Nee dat is mijn nek die kraaktquote:
D'ohquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is geen bandje, dit is George Michael solo
Atlantis gelukkig welquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu je het toch over Donovan hebt, Universal Soldier staat niet meer in de lijst.
Beterschap Diaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Onbekend nummer van SR voor mij. En ik dacht nog wel wat te kennen.
Lig door de griep geveld op de bank.![]()
We luisteren wel en ondertussen kijk ik een feelgoodmovie.
Kak, had ik vorig jaar. Paar keer m'n maag omgekeerd.. dit jaar ben ik strontverkoudenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe zou Sander de H. dat hebben gedaan?quote:
Oh das vervelend rond deze tijd. Beterschap!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zuigt, die hoort er juist wel in.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu je het toch over Donovan hebt, Universal Soldier staat niet meer in de lijst.
Ik wilde net zeggen: voor de liefhebbers, Barney op RTL7.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cultura24 voor de muziek, laptop voor FOK! en iPad voor het darten
Computer laten crashenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:44 schreef Jareth het volgende:
[..]
Hoe zou Sander de H. dat hebben gedaan?
Bedenk me trouwens nu pas dat beide Sanders van het team dienst van tien tot twaalf hebben.
Hoe dat Barney het?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: voor de liefhebbers, Barney op RTL7.
Kwartfinale nu. Hij staat 2 0 voor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe dat Barney het?
(We hebben geen RTL7 hier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |