Bart had Kally kloon, met de hoofdletter i als lquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ik zag het jaik dacht eerst dat het Bart was of zo
Oh ja das waarquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Bart had Kally kloon, met de hoofdletter i als l
Ik zei ik ga douchenquote:
Dat dat kanquote:
quote:
quote:
Ik eet even niks, ben net niet misselijk maar heb het gevole dat ik veel gegeten hebquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin in lekker eten..
Bloemkool.. mwehhh
Het arme kindquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb de dochter van de korenaar in de koelkast.
Dat had René na het eten tweede kerstdag, en de dag erna..quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik eet even niks, ben net niet misselijk maar heb het gevole dat ik veel gegeten heb
Is dat lekker? Neuken met een ijskoningin?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb de dochter van de korenaar in de koelkast.
Kussssssssjeeeequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat had René na het eten tweede kerstdag, en de dag erna..
Maarja, dat is ook een volgevreten vat.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat had René na het eten tweede kerstdag, en de dag erna..
Maarja, dat is ook een volgevreten vat.
JE BUIK, WAT DOE JE?quote:
Het einde is al zoek. Gnignigni. Dus nouja, onderhouden die hap!quote:
Ze was wel een spuiterquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is dat lekker? Neuken met een ijskoningin?
Pat? Kom er maar inquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het einde is al zoek. Gnignigni. Dus nouja, onderhouden die hap!
Jaja we hebben ook FBquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze was wel een spuiter![]()
[ afbeelding ]
Dik volgevreten vat. Vind je het gek dat er van die ongename geuren uit jou komen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het einde is al zoek. Gnignigni. Dus nouja, onderhouden die hap!
Pot verwijt de ketel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dik volgevreten vat. Vind je het gek dat er van die ongename geuren uit jou komen?
Ik heb het gelikedquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook eens een lekkere dame voor me, laat me
Neequote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef franklop het volgende:
roos en ik twijfelden tussen risotto en een spaghettigerecht
het werd chinees
Logische keuzequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef franklop het volgende:
roos en ik twijfelden tussen risotto en een spaghettigerecht
het werd chinees
wutquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.
Mama is knettergek, Die staat extra te koken voor de hond van m'n zus
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.
Ok.
Ok.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mag eerst bij schoonmams op verjaardag, dus het is verdiend
Wrom doet ze dat dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, had spontaan geen zin meer in eten aan tafel
ja, supertof is diequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:45 schreef roos85 het volgende:
Kennen jullie dezen al?
http://9gag.com/gag/5852878
Nee... die vriend van mij zus... praat best zacht en langzaam... zachte g...quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zachte g is uiteraard niks mis mee.... alleen in combi met dat zachte en langzame praten.. BRRR![]()
![]()
Zachte g presentquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zachte g is uiteraard niks mis mee.... alleen in combi met dat zachte en langzame praten.. BRRR![]()
![]()
Zalfje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
En het is net een kort pittig kapsel die vent..
Oh, hedde ge lekker gegete vent?
TEGEN DE HONT HE, DE HONT!
Uit welk gehucht hebben ze die knul getrokken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
En het is net een kort pittig kapsel die vent..
Oh, hedde ge lekker gegete vent?
TEGEN DE HONT HE, DE HONT!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uit welk gehucht hebben ze die knul getrokken?
Regel hem snel op FB, kan ie je nog net een fijn weekend en duizend rozen krabbelplaatje sturen!
Godverquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Regel hem snel op FB, kan ie je nog net een fijn weekend en duizend rozen krabbelplaatje sturen!
Omdat poepquote:
Of omdat oma, het ligt er maar net aanquote:
Lutquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik krijg dat overal als antwoord opquote:
weet je wel wat je te wachten staat als je iets vraagtquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik krijg dat overal als antwoord op
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je wel wat je te wachten staat als je iets vraagt
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Beginnen ze ook al met ooooh jooooooooooooooooo ?
Vreselijk irritantquote:
Dat is meer jou styloquote:
Ja, hier zeggen ze het alleen als ze iets zien wat ze geweldig vinden, maarquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vreselijk irritantroepen die kids op stage als ze worden aangesproken, zeg ik dat ik dat niet wil horen.. zeggen ze: ik scheld toch niet
En dan is het "Omdat ga naar je kamer"quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik krijg dat overal als antwoord op
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan is het "Omdat ga naar je kamer"
1914 is calling, ze willen hun mattenklopper terugquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
"Omdat mattenkloppert" werkt ook wel denk ik
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
1914 is calling, ze willen hun mattenklopper terug
I do so love this Kittyquote:
Ohquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, ze heet Tard, de naam is veranderd naar Tardar Sauce omdat ze het anders zielig vonden toen ze zo bekend werd
(dus niet tartar sauce, zoals je het hoort te spellen eigenlijk)
quote:
wat een baas zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:26 schreef MissJ het volgende:
omg, ik ging googlen op Tardar Sauce, kreeg ik oa deze afbeelding:
Ze is een hype, ik heb heel veel foto's op Fb van haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft een enorme groeiafwijking, ze lijkt niet eens op d'r ouders of d'r broertje. Kerngezond, alleen misvormd. Wel op een leuke manier
🐙
Hoe komt het dat ze zo klein is? Is het een speciaal ras of is ze misvormd of iets?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is een hype, ik heb heel veel foto's op Fb van haar
Zie wat Zwab zegtquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ze zo klein is? Is het een speciaal ras of is ze misvormd of iets?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]ah ok dan. Gelukkig wel kerngezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft een enorme groeiafwijking, ze lijkt niet eens op d'r ouders of d'r broertje. Kerngezond, alleen misvormd. Wel op een leuke manier
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef Renesite het volgende:
http://www.nationalevacat(...)694869/Bijbaan%3A/12![]()
!!!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef Renesite het volgende:
http://www.nationalevacat(...)694869/Bijbaan%3A/12![]()
!!!
Ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef MissJ het volgende:
even spammen
Gaan jullie morgen ook kijken? Ik zoek medekijkers/posters, want anders ga ik ook niet kijken![]()
TV / [RTL4]Your Face Sounds Familiar #1 Zaterdag 29-12 eenmalige show!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef Lutte het volgende:
Kal feeks vraagt of ik morgen op kom passen op de jongste twee zodat ze uit eten kunnen.
WHAHAHHAHAHA laat me niet lachen. Nooit, echt niet
Echt ik zou ze allebei in een aparte kamer opsluiten, m'n oren dichtpurren en keihard gaan zitten zingen of zo. Nou ja ik ben er morgenmiddag dus ik kom er wss niet onderuitquote:
Ach je doet gewoon je bitch routine oefenen op zequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt ik zou ze allebei in een aparte kamer opsluiten, m'n oren dichtpurren en keihard gaan zitten zingen of zo. Nou ja ik ben er morgenmiddag dus ik kom er wss niet onderuit
15 euro per uur.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef Lutte het volgende:
Kal feeks vraagt of ik morgen op kom passen op de jongste twee zodat ze uit eten kunnen.
WHAHAHHAHAHA laat me niet lachen. Nooit, echt niet
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach je doet gewoon je bitch routine oefenen op ze
Nou ja het zijn ook niet de makkelijkste he, ik bedoel normale kinderen hebben op die leeftijd met zn tweeen echt geen oppas meer nodig voor een uurtje. Dus heb vriendelijk bedankt en ze begrepen het welquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach je doet gewoon je bitch routine oefenen op ze
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Nou ja het zijn ook niet de makkelijkste he, ik bedoel normale kinderen hebben op die leeftijd met zn tweeen echt geen oppas meer nodig voor een uurtje. Dus heb vriendelijk bedankt en ze begrepen het wel
Hoop niet dat uitval een volgende fase is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die syoss shit, kerstpakket, wat een zooiM'n haar is pluizig
Dan klaag ik ze aan, m'n kale plekken beginnen net dicht te groeienquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop niet dat uitval een volgende fase is.Ik had laatst een onbekende shampoo en kreeg overdreven glans.
Das een beetje teveel van het goede jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo grappig is dat.![]()
Mwa nee, iedereen kon zichzelf checken in mijn haar. Spiegeltje.
Ik kan niet zonder m'n anti-roos. Nu een van de Action, met Russische tekst erop. Over yolo-gesproken.
Nu maak je een geintje hè? Ja toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Na nee, het geeft het haar geen volume en dat heb ik al nodig.
Ik spreek vloeiend Roemeens al. Benieuwd of ze in Craiova het product er al uithalen.
Jazeker!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu maak je een geintje hè? Ja toch?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:11 schreef iBenny het volgende:
Iedereen hier in huis is wat anders doen met O&N
Neuhj, dit is beter...quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijkt het een beetje op de schaatswedstrijd op 2?
Dat jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:19 schreef Kally het volgende:
Ja zag het laatst, voor hondenshow iets, taarten van boven de 300 kilo
Damn, dat is een hoop taartquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:19 schreef Kally het volgende:
Ja zag het laatst, voor hondenshow iets, taarten van boven de 300 kilo
Maar dan heb je wel zulke taartjes:quote:
geinig, mijn haar wordt ook het meest blij van de goedkoopste shampoosquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan klaag ik ze aan, m'n kale plekken beginnen net dicht te groeien
Haha glans en shine, echte shampoo voor jou!
De beste shampoo voor mijn haar is het budgetmerk van de Kruidvat__! 59 ct per fles of zo en m'n haar krijgt er volume van en krullen als een gek
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel zulke taartjes:
http://www.cakenouveau.com/pics/tlccake1a.jpg
http://images.pinkcakebox.com/cake1136.jpg
En dit is nog maar de samenvatting. Ik weet in elk geval zeker in welke tak van de familie de looks zitten en in welke tak het overgewicht. Alcoholisme in beide.quote:
Werkt het ook tegen roos?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef iBenny het volgende:
Na die gekke reclame was ik mijn haar ook met koffie
Benny's haren leven langer met kof-fie! *plingquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar mijn haar gaat wel langer mee.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny zou ik wel eens kaal willen zien. Op z'n hoofd.
Hihaho!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny zou ik wel eens kaal willen zien. Op z'n hoofd.
Hey.quote:
O ja en dit ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je het over kaal hebt trouwens.
Lekker rustig paar daagjes, daar dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kiek kiek kiek. Hoe gaat-ie dan handsome?
Och, wel okayquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker rustig paar daagjes, daar dan?
Oscartje voor Smittie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
In de bus naar huis. Wat is het bombardement een kutfilm zeg..
Betaald krijgt hij toch wel!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik geef hem geen ongelijk dat hij het acteeraanbod aannam.
Ja, maar in de media werd gezegd dat ie getraind had enzo...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Boksers mogen een blubberbuik hebben.
Ik las het deze week nog in de Privé terwijl ik zonder hoeslaken een feestje vierde in me bed!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik las het deze week nog in de Privé terwijl ik zonder hoeslaken een feestje vierde in me bed!
Bohquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)straat-64/kenmerken/
Da's nog wel een huisje waar ik wat mee kan!
Over half jaar maar een vast contract ofzooo
Gelukkig kan Lewis ook niet finishenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit gewoon gefascineerd naar de lelijkheid te kijken.
Drie rake meppen in z'n balg en hij vond het wel welletjes. Denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar in de media werd gezegd dat ie getraind had enzo...
Ik mis het shirtje van Gary Anderson al wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Lutte het volgende:
En breek me de bek niet open over de lelijkheid en kledingsmaak
Gisteren ook de zoon van vrienden van me, met kerst nog foto's van de kadootjes en ik hou van je's, en nu dit.quote:Op zondag 30 december 2012 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dan. Check m'n Facebook en zie dat m'n net geëmigreerde neef (Zuid-Afrika) zijn status van 'in een relatie' naar 'vrijgezel' heeft gezet. Hij was er nog maar krap 3 weken. Dat is snel geknapt.
Ja, is hij voor haar daar naar toe gegaan?quote:Op zondag 30 december 2012 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Heftig. Ik wist wel dat ie daar in een cultuur kwam met veel regeltjes en irritante dingen, maar dat het zo snel zou mislukken: onverwacht.
Yes, na 2 jaar relatie en af en toe met visum bij elkaar langskomen. Hij had er destijds in Kaapstad stage gelopen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, is hij voor haar daar naar toe gegaan?
Dat is wel heel triest danquote:Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, na 2 jaar relatie en af en toe met visum bij elkaar langskomen. Hij had er destijds in Kaapstad stage gelopen.
Ja, hopen dat hij niet te verdrietig ervan is.quote:
Dan heeft hij jullie in ieder gevalquote:Op zondag 30 december 2012 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is inderdaad vaak brozer dan je denkt, zo'n relatie. Maar heel stoer dat hij de stap heeft gewaagd. En nu inderdaad, hij zal terug naar Nederland gaan. Kan niet anders, hopelijk niet als een hoopje ellende.
Was met vrienden naar de Efteling, bij villa volta probeerde dat kind (jaar of 10) voor te dringen, moeder zei er niks vanquote:
Heeft ze last van de overgang?quote:Op zondag 30 december 2012 15:27 schreef Lutte het volgende:
Zo we hebben weer internet! Ons mam is gister geflipt, internetkabel eruit getrokken, maar ons pap begon na een paar uur te stuiptrekken dus we zijn weer on the line
Voorlopig nog maar wel ff niet te veel in het zicht dus groetjes vanaf het toiletHelemaal aangekleed hoor liefjens
Echt, kutkinderen die maar alles mogen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was met vrienden naar de Efteling, bij villa volta probeerde dat kind (jaar of 10) voor te dringen, moeder zei er niks vanwij zo staan dat ze er niet langs kon.
Gingen de poortjes open, wil ik er door lopen duwt ze me bijna op Zij.. ik dat kind en moeder vuil aangekeken.. zegt die moeder er eindelijk wat van
Vreselijk...ze dacht wel even door dat poortje te gaan.. nou daggut nie! Was bijna geneigd per ongeluk met mijn elleboog uit te schietenquote:Op zondag 30 december 2012 16:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, kutkinderen die maar alles mogen.Of eigenlijk zijn de ouders 't gajes.
quote:
quote:
Nou Frank dan weet je het, netjes in de rij!quote:Op zondag 30 december 2012 16:52 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Als het mijn kind was, was ik gewoon uit de rij gegaan.
Kan je niet normaal wachten?dan ga je maar nergens in..
quote:Op zondag 30 december 2012 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou Frank dan weet je het, netjes in de rij!
Volgens mij heeft hij zijn rijbewijs al?quote:Op zondag 30 december 2012 17:59 schreef Renesite het volgende:
Morgen even een extra hellingproefje en dan moet het wel goedkomen
ow. Damn, is zo, dan kan hij alles al perfect foutloos in alle soorten auto'squote:Op zondag 30 december 2012 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn rijbewijs al?
Nee, maar iedereen leert het pas na zijn rijbewijs, door te rijdenquote:Op zondag 30 december 2012 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
ow. Damn, is zo, dan kan hij alles al.
klopt. Alleen als het op de helling nog niet zo lekker gaat zoek je een rustige hellende weg uit en ga je dat gewoon 20 keer doenquote:Op zondag 30 december 2012 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen leert het pas na zijn rijbewijs, door te rijden
Vanmiddag, bij daglicht op een wat drukker punt. Vanavond in het donker even een rondje door het dorp van René,quote:
Je leert het vooral door te rijdenquote:Op zondag 30 december 2012 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Wegrijden is nog een beetje kut... Maar, ging al beter vandaag,![]()
Binnenkort met Doortje naar Den Haag rijden, of van Den Haag naar Groningen
Uhuh! Sinds ik hem heb, en ik ben bij rene rijd ik aldoor. Rene heeft nog niet gereden sindsdienquote:
Alsof ik nog niet kan koppelenquote:Op zondag 30 december 2012 18:23 schreef Renesite het volgende:
Met een automaat leer je alleen het koppelen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |