LA The Voices - Jackson Five lijkt me ook wel tofquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
LA the Voice als de Jackson five en Xander de Buisonje als Lenny Kravitz
was inderdaad wel tof ja!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
LA The Voices - Jackson Five lijkt me ook wel tof![]()
ex-politica. Leuk vrouwtjequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef MissJ het volgende:
en WIE is Sabine? Waar moet ik haar van kennen?
oh wacht het is Sabine Uitslagquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef MissJ het volgende:
ik had het ineens door jaquote:
Is lid geweest van de Tweede Kamer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef MissJ het volgende:
Tip: NED 3, documentaire over the King of Pop.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef Stickertje het volgende:
ik hou het niet langer vol.. ik zap naar een of andere willekeurige zender
Ferry kan wel zingen, maar het is wel veel 1 pot nat, imo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef LovingGabbertje het volgende:
Enne ik vond Ferry best goed..
Vooral omdat mijn zus hem bij wicked gezien heeft, en zei dat ie niet zo heel bijzonder goed kon zingen![]()
Ui.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat was dat roze spul dat ze aan het snijden was?
quote:
Ik vind Glennis wel een stuk beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo jammer dat haar carriere ook nooit écht van de grond gekomen is.... zij is een stuk leuker dan Glennis
Die heeft ook niet echt een carriere verderquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:30 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vind Glennis wel een stuk beter eigenlijk.
dit ja!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo jammer dat haar carriere ook nooit écht van de grond gekomen is.... zij is een stuk leuker dan Glennis
Nee klopt, wel jammer. Vind haar een van de betere zangeressen in Nederland.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die heeft ook niet echt een carriere verder
dit jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet niet hoe lang Willy al dood was met dit gezicht, maar best is het niet
Ik vind het tegenvallenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Zit nu in de bus naar huus. Is het een beetje leuk?
mwah.. matig. Wel geinig, maar niet dat ik zeg dat je wat mist ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Zit nu in de bus naar huus. Is het een beetje leuk?
ja volgens mij wel, ziet er erg vreemd uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |