Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef Knip het volgende:
[..]
Van welke klassieke componist was dat melodietje ook al weer (zonder op te zoeken)?
quote:
Hitje? Dikke nummer 1 hit!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Had ook nog een hitje, Yvonne Keely, helemaal geen stom nummer, If I Had Words.
Met Scott Fitzgerald.
Klopt, ik zie de clip nog zo voor me,in een kerk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar nog wel een paar weken mee op nummer 1 gestaan
Precies. Ik erger me altijd aan mensen die zeggen dat DD 5.1 geluid net zo goed is als bijv. PCM 5.1. Het verschil is zo duidelijk hoorbaar. Mits wel goede speakers enzo natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geluid is nog steeds ondergeschoven, vooral TV. Komt ook deels door het budget. Het is lastig te begrijpen. Beeld kan je zien en vastpakken, geluid kan nooit stil staan. Maar pak eens een foto en plaats en verschillende typen geluiden bij. Grote kans dat je elke keer de foto anders beleefd
Helaas hoor ik er te weinig vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een heerlijke dagen dit. Lekker Top 2000 luisteren en gezellig kletsen over de muziek
Idd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Moody Blues![]()
Zometeen komt een nog mooiere van ze
Dat is alleen een technische kwaliteit. Als het geluid klopt bij de film (inhoudelijk, bij de scenes, personages en verhaal) dan maakt de iets mindere kwaliteit ook minder uit. Zit dan deels tussen de orenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Precies. Ik erger me altijd aan mensen die zeggen dat DD 5.1 geluid net zo goed is als bijv. PCM 5.1. Het verschil is zo duidelijk hoorbaar. Mits wel goede speakers enzo natuurlijk.
Idd! Heb je hier nog weinig gezienquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helaas hoor ik er te weinig van
Vanavond wel lekker lang luisteren, net als morgen en overmorgen maar de afgelopen dagen was de score maar magertjes
En met haar zus zat ze in Star Sisters.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Had ook nog een hitje, Yvonne Keely, helemaal geen stom nummer, If I Had Words.
Met Scott Fitzgerald.
Toch even opgezocht. Origineel was van Saint-Saënsquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, ik zie de clip nog zo voor me,in een kerk.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Knip het volgende:
[..]
Toch even opgezocht. Origineel was van Saint-Saëns
Ook nog ja!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef Jareth het volgende:
[..]
En met haar zus zat ze in Star Sisters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |