abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121066930
Succes iedereen! :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:43:32 #92
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_121079726
Nou ziekenhuis gebeld en na overleg met de gyn hebben ze besloten dat ze toch even willen kijken wat er aan de hand is voor we weer mogen starten met spuiten. Dus vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een echo.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_121081939
Zand, zomaar ineens een eisprong, wat een geluk dat je die hebt opgepikt.

Martine1984, de Apps gaan uit van gemiddelden hè, mensen zijn geen gemiddelde ;)

Dyre, succes met wachten.

Chanty, hopelijk kunnen ze snel zien wat er nu niet goed gaat.

Gisteren een ienieminie beetje bruinverlies, een week voor NOD, en een wat onbestemd gevoel in m'n buik. Erg onrustig geslapen. Durf alleen nog geen goede hoop te hebben op een extra streepje volgende week.
pi_121082345
Ik ga nergens van uit hoor Kursor ;).
Ga denk ik eind volgende week maar eens de huisarts bellen...

Ik duim voor je :* .
pi_121083162
Dames, ik vond zojuist nog een aantal ovulatietesten van sensitest, houdbaar t/m mei 2013. Kan ik er hier misschien iemand blij mee maken?
pi_121085565
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat we maar veel mooie kindjes mogen maken!

Gefeliciteerd Musique! Een heel goed begin :)

Mijn nieuwe jaar begint minder goed: met een niet verlengd contract -O- Ik weet ook even niet hoe dat met de kanderwans moet. Even in de ijskast lijkt het meest slimme te zijn.. :{
  woensdag 2 januari 2013 @ 20:59:10 #97
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121085834
quote:
17s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:03 schreef Kyara het volgende:
Dames, ik vond zojuist nog een aantal ovulatietesten van sensitest, houdbaar t/m mei 2013. Kan ik er hier misschien iemand blij mee maken?
DM stuurt!

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 02-01-2013 21:04:34 ]
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:05:44 #98
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121086159
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:53 schreef Limone het volgende:

Mijn nieuwe jaar begint minder goed: met een niet verlengd contract -O- Ik weet ook even niet hoe dat met de kanderwans moet. Even in de ijskast lijkt het meest slimme te zijn.. :{
Ja fuck Limone, wat een rot nieuws! Knuffel... Niet dat je er wat aan hebt, maar..
pi_121086204
Wat een lieve reactie :D Thanks!
pi_121086294
Wat rot Limone... Succes met beslissen wat je gaat doen! :*
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:50:15 #101
52229 Chanty
pi_121088341
quote:

Pffff jeetje wat rottig, dat kan een hoop roet in het eten gooien ;( Hopelijk vind je snel iets nieuws :*
pi_121088514
quote:

Oh, balen, Limone!! Dat is op zich al erg vervelend en al helemaal als je graag een kindje wil :{ Ik hoop dat je snel iets anders vindt!
pi_121088644
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef Chanty het volgende:
Nou ziekenhuis gebeld en na overleg met de gyn hebben ze besloten dat ze toch even willen kijken wat er aan de hand is voor we weer mogen starten met spuiten. Dus vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een echo.
Wat ontzettend vervelend dat het weer uitgesteld is.. Ik hoop voor je dat het vrijdag meevalt en dat je snel kan starten!

Hier weten ze niet hoe het komt dat het eitje verdwenen was.. Dinsdag heb ik weer een echo, dus dan zie ik het wel weer.. En tot dan hebben we het gewoon erg gezellig voor het geval dat ons eigenwijze ei toch ineens besluit om te springen ;)
pi_121088674
Limone dat is flink balen. Hopelijk hoeven je plannen niet al te lang aan de kant geschoven te worden en vind je snel iets nieuw werk :*

Babbel ben benieuwd wat er te zien is dinsdag.

Chanty balen dat het bloeden niet doorzet. Succes vrijdag.
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:33:18 #105
52229 Chanty
pi_121090400
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Wat ontzettend vervelend dat het weer uitgesteld is.. Ik hoop voor je dat het vrijdag meevalt en dat je snel kan starten!

Hier weten ze niet hoe het komt dat het eitje verdwenen was.. Dinsdag heb ik weer een echo, dus dan zie ik het wel weer.. En tot dan hebben we het gewoon erg gezellig voor het geval dat ons eigenwijze ei toch ineens besluit om te springen ;)
Het is wat met al die eigenwijze eieren -O- Hopen op goed nieuws dinsdag :*
pi_121101518
Hoi dames :)

Ik kom me hier ook melden :*

We hebben besloten dat we niet gaan zitten wachten op het perfecte tijdstip omdat dat er in mijn hoofd toch nooit is (ik ben een stresskip hihi)

En limone dat is wel balen zeg -O-
pi_121102710
Dank ladies voor jullie lieve reacties! :*

Wij hebben gister besloten om gewoon door te gaan. Het gaat toch niet allemaal even soepel ;)

Welkom Bla_Bla_Bla (je usernaam naar dat ene liedje?). Is het je eerste? En hoe oud ben je en waar woon je? ;) :D
pi_121103400
Ken het liedje niet geloof ik, dus nee ;)
Nee, niet mijn eerste. We hebben al een meisje van 4. Mijn man en ik zijn beiden 32 en wonen in limburg ..nog meer info nodig hihi :P

Ow en mijn beste vriendinnetje is ook bezig voor een tweede, hoe leuk is dat!

Wat fijn dat jullie gewoon doorgaan limone. Er zal mischien altijd een reden zijn om dingen uit te stellen, en dan kom je er nooit aan toe ..dat is ook niet de edoeling he :)
pi_121103567
Limone, geen idee waarom, maar ben blij te lezen dat jullie dat hebben besloten :)
Tuurlijk, er zijn situaties waarin je niet voor een kind kunt zorgen, maar volgens mij hebben jullie liefde zat voor jullie kleine straks! O+ Baan of geen baan. Neemt niet weg dat het rot is als (een deel van) je inkomen wegvalt :*
pi_121103718
Das balen limone!

Bla bla bla welkom hier!

Gister een vage ovulatie test gehad, vanmiddag nog maar eentje doen. Mijn eisprong is aan de late kant deze keer. We hebben gisteren functionele sex gehad... Ik vind daar geen bal aan even snel tussen de bedrijven door. Ik hoop dat t snel lukt en dat we weer gewoon de liefde bedrijven zonder de druk van ovulatie testen / eisprongen / slakken etc
pi_121103993
Belangrijke besluiten worden genomen.
Niemand kan in de toekomst kijken Limone en het zal vast wel goed komen.

Wij hebben net een huis gekocht en willen nu ook een babietje
en dat in deze crisis. Nu gaat het goed, morgen weten we niet.
Dat weet je toch eigenlijk nooit!

We hebben dan wel geen miljoenen gewonnen in de loterij,
maar ik wil nu veel liever een kleintje.
Jullie toch ook?
pi_121104539
Ik bedoelde dit liedje Maar dat heet Da Da Da, dus het sloeg nergens op.wel een vrolijk liedje overigens

Oh ja, ik wist het eigenlijk wel van je meisje. Ik lurk al zo lang mee :@ Maar leuk!

Wat een lief berichtje, Suiker, ik werd er een beetje emo van :) Ik ben ook best wel opgelucht dat we gewoon doorrrrgaan. Ik was gister niet alleen verdrietig omdat ik geen baan meer heb, maar misschien nog meer nog omdat mijn liefste (kinder)wens uitgesteld zou moeten worden.

... en wat Purple zegt!

Ik probeer van die functionele seks toch altijd iets leuks te maken, martine. Kaarsen, verwarming op tien, speelpakje (juist op woensdagavond!), filmpje erbij etc etc. Dan hoef je het ook niet meer functioneel te noemen ;)
pi_121105281
Wij doen niet aan functionele seks, we doen het vaak genoeg en zo rond mijn vruchtbare dagen heb ik sowieso meer zin ;).
pi_121105924
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:18 schreef Limone het volgende:
Wat een lief berichtje, Suiker, ik werd er een beetje emo van :) Ik ben ook best wel opgelucht dat we gewoon doorrrrgaan. Ik was gister niet alleen verdrietig omdat ik geen baan meer heb, maar misschien nog meer nog omdat mijn liefste (kinder)wens uitgesteld zou moeten worden.
Wij hadden bijna een boerderijtje gekocht en toen kwamen we niet van ons eigen huis af. En toen dachten we ach, hoeveel ruimte heb je nou nodig voor een baby! En tot nu toe lijkt alles prima te passen O+ t komt altijd wel goed!

Zand, wanneer ga je bellen?
pi_121106144
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wij hadden bijna een boerderijtje gekocht en toen kwamen we niet van ons eigen huis af. En toen dachten we ach, hoeveel ruimte heb je nou nodig voor een baby! En tot nu toe lijkt alles prima te passen O+ t komt altijd wel goed!
Eens! Het is even passen en meten, maar wij redden het ook prima met 60m2 zonder kinderkamertje en verwachten het sowieso te blijven redden tot het 2 jaar is. Als dat het probleem mocht zijn, zou ik me daar ook niet door tegen laten houden :)
Sarcasme. Herken het.
pi_121106344
Functionele seks hihi, moet er eerlijk gezegd niet aan denken ;)
Maar uit ervaring weet ik dat ik sowieso meer zin heb als ik de pil niet slik, dus dat scheelt :D

En een baby heeft inderdaad niet veel ruimte nodig, alhoewel een beetje ruimte altijd wel fijn is vindt ik zelf.

Leuk liedje wel hoor lemone ;)
Maare..een speelpakje?, vertel eens? :D :P
pi_121106834
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Functionele seks hihi, moet er eerlijk gezegd niet aan denken ;)
Maar uit ervaring weet ik dat ik sowieso meer zin heb als ik de pil niet slik, dus dat scheelt :D

En een baby heeft inderdaad niet veel ruimte nodig, alhoewel een beetje ruimte altijd wel fijn is vindt ik zelf.

Leuk liedje wel hoor lemone ;)
Maare..een speelpakje?, vertel eens? :D :P
Ik stel me dan zoiets voor? :9 :P

pi_121107097
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Zand, wanneer ga je bellen?
Het plan was om volgende week te bellen, maar door die positieve ovulatietest van eergisteren denk ik dat ik misschien toch nog even iets langer wacht :') . Ik ben ook zo dapper met dat soort dingen, maar dan niet :') :@ .
pi_121107141
Joh stel je voor dat ze even gaan kijken, en dan zien ze een bevrucht eitje! O+
Maar als je geen zin hebt in het gedoe kan ik me dat ook wel voorstellen..
pi_121107226
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik stel me dan zoiets voor? :9 :P

[ afbeelding ]
Prima pakje voor doordeweek! Overigens dacht ik bij de afkorting SDM aan BDSM, ongeveer hetzelfde, toch? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')