Ik wil jou helemaal niet terug zetten in het rijtje, Babsquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:27 schreef Babbel1 het volgende:
Skip, voor later...Ik zou wel weer terug willen in het rijtje (was Babbel1 - 02-2012)..![]()
Ja, ruk!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef zandsculptuur het volgende:
Hier heeft het niet doorgezet...
Yep, als ik over twee weken nog niets verder ben, ga ik langs de huisarts.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:37 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, ruk!En nu weer verder afwachten en als er niets komt dan 'binnenkort' toch voor een afspraak, toch?
En je weet zeker dat je niet ondertussen een eisprong hebt gehad?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:47 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Yep, als ik over twee weken nog niets verder ben, ga ik langs de huisarts.
Nee dat weet ik niet. Ik weet dat het mini beetje bloed ook van een innesteling geweest zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je niet ondertussen een eisprong hebt gehad?
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:54 schreef Logician het volgende:
Stiekem toch wel een beetje spannend dus
Fijn babbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mezelf ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:05 schreef Blokje. het volgende:
Zand, je houdt het stiekem wel spannend voor ons hè?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:02 schreef Musique het volgende:
Mijn vriend vroeg me gisteravond of ik niet eens zou testen. Ik zei hem dat mijn NOD pas 31 december is dus dat ik waarschijnlijk negatief zou testen nu. Maargoed, met alle vage kwaaltjes en het overgeef-avontuur een paar dagen geleden nog in mijn hoofd, toch maar getest vanochtend. En zie hieronder het resultaat!!!!!!!!!!!!!!!!Wow Gefeliciteerd Musique, dat heb je goed aangevoeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joehh, gefixed! Ik wist nog niet zo goed wat ik er voor je achter moest zetten, dus had het maar even open gelatenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef Kursor het volgende:
Gefeliciteerd Musique!
ProjSkippy, mag er achter mijn naam 01-2012/12-2012?
Mini-voorstelrondje (op mobiel). Ik ben 30, man net 31, dochter van april 2010 en dit voorjaar een molazwangerschap gehad. Woon in een dorp op fietsafstand van de stad van Purple. Zie erg tegen zwangerschap/bevalling/periode erna op wegens ervaringen met m'n eerste.
Hmmm, kan ik me niet herinneren of ik daar toen last van gehad heb.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Dyre het volgende:
Kursor, ik heb maar een heel klein beetje gelezen van wat jou bezig heeft gehouden, maar heftig zeg... Ik kan me heel goed voorstellen dat je er op een bepaalde manier erg tegenop ziet. Lijkt me moeilijk om de stap te nemen om er toch weer voor te gaan, knap dat je het kan!
Even een kort vraagje: ik ben nu 4 weken geleden gestopt met de pil en ik begin me toch pijnlijke tepels te krijgen.... Ze zijn echt heel gevoelig bij aanraking, of als ik mijn kleding aan- of uittrek. Na wat Googlen lees ik dat het inderdaad een bijwerkingen van het stoppen kan zijn (nice ), maar hoe lang die klachten kunnen duren vind ik nergens terug.
(dit houdt toch wel een keer op neem ik aan)
Zijn er dames die dit ook hebben gehad?
Vriendin had het ook, twee weekjes last vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef Dyre het volgende:
Haha ja daar hoop ik eigenlijk ook op, zonder het ergens op te kunnen baseren
De pil zwakt blijkbaar heel veel bijwerkingen af en die heb ik toch 13 jaar achter elkaar geslikt. Daarnaast zal het ook wel even een flinke hormonale verandering voor mijn lichaam zijn, die deze klachten zou kunnen veroorzaken. (een zwangerschap is het igg niet).
Ach, ik wacht het gewoon af, kan niet veel anders
Laatste jaarwisseling zonder babyquote:Op maandag 31 december 2012 11:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik bedacht me gisteren ineens dat de Kerst die we nu net achter de rug hebben, misschien wel de laatste Kerst was die we met z'n tweeen gevierd hebben. Of nou ja in ieder geval dat er nog geen koter was. Dat zou dus zo maar kunnen!
Daar gaan we voorquote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Laatste jaarwisseling zonder baby
Dat ook! Voor iedereen hier. Hoppa.quote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Laatste jaarwisseling zonder baby
Ik zag er meerdere vlak voor ik zwanger bleek te zijn!quote:Op maandag 31 december 2012 14:01 schreef Purple010 het volgende:
Vandaag een ooievaar gezien onderweg naar de winkels.![]()
Als dat geen goed voorteken is voor 2013 weet ik het niet meer!
Iedereen een fijne jaarwisseling en veel gezondheid voor het komende jaar.
Hihi, ik zei het net al op de DM, maar wat mooi! Echt heel fijn! Geniet er vanquote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef Cwen het volgende:
Hier ook nog even het goede nieuws: we hadden een prachtige knipper!!
Heel mooi 2013 allemaal!!
Wat fijn, cwen! Ben echt heel blij voor jequote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef Cwen het volgende:
Hier ook nog even het goede nieuws: we hadden een prachtige knipper!!
Heel mooi 2013 allemaal!!
Een kloppend hartje ziet er op een echo uit alsof er een lampje knippert. Vandaar dat het op fora een knipper wordt genoemdquote:Op maandag 31 december 2012 20:34 schreef Purple010 het volgende:
Even een domme vraag hier, maar wat is een knipper?
Wat goed!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:26 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik had vanmorgen een knal positieve ovulatietest. Maf lijf.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:15 schreef Chanty het volgende: Stom lijf, het zit echt alleen maar dwars!
Knuf!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:15 schreef Chanty het volgende:
Pffff nou ik weet niet of ik morgen weer hormonen mag gaan spuiten. Gisterochtend leek de bloeding op gang te komen, maar na een beetje bloedverlies is er helemaal niks meer sindsdien...Snap er niks van. Morgen is de 7e dag dat is gestopt ben met de pillen en dan zou het echt moeten komen. Ga in ieder geval het ziekenhuis morgen bellen voor advies. Stom lijf, het zit echt alleen maar dwars!
DM stuurt!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:03 schreef Kyara het volgende:
Dames, ik vond zojuist nog een aantal ovulatietesten van sensitest, houdbaar t/m mei 2013. Kan ik er hier misschien iemand blij mee maken?
Ja fuck Limone, wat een rot nieuws! Knuffel... Niet dat je er wat aan hebt, maar..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:53 schreef Limone het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat we maar veel mooie kindjes mogen maken!
Gefeliciteerd Musique! Een heel goed begin
Mijn nieuwe jaar begint minder goed: met een niet verlengd contractIk weet ook even niet hoe dat met de kanderwans moet. Even in de ijskast lijkt het meest slimme te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |