quote:BN’ers transformeren tot supersterren!
Winston Gerschtanowitz presenteert op zaterdag 29 december de show Your Face Sounds Familiar. Een eenmalige spectaculaire benefietshow, waarin negen bekende Nederlandse artiesten, duo’s en groepen een nieuwe identiteit aannemen: die van nationale en internationale supersterren. Op deze avond worden zij getransformeerd tot Lady Gaga, The Jackson Five, John Legend, Pink, Frans Bauer & Marianne Weber, Adele, Willy en Willeke Alberti, Alanis Morissette en Lenny Kravitz.
Deze avond staat naast entertainment mede in het teken van Kinderfonds MAMAS. Deze bijzondere organisatie steunt indrukwekkende Zuid-Afrikaanse vrouwen die zelf, in hun eigen omgeving, dagelijkse zorg organiseren voor duizenden kinderen die leven in ernstige armoede. Door deze kinderen in hun armen te sluiten en structurele hulp te bieden, geven deze MAMAS weer een kans en een toekomst aan kinderen die het zonder hulp niet redden. Denk daarbij aan straatkinderen, aidswezen, slachtoffertjes van geweld, kindgezinnen, kinderen met ernstige handicaps en kinderen die slachtoffer zijn van straatprostitutie. De MAMAS bieden deze kinderen de zorg die in de Westerse wereld vanzelfsprekend is: gezonde voeding, veiligheid, kleding, opvang, onderwijs en medische zorg. Inmiddels steunen zij meer dan 15.000 kansarme kinderen. Voor vrijwel al deze kinderen is het nog een lange weg voordat ze onafnafhankelijk en volwassen zijn, maar vanaf nu lopen de MAMAS met hen mee.
quote:
quote:
quote:
quote:
Gordon doet Gordon perfect na!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Gordon is te arrogant om iemand na te kunnen doen
Nee, dat niet, maar je moet iemand nadoen, niet zo irritant mogelijk jezelf zijn (zoals Gordonquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef PG18 het volgende:
Hoezo geven ze jury commentaar aan bestaande zangers?
Het is toch geen talentenjacht?
Maar dit is qua danspasjes toch veel moeilijker? Laurrrrhie moest alleen lopenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Nance haar conditie is net zo slecht als die van Laurrrrhhhie of hou je het schrijft
Ja, klopt hoor, maar ik moest echt lachen om haarquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dit is qua danspasjes toch veel moeilijker? Laurrrrhie moest alleen lopen
jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef MissJ het volgende:
shit, gemist!
Was het wat Nance die Lady Gaga imiteert?
op een komische manier denk ik?quote:
Ik vond het wel aardig gedaan.quote:
Ik denk dat dat zijn kenmerk is, Snoop Dogg loopt ook met zoiets, alleen dan in vlechten, al minstens 20 jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:35 schreef MissJ het volgende:
Ray moet echt die drollen van zijn kop afscheren, ziet er echt niet uit!
inderdaad ja. Ray ook al zeker zo lang!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zijn kenmerk is, Snoop Dogg loopt ook met zoiets, alleen dan in vlechten, al minstens 20 jaar
die stemmen zijn zwaar bewerktquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
HOE KAN HET DAT IK RAY NIET HERKENAnita hoor je meteen
Wendy jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Xander dat is toch de ex van....
heel erg jaquote:
Hardcore Pawn op Veronica nu.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ga zappen. Slecht dit....
quote:
quote:
2unlimited die Frans Bauer & Marianne Weber deden was iig geniaal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef iFok. het volgende:
Is het een beetje leuk? Het belooft niet veel als ik de bovenstaande reacties lees.
Strakjes even de herhaling bekijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
2unlimited die Frans Bauer & Marianne Weber deden was iig geniaal.
nance & la the voicesquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef iFok. het volgende:
[..]
Strakjes even de herhaling bekijken![]()
Wie zijn er nog meer geweest?
LA the Voices als de Jackson five en Xander de Buisonje als Lenny Kravitzquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef iFok. het volgende:
[..]
Strakjes even de herhaling bekijken![]()
Wie zijn er nog meer geweest?
LA The Voices - Jackson Five lijkt me ook wel tofquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
LA the Voice als de Jackson five en Xander de Buisonje als Lenny Kravitz
was inderdaad wel tof ja!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
LA The Voices - Jackson Five lijkt me ook wel tof![]()
ex-politica. Leuk vrouwtjequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef MissJ het volgende:
en WIE is Sabine? Waar moet ik haar van kennen?
oh wacht het is Sabine Uitslagquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef MissJ het volgende:
ik had het ineens door jaquote:
Is lid geweest van de Tweede Kamer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef MissJ het volgende:
Tip: NED 3, documentaire over the King of Pop.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef Stickertje het volgende:
ik hou het niet langer vol.. ik zap naar een of andere willekeurige zender
Ferry kan wel zingen, maar het is wel veel 1 pot nat, imo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef LovingGabbertje het volgende:
Enne ik vond Ferry best goed..
Vooral omdat mijn zus hem bij wicked gezien heeft, en zei dat ie niet zo heel bijzonder goed kon zingen![]()
Ui.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat was dat roze spul dat ze aan het snijden was?
quote:
Ik vind Glennis wel een stuk beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo jammer dat haar carriere ook nooit écht van de grond gekomen is.... zij is een stuk leuker dan Glennis
Die heeft ook niet echt een carriere verderquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:30 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vind Glennis wel een stuk beter eigenlijk.
dit ja!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo jammer dat haar carriere ook nooit écht van de grond gekomen is.... zij is een stuk leuker dan Glennis
Nee klopt, wel jammer. Vind haar een van de betere zangeressen in Nederland.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die heeft ook niet echt een carriere verder
dit jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet niet hoe lang Willy al dood was met dit gezicht, maar best is het niet
Ik vind het tegenvallenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Zit nu in de bus naar huus. Is het een beetje leuk?
mwah.. matig. Wel geinig, maar niet dat ik zeg dat je wat mist ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
ja volgens mij wel, ziet er erg vreemd uitquote:
Het zijn net 5 zwarte Pieten op een rij..quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Behalve Gordon dan, die is terug naar zijn begintijd, maar dan in 't zwart
Maya Eksteenquote:
Patriekje, vond jij Ferry nou wel leuk of juist niet? Die zong ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat zei ze?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wat een kutopmerking weer van Chantal. Ik hoop dat ze door haar stoel zakt
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Adele is nog nooit zo slank geweest
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hetzelfde als jij zo'n beetje
Maar wat riep jij dan een uur geleden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hetzelfde als jij zo'n beetje
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Marianne is in elk geval slanker dan ze de afgelopen 60 jaar is geweest
Winston ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is dat het homo's zijn, anders waren ze zo met 'haar' naar huis gegaan
Ja klopt. Maar ik zei het niet met zoveel venijn als die gemene trut. Maar ik moet Chantal niet, het enige dat ze wat mij betreft ooit goed kan doen is ergens veeeeeeer wegquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat riep jij dan een uur geleden?
[..]
Zolang ze gewoon zingt en geen praatjes kan houdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik zei het niet met zoveel venijn als die gemene trut. Maar ik moet Chantal niet, het enige dat ze wat mij betreft ooit goed kan doen is ergens veeeeeeer weg
Nou, zij is serieus de reden dat ik musicals oversla. Ik zou best willen, maar ik kan haar écht niet verdragen....quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang ze gewoon zingt en geen praatjes kan houden
Maar ze zit toch niet in elke musicalquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, zij is serieus de reden dat ik musicals oversla. Ik zou best willen, maar ik kan haar écht niet verdragen....
Oke, dat was écht weirdWow
Nee, maar wel in veel musicals die ik wilde zien, tot op hedenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze zit toch niet in elke musical
Oh op die fiets!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar wel in veel musicals die ik wilde zien, tot op heden
Ja, en die hoef ik dus écht niet te zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh op die fiets!
Deze avond, tijdens de opname, was ze niet bij Zij Gelooft in Mij, je had moeten gaan
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en die hoef ik dus écht niet te zien
Kan al niet meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Als Ferry wint wordt het zo'n RTL avond.
Nou ik denk dat Roggel het gewoon recht in je bakkes doet en Chantal verpakt haar opmerking valsquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, qua ordinaire scheur ontlopen zij en Rachel mekaar niet echt
Wat mis ik nu op 5?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef MissJ het volgende:
ben naar RTL5 gezapt, maar lees hier nog wel even mee
Dat wel, maar per saldo zijn ze even ordinair. Maar nogmaals, let niet op mij, ik moet haar nog minder dan ik Wendy moetquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Roggel het gewoon recht in je bakkes doet en Chantal valt verpakt in een opmerking
Liar Liar.quote:
aaah ok.... nou prima.quote:
Oh jaaaaaa die is leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
Liar Liar.
Heb ik al paar keer gezien, maar hij blijft leuk vind ik.
Die is coolquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
Liar Liar.
Heb ik al paar keer gezien, maar hij blijft leuk vind ik.
Jim Carreyquote:
KAK, net begonnen, had niemand me kunnen waarschuwen?quote:
oooh maar als je nu begint met kijken komt het goed hoor! En je hebt um al eerder gezien toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
KAK, net begonnen, had niemand me kunnen waarschuwen?
Ja maar nu mis ik de beginvibequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooh maar als je nu begint met kijken komt het goed hoor! En je hebt um al eerder gezien toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |