abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:50:15 #101
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_121088341
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:53 schreef Limone het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat we maar veel mooie kindjes mogen maken!

Gefeliciteerd Musique! Een heel goed begin :)

Mijn nieuwe jaar begint minder goed: met een niet verlengd contract -O- Ik weet ook even niet hoe dat met de kanderwans moet. Even in de ijskast lijkt het meest slimme te zijn.. :{
Pffff jeetje wat rottig, dat kan een hoop roet in het eten gooien ;( Hopelijk vind je snel iets nieuws :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_121088514
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:53 schreef Limone het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat we maar veel mooie kindjes mogen maken!

Gefeliciteerd Musique! Een heel goed begin :)

Mijn nieuwe jaar begint minder goed: met een niet verlengd contract -O- Ik weet ook even niet hoe dat met de kanderwans moet. Even in de ijskast lijkt het meest slimme te zijn.. :{
Oh, balen, Limone!! Dat is op zich al erg vervelend en al helemaal als je graag een kindje wil :{ Ik hoop dat je snel iets anders vindt!
pi_121088644
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef Chanty het volgende:
Nou ziekenhuis gebeld en na overleg met de gyn hebben ze besloten dat ze toch even willen kijken wat er aan de hand is voor we weer mogen starten met spuiten. Dus vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een echo.
Wat ontzettend vervelend dat het weer uitgesteld is.. Ik hoop voor je dat het vrijdag meevalt en dat je snel kan starten!

Hier weten ze niet hoe het komt dat het eitje verdwenen was.. Dinsdag heb ik weer een echo, dus dan zie ik het wel weer.. En tot dan hebben we het gewoon erg gezellig voor het geval dat ons eigenwijze ei toch ineens besluit om te springen ;)
pi_121088674
Limone dat is flink balen. Hopelijk hoeven je plannen niet al te lang aan de kant geschoven te worden en vind je snel iets nieuw werk :*

Babbel ben benieuwd wat er te zien is dinsdag.

Chanty balen dat het bloeden niet doorzet. Succes vrijdag.
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:33:18 #105
52229 Chanty
pi_121090400
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Wat ontzettend vervelend dat het weer uitgesteld is.. Ik hoop voor je dat het vrijdag meevalt en dat je snel kan starten!

Hier weten ze niet hoe het komt dat het eitje verdwenen was.. Dinsdag heb ik weer een echo, dus dan zie ik het wel weer.. En tot dan hebben we het gewoon erg gezellig voor het geval dat ons eigenwijze ei toch ineens besluit om te springen ;)
Het is wat met al die eigenwijze eieren -O- Hopen op goed nieuws dinsdag :*
pi_121101518
Hoi dames :)

Ik kom me hier ook melden :*

We hebben besloten dat we niet gaan zitten wachten op het perfecte tijdstip omdat dat er in mijn hoofd toch nooit is (ik ben een stresskip hihi)

En limone dat is wel balen zeg -O-
pi_121102710
Dank ladies voor jullie lieve reacties! :*

Wij hebben gister besloten om gewoon door te gaan. Het gaat toch niet allemaal even soepel ;)

Welkom Bla_Bla_Bla (je usernaam naar dat ene liedje?). Is het je eerste? En hoe oud ben je en waar woon je? ;) :D
pi_121103400
Ken het liedje niet geloof ik, dus nee ;)
Nee, niet mijn eerste. We hebben al een meisje van 4. Mijn man en ik zijn beiden 32 en wonen in limburg ..nog meer info nodig hihi :P

Ow en mijn beste vriendinnetje is ook bezig voor een tweede, hoe leuk is dat!

Wat fijn dat jullie gewoon doorgaan limone. Er zal mischien altijd een reden zijn om dingen uit te stellen, en dan kom je er nooit aan toe ..dat is ook niet de edoeling he :)
pi_121103567
Limone, geen idee waarom, maar ben blij te lezen dat jullie dat hebben besloten :)
Tuurlijk, er zijn situaties waarin je niet voor een kind kunt zorgen, maar volgens mij hebben jullie liefde zat voor jullie kleine straks! O+ Baan of geen baan. Neemt niet weg dat het rot is als (een deel van) je inkomen wegvalt :*
pi_121103718
Das balen limone!

Bla bla bla welkom hier!

Gister een vage ovulatie test gehad, vanmiddag nog maar eentje doen. Mijn eisprong is aan de late kant deze keer. We hebben gisteren functionele sex gehad... Ik vind daar geen bal aan even snel tussen de bedrijven door. Ik hoop dat t snel lukt en dat we weer gewoon de liefde bedrijven zonder de druk van ovulatie testen / eisprongen / slakken etc
pi_121103993
Belangrijke besluiten worden genomen.
Niemand kan in de toekomst kijken Limone en het zal vast wel goed komen.

Wij hebben net een huis gekocht en willen nu ook een babietje
en dat in deze crisis. Nu gaat het goed, morgen weten we niet.
Dat weet je toch eigenlijk nooit!

We hebben dan wel geen miljoenen gewonnen in de loterij,
maar ik wil nu veel liever een kleintje.
Jullie toch ook?
pi_121104539
Ik bedoelde dit liedje Maar dat heet Da Da Da, dus het sloeg nergens op.wel een vrolijk liedje overigens

Oh ja, ik wist het eigenlijk wel van je meisje. Ik lurk al zo lang mee :@ Maar leuk!

Wat een lief berichtje, Suiker, ik werd er een beetje emo van :) Ik ben ook best wel opgelucht dat we gewoon doorrrrgaan. Ik was gister niet alleen verdrietig omdat ik geen baan meer heb, maar misschien nog meer nog omdat mijn liefste (kinder)wens uitgesteld zou moeten worden.

... en wat Purple zegt!

Ik probeer van die functionele seks toch altijd iets leuks te maken, martine. Kaarsen, verwarming op tien, speelpakje (juist op woensdagavond!), filmpje erbij etc etc. Dan hoef je het ook niet meer functioneel te noemen ;)
pi_121105281
Wij doen niet aan functionele seks, we doen het vaak genoeg en zo rond mijn vruchtbare dagen heb ik sowieso meer zin ;).
pi_121105924
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:18 schreef Limone het volgende:
Wat een lief berichtje, Suiker, ik werd er een beetje emo van :) Ik ben ook best wel opgelucht dat we gewoon doorrrrgaan. Ik was gister niet alleen verdrietig omdat ik geen baan meer heb, maar misschien nog meer nog omdat mijn liefste (kinder)wens uitgesteld zou moeten worden.
Wij hadden bijna een boerderijtje gekocht en toen kwamen we niet van ons eigen huis af. En toen dachten we ach, hoeveel ruimte heb je nou nodig voor een baby! En tot nu toe lijkt alles prima te passen O+ t komt altijd wel goed!

Zand, wanneer ga je bellen?
pi_121106144
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wij hadden bijna een boerderijtje gekocht en toen kwamen we niet van ons eigen huis af. En toen dachten we ach, hoeveel ruimte heb je nou nodig voor een baby! En tot nu toe lijkt alles prima te passen O+ t komt altijd wel goed!
Eens! Het is even passen en meten, maar wij redden het ook prima met 60m2 zonder kinderkamertje en verwachten het sowieso te blijven redden tot het 2 jaar is. Als dat het probleem mocht zijn, zou ik me daar ook niet door tegen laten houden :)
Sarcasme. Herken het.
pi_121106344
Functionele seks hihi, moet er eerlijk gezegd niet aan denken ;)
Maar uit ervaring weet ik dat ik sowieso meer zin heb als ik de pil niet slik, dus dat scheelt :D

En een baby heeft inderdaad niet veel ruimte nodig, alhoewel een beetje ruimte altijd wel fijn is vindt ik zelf.

Leuk liedje wel hoor lemone ;)
Maare..een speelpakje?, vertel eens? :D :P
pi_121106834
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Functionele seks hihi, moet er eerlijk gezegd niet aan denken ;)
Maar uit ervaring weet ik dat ik sowieso meer zin heb als ik de pil niet slik, dus dat scheelt :D

En een baby heeft inderdaad niet veel ruimte nodig, alhoewel een beetje ruimte altijd wel fijn is vindt ik zelf.

Leuk liedje wel hoor lemone ;)
Maare..een speelpakje?, vertel eens? :D :P
Ik stel me dan zoiets voor? :9 :P

pi_121107097
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Zand, wanneer ga je bellen?
Het plan was om volgende week te bellen, maar door die positieve ovulatietest van eergisteren denk ik dat ik misschien toch nog even iets langer wacht :') . Ik ben ook zo dapper met dat soort dingen, maar dan niet :') :@ .
pi_121107141
Joh stel je voor dat ze even gaan kijken, en dan zien ze een bevrucht eitje! O+
Maar als je geen zin hebt in het gedoe kan ik me dat ook wel voorstellen..
pi_121107226
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Prima pakje voor doordeweek! Overigens dacht ik bij de afkorting SDM aan BDSM, ongeveer hetzelfde, toch? :P
pi_121107278
Soms is er geen tijd voor gezelligheid. Manlief had gister afspraken dus tja.... Mijn libido is niet echt groter rond mijn vruchtbare dagen.
pi_121107292
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef Limone het volgende:

[..]

Prima pakje voor doordeweek! Overigens dacht ik bij de afkorting SDM aan BDSM, ongeveer hetzelfde, toch? :P
Wat is SDM dan ook alweer? :')
pi_121107357
SharpDressedMan, de usert. De afkorting heeft voor mij iets kinkys. Naja, dirty mind enzo :)
pi_121107366
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:47 schreef Suikertante het volgende:
Joh stel je voor dat ze even gaan kijken, en dan zien ze een bevrucht eitje! O+
Maar als je geen zin hebt in het gedoe kan ik me dat ook wel voorstellen..
Onze huisarts heeft geen echo apparaat staan, dus dan wordt je eerst doorverwezen, etc. áls hij dat al wil, want een collega van hem had gezegd dat ik maar 6 maanden moet wachten -O- .
pi_121107372
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef Limone het volgende:
SharpDressedMan, de usert. De afkorting heeft voor mij iets kinkys. Naja, dirty mind enzo :)
A dirty mind is a joy forever *O* :9 ;) .
pi_121107532
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Onze huisarts heeft geen echo apparaat staan, dus dan wordt je eerst doorverwezen, etc. áls hij dat al wil, want een collega van hem had gezegd dat ik maar 6 maanden moet wachten -O- .
Ow ik dacht dat je meteen het zkh mocht bellen.. -O-
pi_121107565
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Suikertante het volgende:
Ow ik dacht dat je meteen het zkh mocht bellen.. -O-
Nee, dan had ik idd al wel gebeld. Het ziekenhuis zei dat het weer via de huisarts moet omdat ik een nieuwe verwijzing nodig heb -O- .
pi_121109824
Lekker stom. Maar goed, wie weet is het inderdaad niet nodig!
pi_121111122
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja ik ook :D

en zand..6 maanden wachten..die collega is een eikel!
pi_121111477
ow en ik heb net foliumzuur tabletten gekocht :D
en maar hopen dat ik geen oplettende bekenden tegen het lijf zou lopen bij de kassa :')
pi_121113953
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef Limone het volgende:
:D

Valt mee hoor :P

Het komt toch echt voort uit het nummer van ZZ-Top en dat ik best veel kleding koop voor een man _O-

Ik post hier wat minder want A. ik ben een man B. er zijn weinig tot geen andere mannen hier C. ik kan over veel onderwerpen weinig zeggen.

Maar lees hier meerdere keren per dag, komt doordat hier natuurlijk iedereen zit die ook graag een kindje willen. Dus de wens en het verlangen is hetzelfde, dus dat is een stukje herkenning :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:38:39 #132
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121116574
Jeetje, wat gaan jullie hard vandaag! ;)

Onthouden is: spannende pakjes met een ordinaire gedachte.
BDSM, wat niet het zelfde is als SDM, want die koopt enkel veel kleding. Want man.
Zand die blij is met ordinaire gedachtes, want happyhappyjoyjoy.
En natuurlijk voor Zand: :*
Limone gaat ondanks alles gewoon door, en daar ben ik/zijn we blij mee!! *O*
Er wordt hier en daar functioneel gesekst, waarvan wordt gezegd dat sommigen er niets aan vinden en anderen toch al meer zin hebben rond de 'functionele tijd'. Hier proberen we te seksen op het moment dat we er zin in hebben, maar we proberen het ook leuk te houden. En ik vind het toch wat minder leuk als ik het idee heb te moeten.. -O- . Maar, deze maand hebben we het wel gedaan, een moetje. En niet dat de seks dan niet lekker is, maar het voelt toch een beetje anders.. Volgende keer ook maar spannend maken met pakjes, kaarsjes etc.

Bla_bla_bla is nieuw! :W Hoi! Hopen dat het snel raak mag zijn :D.

En dat was het weer. Hier op het wachtbankje.
pi_121117024
ghehe goeie samenvatting :D
pi_121123836
@Bla_bla_bla , ik heb gewoon foliumzuur staan kopen met een collegaatje bij me. Maar die was tot over haren oren verliefd en ik had het etiket weggedraaid. Was ook spannend, maar ze had niks door.

Hier duimen NOD is 10 januari, maar wil er niet zo op focussen.
Stiekum natuurlijk toch wel weer een beetje....
Voel van alles rommelen in mn buik, maar dat kan van alles zijn.
Luteale fase duurt zoooo lang, kan dat niet korter ;)
pi_121126024
Hier draaien de duimen weer voor jullie!
Home is where the O+ is...
pi_121140252
Bla_Bla_Bla, welkom!
Leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan. Dat ze maar snel een broertje of zusje mag krijgen :)

Hier is denk ik dan toch mijn "eerste" menstruatie van start gegaan. Ik had gisteren wat rozig bloed, maar daar twijfelde ik heel erg over (normaal is het donkerrood en we hadden de nacht van tevoren flink gevreeën, dus tja :P), maar ook nu weer bloed, dus dan toch een menstruatie? Mijn cyclus zou dan 32 dagen zijn geweest.

Is het normaal dat een menstruatie zonder pil minder heftig is? Ik dacht eigenlijk dat het andersom zou zijn. Ik twijfel nog steeds. Vandaag maar even afwachten hoe het zich ontwikkeld.
pi_121140411
Mijn ervaring van vorige keer is juist dat de menstruatie zonder pil veel erger is. Ik verheug me er nu al weer op :') :P
pi_121140726
Dyre, het kan alle kanten op. Meestal is het heftiger, maar het kan goed zijn dat je lichaam nog even zijn goede modus moet vinden :)
Home is where the O+ is...
pi_121140734
Toen mijn spiraal er uit ging was t heel heftig. Maar dyre juig niet te vroeg wellicht komt het bloedbad nog...
  vrijdag 4 januari 2013 @ 10:40:16 #140
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121143140
Toen ik net met de pil stopte was het behoorlijk heftig, maar dat kwam ook doordat mijn lichaam het nodig vond om een complete cyclus over te slaan. De twee keer daarna ben ik ook behoorlijk zwaar ongesteld geweest, maar nu stelt het op zich weinig voor. Het duurt maar 3 dagen, waarvan de eerste dag licht, de tweede zwaar en de derde is het al weer bijna over. Heerlijk. Toen ik de pil slikte duurde het meestal bijna een week, waarvan 2 a 3 dagen vreselijk heftig.

Behalve afgelopen maand trouwens, toen was het wel weer heel erg zwaar, maar ik ging ook gezellig 10 dagen over tijd, dus toen alles eenmaal los barstte was dat niet zo heel prettig ;).

Mja, samenvattend ( :') ), bij mij werd het minder heftig, maar volgens mij verschilt het per persoon en kun je er dus niet heel veel zinnigs over zeggen..
pi_121147743
Bedankt dames voor de info. Soms voel ik me zo'n domme doos met al die vragen die ik als vrouw misschien wel zou moeten weten, maar dit is allemaal de eerste keer voor mij :P

Mocht het nog heftiger worden dan vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo heel erg. Mijn cyclus komt dan in ieder geval op gang :)
pi_121148279
Ach je moest eens weten wat voor vragen ik de eerste keer allemaal gesteld heb :D
En ben nu al zoveel weer vergeten :')
pi_121148329
Zelfs nu we bezig voor de tweede weet ik lang niet alles. Gelukkig zijn we hier om elkaar te helpen :)
pi_121149750
Dames (en heer), nog de allerbeste wensen voor 2013. Ik hoop en duim dat we allemaal dit jaar een kindje mogen krijgen (of iig zwanger mogen zijn als het 2014 wordt) :*

Welkom Bla_Bla_Bla! Dat je maar snel hier weer weg mag gaan ;)

Chanty, heel veel succes vandaag! Ik ben benieuwd..

Limone, vervelend van je contract.. Geef je wel groot gelijk om gewoon door te gaan met proberen voor een beeb!

*schuift weer aan op het wachtbankje*
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:25:52 #145
52229 Chanty
pi_121151405
Nou die afspraak in het ziekenhuis had ik mezelf kunnen besparen... Letterlijk op het moment dat ik het ziekenhuis inloop, voel ik iets lopen. Dus meteen even de wc ingedoken en ja hoor: bloed! :')
Dus verteld aan de gyn en hij: ok dan is vandaag dag 1, mag je zondag starten met spuiten en wil ik je vrijdag terug zien voor controle. Hij hoefde niet eens meer te kijken. Wel gevraagd of ik ook moet starten als de bloeding weer niet doorzet zoals maandag, maar hij zei dat ik gewoon moest starten. prima :)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:54:46 #146
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121152659
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef Chanty het volgende:
Nou die afspraak in het ziekenhuis had ik mezelf kunnen besparen... Letterlijk op het moment dat ik het ziekenhuis inloop, voel ik iets lopen. Dus meteen even de wc ingedoken en ja hoor: bloed! :')
Dus verteld aan de gyn en hij: ok dan is vandaag dag 1, mag je zondag starten met spuiten en wil ik je vrijdag terug zien voor controle. Hij hoefde niet eens meer te kijken. Wel gevraagd of ik ook moet starten als de bloeding weer niet doorzet zoals maandag, maar hij zei dat ik gewoon moest starten. prima :)
Hihi, ik moest er stiekem een beetje om lachen :X . Zie, jouw lijf is helemaal niet zo stom, maar op zich best slim. Het kent iig ineens weer wat timing ^O^ :* . Mooi dat je weer mag starten!
pi_121152681
Chanty wel fijn dat het nu echt op gang is gekomen, maar wat een timing.... :X
Misschien had je lichaam de druk van een ziekenhuisbezoek nodig :P.

Bla_Bla_Bla welkom hier hopelijk kan je snel door.

Limone fijn dat je ondanks geen contractverlenging toch je kinderwens niet aan de kant hoeft te schuiven.

Zandsculptuur wat fijn dat je een positieve test hebt.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:53:57 #148
52229 Chanty
pi_121155399
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef Sethiwe het volgende:
Chanty wel fijn dat het nu echt op gang is gekomen, maar wat een timing.... :X
Misschien had je lichaam de druk van een ziekenhuisbezoek nodig :P.

Bla_Bla_Bla welkom hier hopelijk kan je snel door.

Limone fijn dat je ondanks geen contractverlenging toch je kinderwens niet aan de kant hoeft te schuiven.

Zandsculptuur wat fijn dat je een positieve test hebt.
Ik denk t ja, zo van: oh nee! niet weer zo'n knakker die in me gaat zitten gluren! :o
pi_121155638
Hier geloof ik een eisprong. Wat een goede timing, man komt straks thuis!
(het is toch echt vervelend hoor een man die int.chauffeur is, maar ik heb me erbij neer gelegd, het is niet anders).
pi_121160074
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef ymme het volgende:
Hier geloof ik een eisprong. Wat een goede timing, man komt straks thuis!
(het is toch echt vervelend hoor een man die int.chauffeur is, maar ik heb me erbij neer gelegd, het is niet anders).
Feestje vanavond :9~ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')