Laatste jaarwisseling zonder babyquote:Op maandag 31 december 2012 11:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik bedacht me gisteren ineens dat de Kerst die we nu net achter de rug hebben, misschien wel de laatste Kerst was die we met z'n tweeen gevierd hebben. Of nou ja in ieder geval dat er nog geen koter was. Dat zou dus zo maar kunnen!
Daar gaan we voorquote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Laatste jaarwisseling zonder baby
Dat ook! Voor iedereen hier. Hoppa.quote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Laatste jaarwisseling zonder baby
Ik zag er meerdere vlak voor ik zwanger bleek te zijn!quote:Op maandag 31 december 2012 14:01 schreef Purple010 het volgende:
Vandaag een ooievaar gezien onderweg naar de winkels.![]()
Als dat geen goed voorteken is voor 2013 weet ik het niet meer!
Iedereen een fijne jaarwisseling en veel gezondheid voor het komende jaar.
Hihi, ik zei het net al op de DM, maar wat mooi! Echt heel fijn! Geniet er vanquote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef Cwen het volgende:
Hier ook nog even het goede nieuws: we hadden een prachtige knipper!!
Heel mooi 2013 allemaal!!
Wat fijn, cwen! Ben echt heel blij voor jequote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef Cwen het volgende:
Hier ook nog even het goede nieuws: we hadden een prachtige knipper!!
Heel mooi 2013 allemaal!!
Een kloppend hartje ziet er op een echo uit alsof er een lampje knippert. Vandaar dat het op fora een knipper wordt genoemdquote:Op maandag 31 december 2012 20:34 schreef Purple010 het volgende:
Even een domme vraag hier, maar wat is een knipper?
Wat goed!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:26 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik had vanmorgen een knal positieve ovulatietest. Maf lijf.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:15 schreef Chanty het volgende: Stom lijf, het zit echt alleen maar dwars!
Knuf!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:15 schreef Chanty het volgende:
Pffff nou ik weet niet of ik morgen weer hormonen mag gaan spuiten. Gisterochtend leek de bloeding op gang te komen, maar na een beetje bloedverlies is er helemaal niks meer sindsdien...Snap er niks van. Morgen is de 7e dag dat is gestopt ben met de pillen en dan zou het echt moeten komen. Ga in ieder geval het ziekenhuis morgen bellen voor advies. Stom lijf, het zit echt alleen maar dwars!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |