Haha, niet alleen Karine heeft problemen met postenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:57 schreef laxus13 het volgende:
[ [url=http://http://www.google.nl/imgr(...),s:0,i:97]afbeelding[/url] ]
Snap nog steeds niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha, niet alleen Karine heeft problemen met posten
Heb jij gestemd op Rod Steward - I am failing?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:58 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet hoe dat moet
Ja, dat is een aanwinst hoor, die jongen. Die van vorig jaar was ook niet veel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:57 schreef glittertje39 het volgende:
Jeetje wat is dat voor een sukkel op cultura tv...."fly like an angel" als afkondiging
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb jij gestemd op Rod Steward - I am failing?
ja dat klopt dan ook wel weer...maar eagle of angel is maar een klein verschilletje..quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat is een aanwinst hoor, die jongen. Die van vorig jaar was ook niet veel.
Stel je voor dat Robbie zingt: I'm Loving Eagles Insteadquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:00 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja dat klopt dan ook wel weer...maar eagle of angel is maar een klein verschilletje..
There must be an eagle playing with my heartquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:00 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja dat klopt dan ook wel weer...maar eagle of angel is maar een klein verschilletje..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:00 schreef TLC het volgende:
lol Fok! is genoemd in het Top 2000 journaal
Fok, wat zei hij?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:00 schreef TLC het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:00 schreef TLC het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef glittertje39 het volgende:
Dankzij fok staat slayer in de top 2000
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef glittertje39 het volgende:
Dankzij fok staat slayer in de top 2000
Nooit bij stil gestaan dat dit van George is.quote:
Toen ie diep into Harakrishna was.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nooit bij stil gestaan dat dit van George is.
Chiffons - He's so finequote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef laxus13 het volgende:
Dit is natuurlijk wel een rip-off van een of andere Girlgroup song
Lijkt op een verloren tekst van Blofquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:09 schreef glittertje39 het volgende:
"We rijden met de troïka door 't eindeloze woud
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud
De paardehoeven knersen in de pasgevallen sneeuw
't Is avond in Siberie en nergens is een leeuw"
Ja dat is emquote:
kun jij gedachtenlezen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt op een verloren tekst van Blof
Drs. P z'n teksten zijn vele malen genialer dan Blof.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:10 schreef FritsFlits het volgende:
Lijkt op een verloren tekst van Blof
Ik heb nooit stil gestaan bij de titel van het nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nooit bij stil gestaan dat dit van George is.
quote:
Even gecorrigeerdquote:
Verkeerde smiley.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond 'm in zijn Monkees-tijd beter
--> KLBquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:15 schreef peaceman het volgende:
Bowie, held! Maar waarom kreeg je nu net voor Rock Werchter een hartinfarct... kon dat nu echt niet een weekje of twee wachten
Shit, heb ik die gemist?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:13 schreef TLC het volgende:
Ja Omsk is een mooie stad maar net iets te ver weg
Drs P, still alive and kicking![]()
Wees blij, is altijd zo'n dik anticlimax. Verwacht je echt dikke shit en alles perfect maar krijg je zo'n oude lul die alles slecht zingtquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:15 schreef peaceman het volgende:
Bowie, held! Maar waarom kreeg je nu net voor Rock Werchter een hartinfarct... kon dat nu echt niet een weekje of twee wachten
quote:
Nee, ik vind het echt al zijn muziek bagger. Het spijt me.quote:
Was mij al eerder opgevallen dat jij niet op goede smaak te betrappen bent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, ik vind het echt al zijn muziek bagger. Het spijt me.
Nou zegquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Was mij al eerder opgevallen dat jij niet op goede smaak te betrappen bent.
Ban hem! Ban hem!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Was mij al eerder opgevallen dat jij niet op goede smaak te betrappen bent.
quote:
Morpheus draait zich om in zijn.. stoelquote:
What's the matter with you boy?quote:
Speciaal voor Morpheus.quote:
Pffff en ik voel me al grieperigquote:
Goede smaak is bij ieder genre de goeie krenten uit de pap weten te halen, ook bij discoquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat goede smaak isDisco valt daar zeker dan ook niet onder
Was een grapje..quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
What's the matter with you boy?
Jawel hoor. Ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat goede smaak isDisco valt daar zeker dan ook niet onder
Ik ga er niet aan beginnen er een poging aan wagen om slechte smaak uit te leggen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Alleen dan moet ander natuurlijk wel bepalen welke krenten de goede zijn?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goede smaak is bij ieder genre de goeie krenten uit de pap weten te halen, ook bij disco
Vandaar mijn vraag. Al vind iemand zanger RInus mooi, moet hij/zij lekker zelf wetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Er is geen goede smaak vind ik. Er is alleen persoonlijke smaak.
Ik hoor deze tijd alleen mar Bowie met strijkersquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:23 schreef FritsFlits het volgende:
We hadden tijdens het openingsfeest van ons examenjaar een live orkest die Bowie-nummers speelde. Bowie met strijkers was echt mooi! Jammer dat de Melkweg zo ruk klinkt
Deze is inderdaad fijn. Ben verder ook geen Bowie-liefhebber.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Eska het volgende:
Dit is dan weer een hele hele fijne Bowie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |