Pffff jeetje wat rottig, dat kan een hoop roet in het eten gooienquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:53 schreef Limone het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat we maar veel mooie kindjes mogen maken!
Gefeliciteerd Musique! Een heel goed begin
Mijn nieuwe jaar begint minder goed: met een niet verlengd contractIk weet ook even niet hoe dat met de kanderwans moet. Even in de ijskast lijkt het meest slimme te zijn..
Oh, balen, Limone!! Dat is op zich al erg vervelend en al helemaal als je graag een kindje wilquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:53 schreef Limone het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat we maar veel mooie kindjes mogen maken!
Gefeliciteerd Musique! Een heel goed begin
Mijn nieuwe jaar begint minder goed: met een niet verlengd contractIk weet ook even niet hoe dat met de kanderwans moet. Even in de ijskast lijkt het meest slimme te zijn..
Wat ontzettend vervelend dat het weer uitgesteld is.. Ik hoop voor je dat het vrijdag meevalt en dat je snel kan starten!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef Chanty het volgende:
Nou ziekenhuis gebeld en na overleg met de gyn hebben ze besloten dat ze toch even willen kijken wat er aan de hand is voor we weer mogen starten met spuiten. Dus vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een echo.
Het is wat met al die eigenwijze eierenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Wat ontzettend vervelend dat het weer uitgesteld is.. Ik hoop voor je dat het vrijdag meevalt en dat je snel kan starten!
Hier weten ze niet hoe het komt dat het eitje verdwenen was.. Dinsdag heb ik weer een echo, dus dan zie ik het wel weer.. En tot dan hebben we het gewoon erg gezellig voor het geval dat ons eigenwijze ei toch ineens besluit om te springen
Wij hadden bijna een boerderijtje gekocht en toen kwamen we niet van ons eigen huis af. En toen dachten we ach, hoeveel ruimte heb je nou nodig voor een baby! En tot nu toe lijkt alles prima te passenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:18 schreef Limone het volgende:
Wat een lief berichtje, Suiker, ik werd er een beetje emo vanIk ben ook best wel opgelucht dat we gewoon doorrrrgaan. Ik was gister niet alleen verdrietig omdat ik geen baan meer heb, maar misschien nog meer nog omdat mijn liefste (kinder)wens uitgesteld zou moeten worden.
Eens! Het is even passen en meten, maar wij redden het ook prima met 60m2 zonder kinderkamertje en verwachten het sowieso te blijven redden tot het 2 jaar is. Als dat het probleem mocht zijn, zou ik me daar ook niet door tegen laten houdenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wij hadden bijna een boerderijtje gekocht en toen kwamen we niet van ons eigen huis af. En toen dachten we ach, hoeveel ruimte heb je nou nodig voor een baby! En tot nu toe lijkt alles prima te passent komt altijd wel goed!
Ik stel me dan zoiets voor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Functionele seks hihi, moet er eerlijk gezegd niet aan denken
Maar uit ervaring weet ik dat ik sowieso meer zin heb als ik de pil niet slik, dus dat scheelt
En een baby heeft inderdaad niet veel ruimte nodig, alhoewel een beetje ruimte altijd wel fijn is vindt ik zelf.
Leuk liedje wel hoor lemone
Maare..een speelpakje?, vertel eens?![]()
Het plan was om volgende week te bellen, maar door die positieve ovulatietest van eergisteren denk ik dat ik misschien toch nog even iets langer wachtquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wij hadden bijna een boerderijtje gekocht en toen kwamen we niet van ons eigen huis af. En toen dachten we ach, hoeveel ruimte heb je nou nodig voor een baby! En tot nu toe lijkt alles prima te passent komt altijd wel goed!
Zand, wanneer ga je bellen?
Prima pakje voor doordeweek! Overigens dacht ik bij de afkorting SDM aan BDSM, ongeveer hetzelfde, toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik stel me dan zoiets voor?![]()
[ afbeelding ]
Wat is SDM dan ook alweer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Prima pakje voor doordeweek! Overigens dacht ik bij de afkorting SDM aan BDSM, ongeveer hetzelfde, toch?
Onze huisarts heeft geen echo apparaat staan, dus dan wordt je eerst doorverwezen, etc. áls hij dat al wil, want een collega van hem had gezegd dat ik maar 6 maanden moet wachtenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:47 schreef Suikertante het volgende:
Joh stel je voor dat ze even gaan kijken, en dan zien ze een bevrucht eitje!
Maar als je geen zin hebt in het gedoe kan ik me dat ook wel voorstellen..
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef Limone het volgende:
SharpDressedMan, de usert. De afkorting heeft voor mij iets kinkys. Naja, dirty mind enzo
Ow ik dacht dat je meteen het zkh mocht bellen..quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Onze huisarts heeft geen echo apparaat staan, dus dan wordt je eerst doorverwezen, etc. áls hij dat al wil, want een collega van hem had gezegd dat ik maar 6 maanden moet wachten.
Nee, dan had ik idd al wel gebeld. Het ziekenhuis zei dat het weer via de huisarts moet omdat ik een nieuwe verwijzing nodig hebquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Suikertante het volgende:
Ow ik dacht dat je meteen het zkh mocht bellen..
ja ik ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik stel me dan zoiets voor?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef Limone het volgende:
SharpDressedMan, de usert. De afkorting heeft voor mij iets kinkys. Naja, dirty mind enzo
Hihi, ik moest er stiekem een beetje om lachenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef Chanty het volgende:
Nou die afspraak in het ziekenhuis had ik mezelf kunnen besparen... Letterlijk op het moment dat ik het ziekenhuis inloop, voel ik iets lopen. Dus meteen even de wc ingedoken en ja hoor: bloed!
Dus verteld aan de gyn en hij: ok dan is vandaag dag 1, mag je zondag starten met spuiten en wil ik je vrijdag terug zien voor controle. Hij hoefde niet eens meer te kijken. Wel gevraagd of ik ook moet starten als de bloeding weer niet doorzet zoals maandag, maar hij zei dat ik gewoon moest starten. prima
Ik denk t ja, zo van: oh nee! niet weer zo'n knakker die in me gaat zitten gluren!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef Sethiwe het volgende:
Chanty wel fijn dat het nu echt op gang is gekomen, maar wat een timing....![]()
Misschien had je lichaam de druk van een ziekenhuisbezoek nodig.
Bla_Bla_Bla welkom hier hopelijk kan je snel door.
Limone fijn dat je ondanks geen contractverlenging toch je kinderwens niet aan de kant hoeft te schuiven.
Zandsculptuur wat fijn dat je een positieve test hebt.
Feestje vanavondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef ymme het volgende:
Hier geloof ik een eisprong. Wat een goede timing, man komt straks thuis!
(het is toch echt vervelend hoor een man die int.chauffeur is, maar ik heb me erbij neer gelegd, het is niet anders).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |