SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon gooien man!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
pfffff, m'n arme rug, al 10 keer van 3 hoog naar beneden gelopen met hout van de oude kastDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Staat onder die balk waar "myAt" en "nieuwe topics" en "actieve topics" staatquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik niet eens zien staan![]()
![]()
Ja en dan. Dan moet ik alles gaan overzetten enzo. Duurt wel 10 minuten bij mijquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat onder die balk waar "myAt" en "nieuwe topics" en "actieve topics" staat![]()
![]()
Nee, de vorige OP staat er gewoon nog. Alleen de TT veranderen en op "INVOEREN" drukkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en dan. Dan moet ik alles gaan overzetten enzo. Duurt wel 10 minuten bij mij![]()
![]()
Stephen Fryquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Moet je ook pas op drukken als topic dicht is. En volgens mij heet het dan andersquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Als ik op nieuw topic duw zie ik dit
[ afbeelding ]Komt ipv het knopje 'volgen'
![]()
![]()
Zal welquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je ook pas op drukken als topic dicht is. En volgens mij heet het dan andersKomt ipv het knopje 'volgen'
Ik gisteren snel die laatste post editten in de hoop dat iemand het zag![]()
![]()
Je kan geen posts editten als het topic dicht zitquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal wel
Ik gisteren snel die laatste post editten in de hoop dat iemand het zag![]()
![]()
Welquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan geen posts editten als het topic dicht zit![]()
![]()
Toen was het al roodquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wel vaak![]()
Ja nu ga je maar slapen. Ik wil geen post meer van je zien
edit: kut ik ben de laatste, snap niet hoe nieuwe te openen![]()
![]()
Kijk nu dan eens bij die postquote:quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wel vaak![]()
Ja nu ga je maar slapen. Ik wil geen post meer van je zien
edit: kut ik ben de laatste, snap niet hoe nieuwe te openen
check dan vinnie, ik kan wel editten![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb m'n glas nog steeds niet gezien![]()
![]()
zo leer je nooit topics openen als je de Lapo vermijdt Foto
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Succesquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Morgen opruimen, dan zal ik het wel vinden
Oh en kijk:
"open nieuw deel"
En dan alleen de TT aanpassen (niet het nummer, gaat vanzelf). Geen screenshot van![]()
![]()
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kut iemand aan de deur, moet ik nog wat aantrekken
dus![]()
Klopt, maar anders moe Spezza weer zo lang wachtenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef Koen66 het volgende:
zo leer je nooit topics openen als je de Lapo vermijdt Foto
We zullen zien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes
Oh en kijk:
[ afbeelding ]
"open nieuw deel"
En dan alleen de TT aanpassen (niet het nummer, gaat vanzelf). Geen screenshot van
Postbode. Had best binnen mogen komen hoorquote:
Moet ik nog steeds doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat ook maar eens douchen![]()
![]()
Hehehequote:Op vrijdag 28 december 2012 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Postbode. Had best binnen mogen komen hoor![]()
![]()
Ik doe rustig in m'n badjas de deur open, interesseert me echt geen biet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maar die was niet in de directe omgeving aanwezigquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Ik doe rustig in m'n badjas de deur open, interesseert me echt geen biet.
![]()
![]()
Wie heeft daar "onthoudt" met dt geschreven dan? Is wel erg oubollig, en zeker naar mensen van "JNG" niet echt gepast.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes
Oh en kijk:
[ afbeelding ]
"open nieuw deel"
En dan alleen de TT aanpassen (niet het nummer, gaat vanzelf). Geen screenshot van
Maar dit terzijde.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, foto niet. Was niet binnen handbereik zei zequote:Plu bakquote:Heb je hem gevonden ja?.
Geen idee wie die topicpointer aan heeft gepast, maar daar waren we al achterquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie heeft daar "onthoudt" met dt geschreven dan? Is wel erg oubollig, en zeker naar mensen van "JNG" niet echt gepast.
Maar dit terzijde..
Ja, toen spetterde het een beetje. Nu regent het echtquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig had je die gisteren ook bij je![]()
![]()
Gewoon naakt opendoen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, foto niet. Was niet binnen handbereik zei ze![]()
Ja maar ja maar ik kom net binnen en ik ben te lui om terug te lezen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee wie die topicpointer aan heeft gepast, maar daar waren we al achter.
[..]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hehehhequote:Nja, ik bedoel, in de JNG SC hadden we het er al overquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik kom net binnen en ik ben te lui om terug te lezen..
![]()
Doe je wel als ik voor de deur sta he.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Had gekund ja..![]()
Maar liever niet![]()
![]()
Ren je dan direct weer wegquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je wel als ik voor de deur sta he.![]()
![]()
Ja, maar dat kun je niet eens zien. Hangt nog het een en ander voorquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een oerwoud onder je oksels?![]()
![]()
Dat zijn flinke jetsers dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je niet eens zien. Hangt nog het een en ander voorBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik neem mijn schaapscheerders setje wel mee, krijg je meteen een scheerbeurtje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je niet eens zien. Hangt nog het een en ander voor![]()
![]()
M'n armen? Jazeker hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn flinke jetsers dan.![]()
Dankje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem mijn schaapscheerders setje wel mee, krijg je meteen een scheerbeurtje.![]()
![]()
Alles eraf en een trui breien van al je lichaamshaar.quote:Ik heb je 3 keer gezienquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij ploft gewoon zijn aansteker eronder hoor, ik ken hem..
![]()
Hergebruiken. Wat ben je toch goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles eraf en een trui breien van al je lichaamshaar.
[..]
Ik heb je 3 keer gezien.
![]()
![]()
Ja, zeer milieubewust en je haar mag ik nergens dumpenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hergebruiken. Wat ben je toch goed.
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zeer milieubewust en je haar mag ik nergens dumpen.
![]()
![]()
Vinniiee! Check je app!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jaaaquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben niet nieuwsgierig hoor, wat stond erin?![]()
![]()
Niet achterover leunen dame.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mijn stoel heeft de neiging me eraf te gooien![]()
Beetje zonde om dit als massageolie te gebruiken!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Afvallen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik zit onder het deken op de stoel, maar die is eigenlijk te klein![]()
Best wel jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje zonde om dit als massageolie te gebruiken!!
![]()
Ik ben zo hitsig op het moment! Ik kan er echt niets aan doen! :$Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
Ja dat kan je wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:15 schreef Linda94 het volgende:
Ik ben zo hitsig op het moment! Ik kan er echt niets aan doen! :$Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nou geen idee.. mijn kut lijkt op dit moment net een watertornadoquote:Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
Alcohol danquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje zonde om dit als massageolie te gebruiken!.
![]()
Sleur iemand van de straat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:15 schreef Linda94 het volgende:
Ik ben zo hitsig op het moment! Ik kan er echt niets aan doen! :$![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:18 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Nou geen idee.. mijn kut lijkt op dit moment net een watertornado![]()
![]()
Nou Faxie, waar ben je nou?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:15 schreef Linda94 het volgende:
Ik ben zo hitsig op het moment! Ik kan er echt niets aan doen! :$![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:18 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Nou geen idee.. mijn kut lijkt op dit moment net een watertornado
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Genoeg mensen op straat hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja wie? Die jongen is allang al vertrokken!!![]()
Ik kan geen fransquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor deze double entendre gewoon eens erdoor denderen.Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:23 schreef muhahaha het volgende:
KLB / Heet, geil en hitsig
Nee, gewoon nee.![]()
![]()
Ja dus wij hadden dezelfde postbezorger, maar heeft jou wel genomen maar mij niet!??quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Bij mij stond ook een lekkere postbode aan de deur, maar![]()
![]()
![]()
![]()
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
Flikker een end opquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:25 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja dus wij hadden dezelfde postbezorger, maar heeft jou wel genomen maar mij niet!??![]()
:$ niet grappig!!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:
SEX / Wat te doen!?
Afknappertje hoor.
Dit is heel erg genant.. als je dat maar weet!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij ruft moet ik schijten. Dat is pas grappig.
Oke even serieus, maak je niet drukquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:28 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Dit is heel erg genant.. als je dat maar weet!.
Ow en dm Faxie, die heeft altijd wel zin in een verzetje.![]()
. Knappe man trouwens.
![]()
Is goed! Ik ga hem gelijk DM'en.. hoop wel dat ie een klein baardje heeft.. dat vind ik geil!Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)![]()
Die laat ie gerust voor je staan, Faxie is een pleaserquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:29 schreef Linda94 het volgende:
Is goed! Ik ga hem gelijk DM'en.. hoop wel dat ie een klein baardje heeft.. dat vind ik geil!.
![]()
Wat? Kakdorpquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft Arnhem nu serieus geen Gall&Gall in het centrum?.
![]()
Tof!! Jij bent mijn redder in noodquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die laat ie gerust voor je staan, Faxie is een pleaser.
HIj wil wel je facebook eerst even checken, kijken of je wel echt bent natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Tof!! Jij bent mijn redder in nood.
![]()
Faxie heeft een goede peilstokquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een psychiater..
![]()
Had Arnhem niet fatsoenlijkere dranktoko's dan Gall & Gall?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft Arnhem nu serieus geen Gall&Gall in het centrum?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Logischquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HIj wil wel je facebook eerst even checken, kijken of je wel echt bent natuurlijk.
Weet jij alles van hequote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie heeft een goede peilstok.
![]()
![]()
Zeker, maar hij werkt alleen goed als 'ie een tijdje stil heeft gestaan.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zou ik ook doen als ik hem was, dalijk ben je een fakerquote:.
Neuh, van horen zeggenquote:. Geen KPD toegang hier.
Hm misschien weet WT er wel 1quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eromheen wel 5 ofzo maar centrum zelf zie ik het zo niet..
![]()
Geen idee, ben niet zo bekend. Maar bij de V&D schijnt iets te zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had Arnhem niet fatsoenlijkere dranktoko's dan Gall & Gall?![]()
Een echte foto van jou?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik probeer het nog steeds te ontwijken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wens schat, wens. Ik heb er meer waar jij geen weet van hebt.
![]()
![]()
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Niks instagramquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, 1 die door de instagram is uitgepoept, zo zie je nog niks.
![]()
![]()
Goedemiddag!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oja, straks hier even langs de G&Gquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Dan maar in Apeldoorn naar de Gall&gall.
![]()
Wat ga je halen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Dan maar in Apeldoorn naar de Gall&gall14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En jij bent een geheel onthoudster?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent een geheel onthoudster?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |