!
Zie lapo van vorige topic.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Op interpunctie zaniken en jezelf wel fel verdedigen omdat je op de iPad zit.
Nee, als je bv eerst in KLB sc zat en daarna werd KLB bv POP genoemd en je ging dan in de POP sc dan was het wel hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Net als dat PUB en JNG niet hetzelfde zijn.
quote:
quote:
Dan is het goed, hoertje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Handtekeningen deed ze niet aan
Ik gunde jou ook, ik maakte expres typefout
Ik gun jou altijddddddddddddddddddddddddddddddddddddddquote:
PUB is niet JNG genoemd. PUB verdween en JNG begon.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, als je bv eerst in KLB sc zat en daarna werd KLB bv POP genoemd en je ging dan in de POP sc dan was het wel hetzelfde.
Laten we het gezellig houdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeik dan niet zo op anderen als je zelf door je "iPad" ook fouten maakt.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik hou het gezellig, ik maak alleen iets duidelijk.
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
PUB is niet JNG genoemd. PUB verdween en JNG begon.
We hebben het hier over interpunctie, oftewel, leestekens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeik dan niet zo op anderen als je zelf door je "iPad" ook fouten maakt.
Overgeplaatst.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
De topic van PUB bestaat nu ook nog dus die zijn ook niet verdwenen.
quote:
Ik spreek namens iedereen, net als de paus.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Katy Perry![]()
Wide Awake is een leuk nummer
Regels tellen zwaarder dan de naam.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen de naam veranderd en de regels en beschrijving aangepast, that's all.
Je moeder is ook zwaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Regels tellen zwaarder dan de naam.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:
deze is de bestequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik spreek namens iedereen, net als de paus.
[..]
Klopt.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die filmpjes gaan over een vriend van mij
Nee, dat is niet irrelevant.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je maakte een je moeder-grap, ik heb dus gelijk.
Niet om die filmpjes neequote:
Ik haat nooitquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En trouwens ik ben weer weg want alle idioten hier haten op mij ik w8 wel tot die andere er zijn
We haten niet op jou, maar op je filmpjes en verhalen erom heen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En trouwens ik ben weer weg want alle idioten hier haten op mij ik w8 wel tot die andere er zijn
En welke anderen bedoel je?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
eromheen*quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We haten niet op jou, maar op je filmpjes en verhalen erom heen.
Fouten zijn fouten, iPad of niet. Jij zeurt over interpunctie, anderen over spelling, jij stelt je meteen aan door te huilen dat het de schuld van je iPad isquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
We hebben het hier over interpunctie, oftewel, leestekens.
Enjoy!
Of als die ander zo stom is dat hij het niet begrijpt en je er zelf niet meer op in wil gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Welles, je moeder-grappen worden gebruikt als je niet meer weet wat je moet zeggen.
Godverdomme dat gezeik over spelling let op ik ga nu ook zo praten voortaan lekke rbvoieeiend je snapt mu tog wel of niet somz?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Fouten zijn fouten, iPad of niet. Jij zeurt over interpunctie, anderen over spelling, jij stelt je meteen aan door te huilen dat het de schuld van je iPad is
Jij verandert van onderwerp.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Of als die ander zo stom is dat hij het niet begrijpt en je er zelf niet meer op in wil gaan.
+3 want hierdoor help ik je vocabulaire kennisquote:
Doen we tochquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
vieze tyfus joden laat me gewoon met rust man
Jij woont in Varrockquote:
Je kan jezelf geen + gevenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
+3 want hierdoor help ik je vocabulaire kennis
Nee jij hier alquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je maakte een je moeder-grap, ik heb dus gelijk.
Hij mag zeiken over interpunctie hoor, maar accepteer dan ook als anderen wat tegen je zeggen over fouten in plaats van het meteen op de iPad te gooien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Godverdomme dat gezeik over spelling let op ik ga nu ook zo praten voortaan lekke rbvoieeiend je snapt mu tog wel of niet somz?
Feit is dat je op een smartphone/tablet sneller interpunctie/spellingsfouten maakt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Fouten zijn fouten, iPad of niet. Jij zeurt over interpunctie, anderen over spelling, jij stelt je meteen aan door te huilen dat het de schuld van je iPad is
Iedereen die zich jong voelt is jong.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik nog een beetje JONG! hier of niet?
"Nee je bent oud, ga weg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik nog een beetje JONG! hier of niet?
Ja moet je screen zien?quote:
Die opmerking ging over het onderwerp.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij eerder al, door die grap te maken. Allejezus, wie is hier nou dom.
Dan gaan we elkaar toch haten?quote:
Lekker boeiequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij mag zeiken over interpunctie hoor, maar accepteer dan ook als anderen wat tegen je zeggen over fouten in plaats van het meteen op de iPad te gooien.
Ja, let dan gewoon op en typ dan niet te snelquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Feit is dat je op een smartphone/tablet sneller interpunctie/spellingsfouten maakt.
Ik ga hier verder niet op in, je hebt zelf wel door wat voor onzin je nu zit te praten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die opmerking ging over het onderwerp.
Ik heb het daar wel gezienquote:
De correcte term is grammar nazi. En dat is een feit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit een een Nederlands forum, dus nee.
We hebben een PrivateServer gemaaktquote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De correcte term is grammar nazi. En dat is een feit.
Ik ben gestopt toen de wildy weg ging.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
We hebben een PrivateServer gemaakt
Het heet FOK!RS (Nu zei ik het wel goed he Noud?)
[ afbeelding ]
Grammar nazi, niet grammarnazi.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
Het is grammarnazi of taalnazi.
Hoe oud ben je nu?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik postte vaak in de PUB SC in 2008/09 mooie tijd was dat, toen ging ik naar 3FM SC daarna is het helemaal bergafwaards gegaan. En toen kwam de vernieuwing van Jong!
19 en 4 maanden.quote:
Die is in deze private server dus terugquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben gestopt toen de wildy weg ging.
nee ik probeer een gesprek te beginnen maar het werkt niet echtquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We doen nu niets fout?
En jij ook niet.
Je zegt toch ook niet een zee paardje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Grammar nazi, niet grammarnazi.
En taalnazi is bestaat niet.
In half uurtje getrainedquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben gestopt toen de wildy weg ging.
Ik ga er niet meer aan beginnen, was wel een prachtig spel. Ik durf wel te zeggen dat als ik nooit Runescape had gespeeld ik een heel stuk slechter was geweest in Engelsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Die is in deze private server dus terug
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het aantal maanden erbij noemen
Nu lok je zelf discussies uitquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is een ander woord.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet een zee paardje?
Praat over iets wat iedereen leuk vindt!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee ik probeer een gesprek te beginnen maar het werkt niet echt
True, mijn engelse vocabulair is ook ernstig goed omhoog gegaan door RSquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer aan beginnen, was wel een prachtig spel. Ik durf wel te zeggen dat als ik nooit Runescape had gespeeld ik een heel stuk slechter was geweest in Engels
waarom is jou UI een hakenkruisquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat is een ander woord.
Is logica nou echt zo moeilijk voor je?
Nee maar voor jou blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat is een ander woord.
Is logica nou echt zo moeilijk voor je?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom is jou UI een hakenkruis
geen zinn in , verzin iets anders a.u.bquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Praat over iets wat iedereen leuk vindt!
Bv de friet/patat discussie.
Dat is niet heel interessant ofzo/quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Praat over iets wat iedereen leuk vindt!
Bv de friet/patat discussie.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet tenminste wel wanneer ik moet stoppen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Is het niet hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jouw*quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Uh?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Komt goed timmmmmquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Stop met op de man posten. Stop met elkaar aanvallen. Stop met baggeren. Anders is het volgende slot langduriger.
enkele users heb ik via de PM aangesproken, dat zijn zeker niet de enigen die zich aangesproken moeten voelen. Jullie zijn allemaal zelf verantwoordelijk voor de sfeer hier, en als de sfeer zo blijft, blijft mijn humeur ook zo.
iemand moet het krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
huh maar ik heb niks gedaan ik krijg opeens de schuld
Zijn het niet de Joden, dan wel de Marokkanen zoals omgevallenflat.quote:
ik heb geen Marrokaans bloed, wel een heel klein beetje Turks bloed maar voornamelijk Fins bloed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn het niet de Joden, dan wel de Marokkanen zoals omgevallenflat.
Goed genoeg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb geen Marrokaans bloed, wel een heel klein beetje Turks bloed maar voornamelijk Fins bloed.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee maar voor jou blijkbaar wel.
Ik heb een bureau als raamquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is grammar nazi. Niet grammarnazi. Je kan grammar nazi niet vergelijken met zeepaardje, want dat zijn twee verschillende woorden.
Dat is hetzelfde als een bureau en een raam vergelijken.
Aids?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:44 schreef JRRY het volgende:
Laten we gezellig praten over iets leuks
Hipster.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb een bureau als raam
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn het niet de Joden, dan wel de Marokkanen zoals omgevallenflat.
Liefde.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:44 schreef JRRY het volgende:
Laten we gezellig praten over iets leuks
Geen probleem, ik respecteer alle geloven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de Islam
Ja maar ze zeggen altijd dat de moslims alles en iedereen kapot makenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen probleem, ik respecteer alle geloven.
Echt niet, ketterquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat goed van jouquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ze zeggen altijd dat de moslims alles en iedereen kapot maken
Truequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
klote.quote:
NOBODY GIVES A FUCKquote:
Inderdaad. Net als de christenen, joden en nog veel meer gelovigen van verschillende religies.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
How 'bout noquote:
Griekse.quote:
Dan ben je toch nog stoer pfhewquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik had dit keer trouwens niet de PM
Vanmiddag wel..
Dankjequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan ben je toch nog stoer pfhew
Ja. Hij wilde praten over de 'liefde'quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe is het met de meiden?
Als dit nou het enige is wat je kan posten op dingen die OF post, reageer dan niet op hem. Jullie blijven elkaar maar opzoeken. Doe dat niet.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat moeten wij weten omdat?
Ik wou gewoon even kwijtquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat moeten wij weten omdat?
Ik doe dit amperquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dit nou het enige is wat je kan posten op dingen die OF post, reageer dan niet op hem. Jullie blijven elkaar maar opzoeken. Doe dat niet.
Ja ik vroeg aan jou hoe het met de meiden ging.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja. Hij wilde praten over de 'liefde'
Ik als vriendelijke jongeman ga daar verder op in enzo
Ga naar hyves.quote:
Heb ik al met 45.000+ tweets :quote:
no lifequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Heb ik al met 45.000+ tweets :
[ afbeelding ]
Doe ik niet aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Schrijf maar in je dagboek
quote:
wauw.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe je neit na he?quote:
Intereseert me niet wat hij ervan vindt, die plaatjes die je post na elk filmpje van net, nu dit weer. Al komt hij op elk van die reacties gillend klaar, je verneukt het topic ermee, want de normale user, die wel normaal wil posten vindt het wel erg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik doe dit amper
Dat was AppelCake
En hij vindt het niet erg we whappen ook![]()
Ik zal geen gifjes en plaatjes meer posten vandaagquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Intereseert me niet wat hij ervan vindt, die plaatjes die je post na elk filmpje van net, nu dit weer. Al komt hij op elk van die reacties gillend klaar, je verneukt het topic ermee, want de normale user, die wel normaal wil posten vindt het wel erg.
Wat jammerquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, ik heb al ruim een jaar geen Twitter meer.
hooi aangenaamquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:52 schreef bjanaan het volgende:
Oké ik kan niet slapen ben er weer vrienden/vriendinnen!
Stoer, ik heb er 1380.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh haiiquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:52 schreef bjanaan het volgende:
Oké ik kan niet slapen ben er weer vrienden/vriendinnen!
JRRY dit is Luukquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hoi jou kwam ik niet tegen in het vorige topic waar ik voor het laatst in had gepost!
Hooi ja, ik was vandaag minder aanwezig dan gisterenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hoi jou kwam ik niet tegen in het vorige topic waar ik voor het laatst in had gepost!
Heldquote:
Moet jij niet naar Beun's ex at LHof?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
JRRY dit is Luuk
Luuk dit is JRRY
Die kwam nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:55 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Beun's ex at LHof?
Morgen mag ik weer van 12/16 ..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker vakken gevuld enzo?
Ik DM met haar en best leuk enzoquote:
ga cammen en stuur de beelden naar mij ;squote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik DM met haar en best leuk enzo
Ik kom wel langs dan even gerrotje brengen deal?quote:
Nee dat vind ik niet zo sociaalquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ga cammen en stuur de beelden naar mij ;s
Te druk met mij en DM'enquote:
Naar mij toe wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:57 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet zo sociaal
Aaah wat lievquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik kom wel langs dan even gerrotje brengen deal?
Kassa jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:57 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Sterkte skatje!Doe je ook KW of kassa was het toch?
Ik ben strenght trainen ook nogquote:
Voor Luukje altijdquote:
Goed ontwekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik ben strenght trainen ook nog
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:58 schreef JRRY het volgende:
fock ik heb nu met oud&nieuw helemaal niks te doen![]()
aah
Komt meeten met mij en Bjanaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:58 schreef JRRY het volgende:
fock ik heb nu met oud&nieuw helemaal niks te doen![]()
aah
Ik vergeet hele tijd dat ik niet afk trainquote:
fijn voor jequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
AdoraBella vindt mij knap
En dat meisje van me UI ook![]()
![]()
Nu douchenquote:
Als je uitgetrained bent kan je xp locken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik vergeet hele tijd dat ik niet afk train
Maar je vriendin is zwanger?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zou naar mun vriendin haar familie gaan.
Wie? JRRY?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:00 schreef bjanaan het volgende:
[..]
1996 houd op schei uit ajb zeg ..
OHquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:00 schreef bjanaan het volgende:
[..]
1996 houd op schei uit ajb zeg ..
okquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind jullie allemaal heel aardig maar ik ga jullie weer verlatenOp naar de volgende SC.
quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je uitgetrained bent kan je xp locken.
Ga heen veeks!!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind jullie allemaal heel aardig maar ik ga jullie weer verlatenOp naar de volgende SC.
Beachquote:
doei doeiquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Gun mij alles 99 danquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Naar home teleporten en dan zie je zo'n mannetje die heet xp lock van zijn voornaam.
oh lief van jequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:02 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jij bent een meisje dan mag het :$!
Je komt aardig in de buurt dat Jasper zegt: Hmm morgen toch maar geen peukje voor Luukquote:
Dankuwelquote:
Magic!quote:
hoiquote:
EDIT : PRAYERquote:
Hahaha S035STquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:03 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ga ik ook maar is doen eckte Heinie in blik JWZ 035 !
alles goed?quote:
Prayer he? Ik log nu uitquote:
Whatsup?quote:
eerst biertje halequote:
Ik ga 10 minuten even tv kijken ofzo en ze zijn al 2 topics verder.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Nu echt bier pakken
Ook al duurt het amper
Maar dit topic vliegt voorbij man
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Potverdomme 99 prayer
[ afbeelding ]
Echt he, ik ga nu even roken wedde ik kom terug ander topic, toefelsquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga 10 minuten even tv kijken ofzo en ze zijn al 2 topics verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |