quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef Gehenna het volgende:
Krijg weinig mee van dit nummer, ik hoor vooral mijn pa die een pleidooi houdt over hoe zo'n hekel hij wel niet aan Doe Maar heeft
Ik ons moeder over Hennie Vrienten en wat voor een booy hij wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef Gehenna het volgende:
Krijg weinig mee van dit nummer, ik hoor vooral mijn pa die een pleidooi houdt over hoe zo'n hekel hij wel niet aan Doe Maar heeft
Ik vond juist Ernst zo leuk toen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik ons moeder over Hennie Vrienten en wat voor een booy hij was
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef Gehenna het volgende:
"snel" even een foto gemaakt, dit is hem:quote:
quote:
wtfquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik een jaar of 10 was kreeg ik een DoeMaarbutton, ik had geen idee wie dat waren, ik zat nog in mijn ABBA-BZN-Vera Lynn periode
Mooie handquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
"snel" even een foto gemaakt, dit is hem:
[ afbeelding ]
"hier vielen die meiden vroeger gewoon bij flauw, kun je het voorstellen, verschrikkelijk!"quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik ons moeder over Hennie Vrienten en wat voor een booy hij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |