quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:54 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zal het eens op gaan zoeken in 2013
Of in de reclame kan ookquote:
Ja! Alle seizoenen al 3x gezienquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
deze wordt ook wel eens gedraaid op de betere carnavals feestjes
Ik hoop op nog een film, ik dacht dat er nog sprake van was, maar nooit meer iets over gehoord.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Alle seizoenen al 3x gezien
Wat is jouw favoriete moment? Ik krijg nog steeds kippenvel in seizoen 2 als George in dat vliegtuig vliegt vlak voor de grote boemquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Alle seizoenen al 3x gezien
Haha leuk nummerquote:
Kiefer wilde meer geld of zo. Is geloof ik (tijdelijk) gestaakt omdat ze er niet uitkwamenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop op nog een film, ik dacht dat er nog sprake van was, maar nooit meer iets over gehoord.
quote:Dactylus! Dactylus!
Ollekebolleke
Tweemaal vier regels
Die rijmen aan ’t slot
Kreet, thema, één woord met
Zeslettergrepigheid
Moeilijk te maken
Maar wat een genot!
En nog steeds helemaal bij de pinken.quote:
zoiets jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef Sfeermaker het volgende:
Tja, Drs. P ... net zoiets als Boudewijn de Groot, muzikaal oninteressant maar wel sterke teksten.
Boudewijn de Groot is ook een held, maar Lennaert is het genie achter zijn teksten. Boudewijn kan zich wel moeiteloos erin verplaatsenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef Sfeermaker het volgende:
Tja, Drs. P ... net zoiets als Boudewijn de Groot, muzikaal oninteressant maar wel sterke teksten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |