SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon gooien man!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
pfffff, m'n arme rug, al 10 keer van 3 hoog naar beneden gelopen met hout van de oude kastDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Staat onder die balk waar "myAt" en "nieuwe topics" en "actieve topics" staatquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik niet eens zien staan![]()
![]()
Ja en dan. Dan moet ik alles gaan overzetten enzo. Duurt wel 10 minuten bij mijquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat onder die balk waar "myAt" en "nieuwe topics" en "actieve topics" staat![]()
![]()
Nee, de vorige OP staat er gewoon nog. Alleen de TT veranderen en op "INVOEREN" drukkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en dan. Dan moet ik alles gaan overzetten enzo. Duurt wel 10 minuten bij mij![]()
![]()
Stephen Fryquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Moet je ook pas op drukken als topic dicht is. En volgens mij heet het dan andersquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Als ik op nieuw topic duw zie ik dit
[ afbeelding ]Komt ipv het knopje 'volgen'
![]()
![]()
Zal welquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je ook pas op drukken als topic dicht is. En volgens mij heet het dan andersKomt ipv het knopje 'volgen'
Ik gisteren snel die laatste post editten in de hoop dat iemand het zag![]()
![]()
Je kan geen posts editten als het topic dicht zitquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal wel
Ik gisteren snel die laatste post editten in de hoop dat iemand het zag![]()
![]()
Welquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan geen posts editten als het topic dicht zit![]()
![]()
Toen was het al roodquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wel vaak![]()
Ja nu ga je maar slapen. Ik wil geen post meer van je zien
edit: kut ik ben de laatste, snap niet hoe nieuwe te openen![]()
![]()
Kijk nu dan eens bij die postquote:quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wel vaak![]()
Ja nu ga je maar slapen. Ik wil geen post meer van je zien
edit: kut ik ben de laatste, snap niet hoe nieuwe te openen
check dan vinnie, ik kan wel editten![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb m'n glas nog steeds niet gezien![]()
![]()
zo leer je nooit topics openen als je de Lapo vermijdt Foto
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Succesquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Morgen opruimen, dan zal ik het wel vinden
Oh en kijk:
"open nieuw deel"
En dan alleen de TT aanpassen (niet het nummer, gaat vanzelf). Geen screenshot van![]()
![]()
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kut iemand aan de deur, moet ik nog wat aantrekken
dus![]()
Klopt, maar anders moe Spezza weer zo lang wachtenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef Koen66 het volgende:
zo leer je nooit topics openen als je de Lapo vermijdt Foto
We zullen zien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes
Oh en kijk:
[ afbeelding ]
"open nieuw deel"
En dan alleen de TT aanpassen (niet het nummer, gaat vanzelf). Geen screenshot van
Postbode. Had best binnen mogen komen hoorquote:
Moet ik nog steeds doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat ook maar eens douchen![]()
![]()
Hehehequote:Op vrijdag 28 december 2012 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Postbode. Had best binnen mogen komen hoor![]()
![]()
Ik doe rustig in m'n badjas de deur open, interesseert me echt geen biet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maar die was niet in de directe omgeving aanwezigquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Ik doe rustig in m'n badjas de deur open, interesseert me echt geen biet.
![]()
![]()
Wie heeft daar "onthoudt" met dt geschreven dan? Is wel erg oubollig, en zeker naar mensen van "JNG" niet echt gepast.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes
Oh en kijk:
[ afbeelding ]
"open nieuw deel"
En dan alleen de TT aanpassen (niet het nummer, gaat vanzelf). Geen screenshot van
Maar dit terzijde.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, foto niet. Was niet binnen handbereik zei zequote:Plu bakquote:Heb je hem gevonden ja?.
Geen idee wie die topicpointer aan heeft gepast, maar daar waren we al achterquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie heeft daar "onthoudt" met dt geschreven dan? Is wel erg oubollig, en zeker naar mensen van "JNG" niet echt gepast.
Maar dit terzijde..
Ja, toen spetterde het een beetje. Nu regent het echtquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig had je die gisteren ook bij je![]()
![]()
Gewoon naakt opendoen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, foto niet. Was niet binnen handbereik zei ze![]()
Ja maar ja maar ik kom net binnen en ik ben te lui om terug te lezen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee wie die topicpointer aan heeft gepast, maar daar waren we al achter.
[..]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hehehhequote:Nja, ik bedoel, in de JNG SC hadden we het er al overquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik kom net binnen en ik ben te lui om terug te lezen..
![]()
Doe je wel als ik voor de deur sta he.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Had gekund ja..![]()
Maar liever niet![]()
![]()
Ren je dan direct weer wegquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je wel als ik voor de deur sta he.![]()
![]()
Ja, maar dat kun je niet eens zien. Hangt nog het een en ander voorquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een oerwoud onder je oksels?![]()
![]()
Dat zijn flinke jetsers dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je niet eens zien. Hangt nog het een en ander voorBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik neem mijn schaapscheerders setje wel mee, krijg je meteen een scheerbeurtje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je niet eens zien. Hangt nog het een en ander voor![]()
![]()
M'n armen? Jazeker hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn flinke jetsers dan.![]()
Dankje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem mijn schaapscheerders setje wel mee, krijg je meteen een scheerbeurtje.![]()
![]()
Alles eraf en een trui breien van al je lichaamshaar.quote:Ik heb je 3 keer gezienquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij ploft gewoon zijn aansteker eronder hoor, ik ken hem..
![]()
Hergebruiken. Wat ben je toch goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles eraf en een trui breien van al je lichaamshaar.
[..]
Ik heb je 3 keer gezien.
![]()
![]()
Ja, zeer milieubewust en je haar mag ik nergens dumpenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hergebruiken. Wat ben je toch goed.
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zeer milieubewust en je haar mag ik nergens dumpen.
![]()
![]()
Vinniiee! Check je app!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jaaaquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben niet nieuwsgierig hoor, wat stond erin?![]()
![]()
Niet achterover leunen dame.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mijn stoel heeft de neiging me eraf te gooien![]()
Beetje zonde om dit als massageolie te gebruiken!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Afvallen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik zit onder het deken op de stoel, maar die is eigenlijk te klein![]()
Best wel jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje zonde om dit als massageolie te gebruiken!!
![]()
Ik ben zo hitsig op het moment! Ik kan er echt niets aan doen! :$Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
Ja dat kan je wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:15 schreef Linda94 het volgende:
Ik ben zo hitsig op het moment! Ik kan er echt niets aan doen! :$Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nou geen idee.. mijn kut lijkt op dit moment net een watertornadoquote:Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
Alcohol danquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje zonde om dit als massageolie te gebruiken!.
![]()
Sleur iemand van de straat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:15 schreef Linda94 het volgende:
Ik ben zo hitsig op het moment! Ik kan er echt niets aan doen! :$![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:18 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Nou geen idee.. mijn kut lijkt op dit moment net een watertornado![]()
![]()
Nou Faxie, waar ben je nou?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:15 schreef Linda94 het volgende:
Ik ben zo hitsig op het moment! Ik kan er echt niets aan doen! :$![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:18 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Nou geen idee.. mijn kut lijkt op dit moment net een watertornado
Genoeg mensen op straat hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja wie? Die jongen is allang al vertrokken!!![]()
Ik kan geen fransquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor deze double entendre gewoon eens erdoor denderen.Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:23 schreef muhahaha het volgende:
KLB / Heet, geil en hitsig
Nee, gewoon nee.![]()
![]()
Ja dus wij hadden dezelfde postbezorger, maar heeft jou wel genomen maar mij niet!??quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Bij mij stond ook een lekkere postbode aan de deur, maar![]()
![]()
![]()
![]()
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
Flikker een end opquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:25 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja dus wij hadden dezelfde postbezorger, maar heeft jou wel genomen maar mij niet!??![]()
:$ niet grappig!!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:
SEX / Wat te doen!?
Afknappertje hoor.
Dit is heel erg genant.. als je dat maar weet!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij ruft moet ik schijten. Dat is pas grappig.
Oke even serieus, maak je niet drukquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:28 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Dit is heel erg genant.. als je dat maar weet!.
Ow en dm Faxie, die heeft altijd wel zin in een verzetje.![]()
. Knappe man trouwens.
![]()
Is goed! Ik ga hem gelijk DM'en.. hoop wel dat ie een klein baardje heeft.. dat vind ik geil!Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
Die laat ie gerust voor je staan, Faxie is een pleaserquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:29 schreef Linda94 het volgende:
Is goed! Ik ga hem gelijk DM'en.. hoop wel dat ie een klein baardje heeft.. dat vind ik geil!.
![]()
Wat? Kakdorpquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft Arnhem nu serieus geen Gall&Gall in het centrum?.
![]()
Tof!! Jij bent mijn redder in noodquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die laat ie gerust voor je staan, Faxie is een pleaser.
HIj wil wel je facebook eerst even checken, kijken of je wel echt bent natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Tof!! Jij bent mijn redder in nood.
![]()
Faxie heeft een goede peilstokquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een psychiater..
![]()
Had Arnhem niet fatsoenlijkere dranktoko's dan Gall & Gall?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft Arnhem nu serieus geen Gall&Gall in het centrum?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Logischquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HIj wil wel je facebook eerst even checken, kijken of je wel echt bent natuurlijk.
Weet jij alles van hequote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie heeft een goede peilstok.
![]()
![]()
Zeker, maar hij werkt alleen goed als 'ie een tijdje stil heeft gestaan.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zou ik ook doen als ik hem was, dalijk ben je een fakerquote:.
Neuh, van horen zeggenquote:. Geen KPD toegang hier.
Hm misschien weet WT er wel 1quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eromheen wel 5 ofzo maar centrum zelf zie ik het zo niet..
![]()
Geen idee, ben niet zo bekend. Maar bij de V&D schijnt iets te zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had Arnhem niet fatsoenlijkere dranktoko's dan Gall & Gall?![]()
Een echte foto van jou?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik probeer het nog steeds te ontwijken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wens schat, wens. Ik heb er meer waar jij geen weet van hebt.
![]()
![]()
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Niks instagramquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, 1 die door de instagram is uitgepoept, zo zie je nog niks.
![]()
![]()
Goedemiddag!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oja, straks hier even langs de G&Gquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Dan maar in Apeldoorn naar de Gall&gall.
![]()
Wat ga je halen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Dan maar in Apeldoorn naar de Gall&gall14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En jij bent een geheel onthoudster?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent een geheel onthoudster?![]()
![]()
Oke, dus geen drank, drugs en sigaretten voor jou.quote:14 SHADES OF GREY
Zitten hier alleen buiten het centrum.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, straks hier even langs de G&G.
![]()
![]()
Foto word later Bob.
Hier ook zo uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zitten hier alleen buiten het centrum..
![]()
Precies!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, dus geen drank, drugs en sigaretten voor jou.![]()
En weer thuis![]()
Nu aan het genieten van een koude HJ.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wou dat ik bij jou was.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
En weer thuis![]()
Nu aan het genieten van een koude HJ.
In Apeldoorn wel, maar moet eerst fietsenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:48 schreef muhahaha het volgende:
Foto word later Bob.
[..]
Hier ook zo uit mijn hoofd.
![]()
![]()
HJ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
En weer thuis![]()
Nu aan het genieten van een koude HJ.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Proostquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
En weer thuis![]()
Nu aan het genieten van een koude HJ.![]()
![]()
Hm, toch eens kijken of wij een drankspeciaalzaak hebben hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Apeldoorn wel, maar moet eerst fietsen.
![]()
Jij mag altijd langskomen schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb in Joure een heul goed adresje...quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, toch eens kijken of wij een drankspeciaalzaak hebben hier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Écht? *stapt in trein*quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag altijd langskomen schatBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Waar?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb in Joure een heul goed adresje...![]()
![]()
Wat heb je nodig dan? En zeg nu niet drank voor O&Nquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Apeldoorn wel, maar moet eerst fietsenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik wil ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
En weer thuis![]()
Nu aan het genieten van een koude HJ.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Friesland, vlakbij Sneekquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht wat gaat het topic langzaam
Doet autorefresh het niet bij mij, zit ik al heel de tijd op pagina 1 te kijken_!
![]()
lolquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Doet autorefresh het niet bij mij, zit ik al heel de tijd op pagina 1 te kijken_!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Muts!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
![]()
Haha, lutser.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aardrijkskunde / Google...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Echt iets voor jouquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
.
![]()
Die Sourz ietsquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je nodig dan? En zeg nu niet drank voor O&N![]()
![]()
Heel de tijd tegen deze post aankijkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je wel als ik voor de deur sta he.![]()
Heb je dat vaker, C_A ? Datje het idee hebt: de wereld draait sneller dan ik?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
![]()
Vind ik lief van jequote:Op vrijdag 28 december 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
Heel de tijd tegen deze post aankijken
[..].
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
Heel de tijd tegen deze post aankijken
[..]![]()
![]()
Oh dat kan je ook in Spijkenisse halen. Bij CA in dr drankladequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat kan je ook in Spijkenisse halen. Bij CA in dr dranklade
Ik heb het nog niet in huis![]()
![]()
Da's nog verderquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat kan je ook in Spijkenisse halen. Bij CA in dr dranklade![]()
![]()
Hmmm ik ga daar vlakbij O&N vieren... ideetje....quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat kan je ook in Spijkenisse halen. Bij CA in dr drankladeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoor ik nu dat we O&N bij C_A gaan vieren ja?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat kan je ook in Spijkenisse halen. Bij CA in dr drankladeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja soms welquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:55 schreef fietsie het volgende:
Heb je dat vaker, C_A ? Datje het idee hebt: de wereld draait sneller dan ik?
Ben gewoon behoorlijk suf....
Even mijn schoonzusje op haar plaats gezet. Dat voelde wel lekker
Ze durft nog geen eens te reageren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm ik ga daar vlakbij O&N vieren... ideetje....
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat we O&N bij C_A gaan vieren ja?![]()
![]()
Uhuh Krimpen a/d Lekquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik dacht even dat je het over mij had.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Neuh we hadden het over Joure, en mhuhuhuhuhuhu weet nie waar dat isquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over mij had.
Ach relatief hequote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is best ver nog
40 Minuutjes rijdenIk ben denk zelfs iets sneller bij jou dan daar, ga meestal via Afsluitdijk/A'dam/D'haag op dat soort dagen ivm de controles op de A6
Alsof ik al die kleine gehuchtjes uit mijn hoofd moet kennenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh we hadden het over Joure, en mhuhuhuhuhuhu weet nie waar dat is.
![]()
*grinnik* tuurlijk, gehuchtjes..quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof ik al die kleine gehuchtjes uit mijn hoofd moet kennen.
In oppervlak het grootste verkeersknooppunt van noord-nederland
Langelille, kijk, dat is een gehuchtje, waarvan het logisch is als je het niet weet te liggen
Ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Hm, schijnbaar ben ik daar wel langsgeweest in Novemberquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* tuurlijk, gehuchtjes.....
![]()
Ik zwaai wel als ik langskomquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is best ver nog
40 Minuutjes rijden
Ik was woensdag nog in Joure. Nou ja, bijna joure.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh we hadden het over Joure, en mhuhuhuhuhuhu weet nie waar dat is[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Daar ben ik dagelijks, bijna in Jourequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was woensdag nog in Joure. Nou ja, bijna joure.
Oh dat heb ik al dagenquote:ik heb echt al sinds zaterdag niets meer gedaan
14 SHADES OF GREY
Dam ga je even wat anders doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik altijd als ik pijn aan de kont krijg van het zitten![]()
![]()
Tjah, beter dan dat je pijn aan je kont hebt van het seksenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik altijd als ik pijn aan de kont krijg van het zitten.
![]()
Nee zoveel praat ik niet over IJlstquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over mij had.
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjah dan ben je in het verkeerde gaatje beziggeweest...quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, beter dan dat je pijn aan je kont hebt van het seksen.
Joure is best wel bekend hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
waarom verkeerdquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah dan ben je in het verkeerde gaatje beziggeweest...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Of niet genoeg smeermiddelen gebruiktquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah dan ben je in het verkeerde gaatje beziggeweest...14 SHADES OF GREY
Zoveel valt daar ook niet over te zeggen, beetje iets over Houtbeitels en dan houdt het wel opquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee zoveel praat ik niet over IJlst
Ik ook. Kloterotonde daar!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Pak een stofzuiger en gedraag je als een goede vrouw!quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik ken het alleen dankzij de rotonde.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zoveel valt daar ook niet over te zeggen, beetje iets over Houtbeitels en dan houdt het wel op
Zo vaak gereden daar.
Ben daar ook een keer de moeder van DW tegengekomen
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor hoogfrequente gebruikzaamheden leidende tot pijn... dan was het niet de juiste keus IMHO (mijn mening dus, geen feit)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..], jij ging er zeker dwars overheen haha.
![]()
Het is gewoon een kutrotonde.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog niet gedaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah dan ben je in het verkeerde gaatje beziggeweest...![]()
![]()
Nee dat het rijvaardigheids-test-systeem.quote:
Mensen met een negatieve mening zijn automatisch gezakt
* Huppelmuts jumphugs LoLaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen poetsdagquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak een stofzuiger en gedraag je als een goede vrouw!![]()
![]()
Heeft wel een keer iemand in Apeldoorn gedaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..], jij ging er zeker dwars overheen haha.
![]()
![]()
En toch rijden daar teveel malloten die niet kunnen rijdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee dat het rijvaardigheids-test-systeem.
Mensen met een negatieve mening zijn automatisch gezakt
[b]AirwiN schreef [/b]
In Purmerend zag ik rotondes met lampjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft wel een keer iemand in Apeldoorn gedaan![]()
Vond ik zo leuk dat ik extra rondjes over de rotonde ging doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is -daar- nu weer mis mee? 't Hoeft alleen niet tig keer per dag...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Leuke woordkeuzequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Probeer ook es het Keizer Karelplein in Nijmegen. Vergeleken daarmee is de rotonde bij Joure een eitje.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Daar is niets mis mee. Ik heb dat nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat is -daar- nu weer mis mee? 't Hoeft alleen niet tig keer per dag...![]()
Ik weet niet of dat de bedoeling is in deze kontextquote:14 SHADES OF GREY
Probeer het Heetmanplein in 's-Hertogenbosch als je toch bezig bentquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer ook es het Keizer Karelplein in Nijmegen. Vergeleken daarmee is de rotonde bij Joure een eitje..
![]()
is vast een vrijwilliger voor te vinden hoor als je graag wilquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geven of ontvangen?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Bij Arnhem heb je ook zo'n kutrotonde.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer ook es het Keizer Karelplein in Nijmegen. Vergeleken daarmee is de rotonde bij Joure een eitje.
Die in Nijmegen geen idee of ik dat al heb mogen ervaren.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja die is echt onlogischer hoor... Rotonde Joure heeft alleen een bijzondere voorziening voor Asomobielen (autos boven de ton met 40+ bestuuder met uitzuigbaan zegmaar): fout voorsorteren en zo voordringen....quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer ook es het Keizer Karelplein in Nijmegen. Vergeleken daarmee is de rotonde bij Joure een eitje.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
kont?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de bedoeling is in deze kontext
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Toch naar de 3D film?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
Wrecked Ralph was leuknu eerst mijn ogen weer ff op orde krijgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Oow dikke pret hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Ik heb dat nog nooit gedaan.Mits juist voorbereid en met beleid
Dat vind ik wel iets voor jou jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Purmerend zag ik rotondes met lampjes![]()
Vond ik zo leuk dat ik extra rondjes over de rotonde ging doen![]()
![]()
Eerste rotonde na de Waalbrug. Verkeer op de rotonde heeft voorrang, drie rijstroken en geen wegmarkeringen. Ideaal!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij Arnhem heb je ook zo'n kutrotonde.
Die in Nijmegen geen idee of ik dat al heb mogen ervaren.
Tietenbotsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarna stinkt je zaakjequote:14 SHADES OF GREY
Het waren mooie lichtjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel iets voor jou ja![]()
Mn medepassagier was het na 2 rondjes wel zat
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar dan? Bij de oude brug?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij Arnhem heb je ook zo'n kutrotonde.
Die in Nijmegen geen idee of ik dat al heb mogen ervaren.![]()
![]()
Ik snap jequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
javolgende keer gewoon normaal hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Jou kennende zal daar ook wel voor gelden dat je van de ander verwacht dat 'ie weet hoe het voelt dus moet hij er ook aan geloven. Net als bij het slikken.quote:
Komt welquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow dikke pret hoorMits juist voorbereid en met beleid
![]()
![]()
Was dat foto die dat eistte?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou kennende zal daar ook wel voor gelden dat je van de ander verwacht dat 'ie weet hoe het voelt dus moet hij er ook aan geloven. Net als bij het slikken.![]()
![]()
Jij kent mij nog niet zo goed he?quote:
Dat soort vragen moet je nooit stellen aan mij, daar kan ik toch geen antwoord op geven
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat snap ik welquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het waren mooie lichtjes![]()
Mn medepassagier was het na 2 rondjes wel zat![]()
![]()
Ik vind wel dat een man moet weten hoe zn eigen cum smaaktquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou kennende zal daar ook wel voor gelden dat je van de ander verwacht dat 'ie weet hoe het voelt dus moet hij er ook aan geloven. Net als bij het slikken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je volgde de tomtom en ontdekte toen die rotonde ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kent mij nog niet zo goed he?
Dat soort vragen moet je nooit stellen aan mij, daar kan ik toch geen antwoord op gevenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kent mij nog niet zo goed he?
Dat soort vragen moet je nooit stellen aan mij, daar kan ik toch geen antwoord op geven.
Oké, ik ken verder geen rotondes dus ik zou 't niet weten![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je volgde de tomtom en ontdekte toen die rotonde ?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Ik weet het, slikken maar dus!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind wel dat een man moet weten hoe zn eigen cum smaakt
Dat is nog veel gevaarlijkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Twee keer met de auto geweest. Gelukkig kom ik er meestal te voet![]()
.
![]()
Niet weer hequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou kennende zal daar ook wel voor gelden dat je van de ander verwacht dat 'ie weet hoe het voelt dus moet hij er ook aan geloven. Net als bij het slikken.![]()
Maar als ie zou willen, zou ik geen bezwaar hebben hoor![]()
![]()
Niks mis met slikkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, slikken maar dus!
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hapt zo leuk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Niet weer he![]()
Maar als ie zou willen, zou ik geen bezwaar hebben hoor
Eens!quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Leg dat hier thuis maar es uit...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij weet ook hoe jij smaakt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik eis niets. Ik vind het alleen normaal dat een man weet hoe z'n eigen sperma smaakt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wil je het nog één keer uitleggen alsjeblieft?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik eis niets. Ik vind het alleen normaal dat een man weet hoe z'n eigen sperma smaakt.
Sourz uitdelen toch ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik ga doen de 31eProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ah okequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik eis niets. Ik vind het alleen normaal dat een man weet hoe z'n eigen sperma smaakt..
![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, jij weet het ook van jezelf neem ik aan?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je het nog één keer uitleggen alsjeblieft?![]()
![]()
Een absolute turn-on: een vrouw die ook van zichzelf / andere vrouwen kan genietenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, jij weet het ook van jezelf neem ik aan?
Appels, peren!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi, neuken?quote:
Lol !!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |