1993 Beldequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef Norrage het volgende:
Bettie Serveert hoor ik nu steeds langskomen
Mag je tegen de mensen zeggen die dat nu noemenquote:
N&S hebben het best genoteerde album voor een Nederlandse artiest in de jaarlijst van 2012.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
Oh is het vanavond al, gaat snel
Ik gok toch op Nick & Simon. Totaal niet mijn smaak, maar wel erg geliefd bij een groot publiek. Of misschien zelfs, God verhoede, Jan Smit(of valt hij niet onder popmuziek).
Kan dat eigenlijk, twee keer winnen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef Norrage het volgende:
Bettie Serveert hoor ik nu steeds langskomen
quote:
Ik vond het oude Racoon zoveel leuker toen ze nog niet zoveel succes hadden en nog niet van die kwijlplaten maaktenquote:
Dit dus ook, maar de eerste plaat was daadwerkelijk al een hitplaat met Feels like flying.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het oude Racoon zoveel leuker toen ze nog niet zoveel succes hadden en nog niet van die kwijlplaten maakten
Same here, maar goed, ik gun ze deze prijs wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het oude Racoon zoveel leuker toen ze nog niet zoveel succes hadden en nog niet van die kwijlplaten maakten
Leg eens uit.quote:
De juryvoorzitter heeft het al goed uitgelegd gisteren.quote:
Weet niet of het terecht is dat ze gewonnen hebben maar wat een ontzettende zeikmuziek is dat zeg. Live straalt het ook helemaal niets uit.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef tong80 het volgende:
Pure shit. Wat presteren ze in het buitenland ?
Dertien in een dozijn bandje. Het Engels van die gast is vreselijk.
Er word zoveel mooie muziek gemaakt en er zijn genoeg bands of artiesten die het meer verdienen.
Waarom niet Frans Bauer desnoods ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |