Derderangs neppunk.quote:
Volgens mij is die een automatische post in dit topicquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:06 schreef tong80 het volgende:
Het wordt eindelijk eens tijd dat de Earring hem krijgt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij is die een automatische post in dit topic
Wie is datquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:30 schreef borisz het volgende:
Ik knal er nog maar een naam in. Avrojack?
Al zou ik hem vorig jaar meer kans geven.
Een of andere dj, die zijn zwangere vrouw 's nacht de straat op schopt en vervolgens wordt uitgeroepen tot meest begerenswaardige vrijgezel.quote:
Glennis Grace/ alsjeblieft zegquote:Op zondag 30 december 2012 12:17 schreef methodmich het volgende:
Ik ga voor Glennis Grace.
In haar schaduw nog enkele mogelijke kanshebbers:
Gers Pardoel, Afrojack, Moss, Ilse de Lange, Kempi, Doe Maar, Nick & Simon.
Johannes is outsider.
Klopt. De winnaars hebben in hun jaar altijd wel goede hitlijstnoteringen gehad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:05 schreef methodmich het volgende:
Tja, Bruyn roept leuke namen met De Kift en Alex Roeka, maar die zijn toch zo goed als kansloos? Dan zou je Hospital Bombers, The Don't Touch My Croque-Monsieurs en Case Mayfield ook kunnen noemen, maar dat gaat zeer waarschijnlijk nooit gebeuren. Of The Kik of Anne Soldaat.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:09 schreef tong80 het volgende:
Wat is er toch met die Anne Soldaat ? Derderrangs gitarist bij nooit doorgebroken bandjes.
En een zeer begenadigd gitarist.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef methodmich het volgende:
Hij speelde bij één van de beste gitaarpopbands die ons land ooit kende. Okee, wat mij betreft dan. En belsen is het denk ik eens.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Misschien Trijntje Oosterhuis, gezien haar succesvolle comeback dit jaar aan de hand van Anouk... en ze loopt al even mee... andere mogelijkheden lijken me Ilse deLange of Gers Pardoel
Wat zijn die dingen tussen haakjes ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:43 schreef borisz het volgende:
Jan Douwe Kroeske (Double 2) Juryvoorzitter is Hans Kosterman (Sena Performers).
Want het gaat over 2012?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:37 schreef Thomas2301 het volgende:
Ik zou voor Roosbeef gaan! Heerlijk album in 2011 en vorig jaar een sterke EP.
Een gimmick act, net als Miss Montreal, maar 1 liedje en weinig steun van het publiek, alleen van DJ's die denken 'lekker wijf' maar zelf de muziek ook niet uit kunnen staan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:37 schreef Thomas2301 het volgende:
Ik zou voor Roosbeef gaan! Heerlijk album in 2011 en vorig jaar een sterke EP.
Dat heeft de jury nog nooit een probleem gevonden, ook Bettie Serveert, 2 Unlimted en volgens mij Marco Borsato kregen de popprijs een jaar later dan dat iedereen het verwachtte...quote:
Zeer zeker niet mee eens. Ik ben overigens wel benieuwd welk nummer je bedoelt? Ik luister zelf geen radio, maar ik gok Te Heet Gewassen of zo? Ik weet wel dat er ten tijde van haar eerste album veel kritiek was, maar ik vind datgene wat erna komt zelf veel beter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Een gimmick act, net als Miss Montreal, maar 1 liedje en weinig steun van het publiek, alleen van DJ's die denken 'lekker wijf' maar zelf de muziek ook niet uit kunnen staan.
Popprijs 1992 zou wel iets te snel zijn geweest voor Bettie. Toen was Palomine net uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat heeft de jury nog nooit een probleem gevonden, ook Bettie Serveert, 2 Unlimted en volgens mij Marco Borsato kregen de popprijs een jaar later dan dat iedereen het verwachtte...
2 unlimited scoorde in 1994 ook drie hits. 1x 1 en 2x3 en allemaal alarmschijf.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat heeft de jury nog nooit een probleem gevonden, ook Bettie Serveert, 2 Unlimted en volgens mij Marco Borsato kregen de popprijs een jaar later dan dat iedereen het verwachtte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |