Nou, zij is serieus de reden dat ik musicals oversla. Ik zou best willen, maar ik kan haar écht niet verdragen....quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang ze gewoon zingt en geen praatjes kan houden
Maar ze zit toch niet in elke musicalquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, zij is serieus de reden dat ik musicals oversla. Ik zou best willen, maar ik kan haar écht niet verdragen....
Oke, dat was écht weirdWow
Nee, maar wel in veel musicals die ik wilde zien, tot op hedenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze zit toch niet in elke musical
Oh op die fiets!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar wel in veel musicals die ik wilde zien, tot op heden
Ja, en die hoef ik dus écht niet te zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh op die fiets!
Deze avond, tijdens de opname, was ze niet bij Zij Gelooft in Mij, je had moeten gaan
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en die hoef ik dus écht niet te zien
Kan al niet meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Als Ferry wint wordt het zo'n RTL avond.
Nou ik denk dat Roggel het gewoon recht in je bakkes doet en Chantal verpakt haar opmerking valsquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, qua ordinaire scheur ontlopen zij en Rachel mekaar niet echt
Wat mis ik nu op 5?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef MissJ het volgende:
ben naar RTL5 gezapt, maar lees hier nog wel even mee
Dat wel, maar per saldo zijn ze even ordinair. Maar nogmaals, let niet op mij, ik moet haar nog minder dan ik Wendy moetquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Roggel het gewoon recht in je bakkes doet en Chantal valt verpakt in een opmerking
Liar Liar.quote:
aaah ok.... nou prima.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |