Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef Knip het volgende:
[..]
Van welke klassieke componist was dat melodietje ook al weer (zonder op te zoeken)?
quote:
Hitje? Dikke nummer 1 hit!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Had ook nog een hitje, Yvonne Keely, helemaal geen stom nummer, If I Had Words.
Met Scott Fitzgerald.
Klopt, ik zie de clip nog zo voor me,in een kerk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar nog wel een paar weken mee op nummer 1 gestaan
Precies. Ik erger me altijd aan mensen die zeggen dat DD 5.1 geluid net zo goed is als bijv. PCM 5.1. Het verschil is zo duidelijk hoorbaar. Mits wel goede speakers enzo natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geluid is nog steeds ondergeschoven, vooral TV. Komt ook deels door het budget. Het is lastig te begrijpen. Beeld kan je zien en vastpakken, geluid kan nooit stil staan. Maar pak eens een foto en plaats en verschillende typen geluiden bij. Grote kans dat je elke keer de foto anders beleefd
Helaas hoor ik er te weinig vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een heerlijke dagen dit. Lekker Top 2000 luisteren en gezellig kletsen over de muziek
Idd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Moody Blues![]()
Zometeen komt een nog mooiere van ze
Dat is alleen een technische kwaliteit. Als het geluid klopt bij de film (inhoudelijk, bij de scenes, personages en verhaal) dan maakt de iets mindere kwaliteit ook minder uit. Zit dan deels tussen de orenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Precies. Ik erger me altijd aan mensen die zeggen dat DD 5.1 geluid net zo goed is als bijv. PCM 5.1. Het verschil is zo duidelijk hoorbaar. Mits wel goede speakers enzo natuurlijk.
Idd! Heb je hier nog weinig gezienquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helaas hoor ik er te weinig van
Vanavond wel lekker lang luisteren, net als morgen en overmorgen maar de afgelopen dagen was de score maar magertjes
En met haar zus zat ze in Star Sisters.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Had ook nog een hitje, Yvonne Keely, helemaal geen stom nummer, If I Had Words.
Met Scott Fitzgerald.
Toch even opgezocht. Origineel was van Saint-Saënsquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, ik zie de clip nog zo voor me,in een kerk.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Knip het volgende:
[..]
Toch even opgezocht. Origineel was van Saint-Saëns
Ook nog ja!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef Jareth het volgende:
[..]
En met haar zus zat ze in Star Sisters.
Nog zonder de genoemde Justin overigens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Moody Blues![]()
Zometeen komt een nog mooiere van ze
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Knip het volgende:
[..]
Toch even opgezocht. Origineel was van Saint-Saëns
Fout = goudquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur wel héél veel foute plaatjes
Ja oke maar je hoort het overduidelijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is alleen een technische kwaliteit. Als het geluid klopt bij de film (inhoudelijk, bij de scenes, personages en verhaal) dan maakt de iets mindere kwaliteit ook minder uit. Zit dan deels tussen de oren
Hier kan je nog wel wat meer lezen. DIt is van mijn opleiding:
http://www.ahk.nl/filmacademie/opleidingen/sound-design/
Fout is leuk!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur wel héél veel foute plaatjes
Als je een meisje van 14 bent wel ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rosanne is best een leuk nummer!
We hebben in een studio 2 Quad elektrostaten. Dat is gewoon echt luistergenot als je daar goed gemixte muziek op draait. Supertramp, Beatles, Jean Michel Jarre komen echt los van de luidsprekers. De plaatsing is echt super tof.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja oke maar je hoort het overduidelijk
Stond jaren lang hoger hoorquote:
Dat zegt me dan wel weer wat. Maar de naam van de componist niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Carnaval der dieren? nooit van gehoord?
Echt het meest nare nummer uit de complete lijst.....quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slechtste nummer uit de lijst. Nick en Simon zouden uren gemarteld moeten worden voor die infantiele kutplaat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na Dance Macabre de bekendste dacht ik welquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Carnaval der dieren? nooit van gehoord?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Echt het meest nare nummer uit de complete lijst.....
Nee, dat is vrijwel alles van Coldplay en Blofquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Slechtste nummer uit de lijst. Nick en Simon zouden uren gemarteld moeten worden voor die infantiele kutplaat.
Ditquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Slechtste nummer uit de lijst. Nick en Simon zouden uren gemarteld moeten worden voor die infantiele kutplaat.
Oh ja, die ook natuurlijk. het spookhuis van de Eftelingquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Na Dance Macabre de bekendste dacht ik wel
Tof hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
We hebben in een studio 2 Quad elektrostaten. Dat is gewoon echt luistergenot als je daar goed gemixte muziek op draait. Supertramp, Beatles, Jean Michel Jarre komen echt los van de luidsprekers. De plaatsing is echt super tof.
Ligt er aan wat je er voor terugkrijgt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef peaceman het volgende:
ik zou de top 2000 wel eens willen zien zonder al die nederlandstalige nummers. daar knapt ie aardig van op volgens mij....
Dat dus! dat is wel triest, dat die BAGGER zo hoog staatquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef NaturalScience het volgende:
Prachtig uur! Alleen jammer dat N&S het even komen verpesten.
Hij is niet mooi nee, maar ik vind hem er niet uitzien als iemand die aan de drugs is geweest eigenlijk, gewoon ouder:quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Steve Harley vind ik nu wel een veel minder mooie man geworden. Drugs are bad......
quote:
Neem eens de tijd. Dans Macabre is een eigentijdse Rammsteinshow.quote:
Ik heb zelfs op wat Nederlandstalige nummers gestemd (niet Nick en Simon uiteraard).quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er voor terugkrijgt.En niet al het Nederlandstalig is naar toch??
Nee, Coldplay en Blof zijn erg leuk!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is vrijwel alles van Coldplay en Blof
Volgens mij ken ik dat wel. Ik ben slecht in namen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Knip het volgende:
[..]
[..]
Neem eens de tijd. Dans Macabre is een eigentijdse Rammsteinshow.
Ken je het Spookslot in de Efteling?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik dat wel. Ik ben slecht in namen.
En dit is gewoon lekker fout, Madonna.
Alles uit Volendam, Zeeland en Friesland eruit. De rest mag erin blijvenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef peaceman het volgende:
ik zou de top 2000 wel eens willen zien zonder al die nederlandstalige nummers. daar knapt ie aardig van op volgens mij....
Geeft niks, dingesquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik dat wel. Ik ben slecht in namen.
The Cats zijn tofquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef Micson het volgende:
[..]
Alles uit Volendam, Zeeland en Friesland eruit. De rest mag erin blijven
Nope ik haat Pretparkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken je het Spookslot in de Efteling?
Ik heb zelf niets Nederlandstalig gestemd, maar ik zou een aantal nummers toch echt wel missen in de lijst.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb zelfs op wat Nederlandstalige nummers gestemd (niet Nick en Simon uiteraard).
Beetje vroeg, niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef Knip het volgende:
Ik ga even naar een oudejaarsborrel.![]()
en klootzakjes hier in de buurt maken de poes zenuwachtig met knallen.
Ach, die kerstnummers hoor ik best graag!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Jareth het volgende:
Dit uur is een mooi argument om de stemweek al in september te houden.
Ja, Marieke van Brel bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb zelf niets Nederlandstalig gestemd, maar ik zou een aantal nummers toch echt wel missen in de lijst.
Piet Veermanquote:
Die zingen niet in het Nederlands (en of ze tof zijn wil ik in het midden latenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef MaJo het volgende:
Elk jaar weer die discussie over Nederlandse nummersEr zijn gewoon mooie Nederlandse nummers, niet alles is slecht!
Veel borrelplezier dan!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef Knip het volgende:
Ik ga even naar een oudejaarsborrel.![]()
en klootzakjes hier in de buurt maken de poes zenuwachtig met knallen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Piet Veerman![]()
Daar hebben mijn zussen en ik ooit nog weleens een drankje van gehad toen we een dagje Volendam deden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |